Adres ESP (skrytka ePUAP):
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Urząd Miejski w Rogoźnie uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Adres ESP (skrytki ePUAP) Urzędu Miejskiego w Rogoźnie:
/3j634ffukx/SkrytkaESP
WAŻNE:
W celu złożenia wniosku do Urzędu Miejskiego w Rogoźnie konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
- Z usług elektronicznych można korzystać wypełniając formularze elektroniczne dostępne na ePUAP (www.epuap.gov.pl).
- W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. Rejestracji w serwisie ePUAP można dokonać na stronie: http://epuap.gov.pl/wps/portal/rejestracja-konta
- Przy informacjach dotyczących danej usługi znajduje się przycisk: Załatw sprawę. Po kliknięciu na ten przycisk będzie możliwość wypełnienia formularza elektronicznego - dla zalogowanych użytkowników ePUAP.
- Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu.
- Skuteczne doręczenie dokumentów potwierdzane jest automatycznym wydaniem Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP).
Profil Zaufany ePUAP
W celu uniknięcia problemów związanych z korzystaniem z dostępnych usług prosimy o zapoznanie się z instrukcjami zamieszczonymi na wskazanej stronie.
Więcej informacji na temat Profilu Zaufanego ePUAP
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do UM:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
- Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres um@rogozno.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
- Złożenie dokumentów w godzinach: poniedziałek 8:00-18:00, w pozostałe dni 7:00-15:00 w Kancelarii UM przy ul. Nowej 2 w Rogoźnie na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do UM
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
- Akceptowalne formaty załączników to:
- .doc, .docx, .rtf dla MS Word,
- .xls, .xlsx dla MS Excel,
- .txt dokument tekstowy,
- .gif, .tif, .jpg – pliki graficzne,
- .pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
- .zip pliki skompresowane w formacie ZIP,
- .rar pliki skompresowane w formacie RAR,
- .ppt dla MS PowerPoint,
- .odt edytor tekstu OpenOffice Writer,
- .ods arkusz kalkulacyjny OpenOffice Calc,
- .odp program do tworzenia prezentacji OpenOffice Impress (odpowiednik programu PowerPoint).
- Maksymalny rozmiar formularza (dokumentu elektronicznego) wraz z załącznikami, możliwy do doręczenia za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej - 5MB, w tym łączny rozmiar załączników do formularza nie może przekroczyć 3,5 MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
|
|
|
wstecz