Załącznik do Uchwały Nr XVII/127/2011 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 21 grudnia 2011 roku
PLAN PRACY
Rady Miejskiej na 2012 rok
Lp. |
Miesiąc |
Temat |
Forma realizacji |
Odpowiedzialny za przygotowanie materiałów |
Współdziałający |
Uwagi |
1. |
Styczeń |
1. Organizacja i funkcjonowanie Zarządu Administracji Mienia Komunalnego. 2. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Przewodniczących Komisji o działaniach w 2011 r. 3. Informacja o aktualnej sytuacji w zakresie zimowego utrzymania dróg. |
Sesja Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna Dyrektor ZAMK Przewodniczący Rady Miejskiej i Przewodniczący Komisji Burmistrz Rogoźna |
Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa Członkowie Komisji Radni |
|
2. |
Luty |
1. Stan służby zdrowia w terenie Gminy. 2. Informacja o realizacji zadań w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej. 3. Informacja o udziale Gminy w związkach i stowarzyszeniach. |
Sesja Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna Kierownik GOPS Przedstawiciele Gminy w związkach i stowarzyszeniach |
Starosta Obornicki Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury - |
|
3. |
Marzec |
1. Działalność Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 2. Działalność Urzędu Gminy na rzecz poprawy jej wizerunku i estetyki. |
Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna Przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Burmistrz Rogoźna |
Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa |
|
4. |
Kwiecień |
1. Stan dróg w naszej Gminie. 2. Informacja o realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi. |
Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna Przewodniczący Rady Miejskiej Burmistrz Rogoźna |
Komisje Rady Miejskiej Zarządcy dróg Komisje Rady Miejskiej |
|
5. |
Maj |
1. Ocena działalności finansowej podległych jednostek: GOPS, ZAMK, ZEAPO i RCK. |
Sesja |
Burmistrz Rogoźna Kierownicy i dyrektorzy podległych jednostek |
Komisje Rady Miejskiej |
|
6. |
Czerwiec |
1. Wykonanie budżetu za 2010 rok – absolutorium dla Burmistrza Rogoźna. 2. Informacja o przewidywanych formach wypoczynku dzieci i młodzieży "Lato 2012" |
Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna. Burmistrz Rogoźna Pełnomocnik Burmistrza ds. Oświaty |
Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa. Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury |
|
7. |
Lipiec |
Przerwa wakacyjna |
|
|
|
|
8. |
Sierpień |
1. Sprawozdanie z realizacji zadań oświatowych za lata 2011-2012. 2. Przygotowanie placówek oświatowo-wychowawczych do realizacji zadań w nowym roku szkolnym. |
Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna Pełnomocnik Burmistrza ds. Oświaty Burmistrz Rogoźna Pełnomocnik Burmistrza ds. Oświaty |
Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury |
|
9. |
Wrzesień |
1. Informacja o wykonaniu budżetu za I półrocze 2012 roku. 2. Ocena działalności inwestycyjnej Gminy. |
Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna Skarbnik Gminy Burmistrz Rogoźna |
Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa |
|
10. |
Październik |
1. Stan rolnictwa w naszej Gminie. 2. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych. |
Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna Przewodniczący Rady Miejskiej |
Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa - |
|
11. |
Listopad |
1. Informacja o stanie bezpieczeństwa mieszkańców gminy i powiatu. 2. Informacja o stanie bezrobocia w gminie i powiecie. |
Sesja Sesja |
Burmistrz Rogoźna Burmistrz Rogoźna |
Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa Powiatowy Urząd Pracy Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury |
|
12. |
Grudzień |
1. Uchwalenie budżetu Gminy Rogoźno na 2013 rok. 2. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej i jej Komisji. |
Sesja |
Burmistrz Rogoźna Skarbnik Gminy |
Komisje Rady Miejskiej Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych |
|