nazwa dokumentu: ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

UrzÄ…d Miejski w Rogoźnie uruchomiÅ‚ ElektronicznÄ… SkrzynkÄ™ PodawczÄ… na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsÅ‚ugÄ™ dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Adres ESP (skrytki ePUAP) Urzędu Miejskiego w Rogoźnie:

/3j634ffukx/SkrytkaESP

 

WAŻNE:

W celu złożenia wniosku do Urzędu Miejskiego w Rogoźnie konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.

  1. Z usług elektronicznych można korzystać wypełniając formularze elektroniczne dostępne na ePUAP (www.epuap.gov.pl).
  2. W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. Rejestracji w serwisie ePUAP można dokonać na stronie: http://epuap.gov.pl/wps/portal/rejestracja-konta
  3. Przy informacjach dotyczÄ…cych danej usÅ‚ugi znajduje siÄ™ przycisk: ZaÅ‚atw sprawÄ™. Po klikniÄ™ciu na ten przycisk bÄ™dzie możliwość wypeÅ‚nienia formularza elektronicznego - dla zalogowanych użytkowników ePUAP.
  4. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu.
  5. Skuteczne dorÄ™czenie dokumentów potwierdzane jest automatycznym wydaniem UrzÄ™dowego PoÅ›wiadczenia PrzedÅ‚ożenia (UPP).

 

Profil Zaufany ePUAP

W celu unikniÄ™cia problemów zwiÄ…zanych z korzystaniem z dostÄ™pnych usÅ‚ug prosimy o zapoznanie siÄ™ z instrukcjami zamieszczonymi na wskazanej stronie.
Więcej informacji na temat Profilu Zaufanego ePUAP

 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do UM:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
  2. Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocÄ… kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztÄ™ elektronicznÄ… na adres um@rogozno.pl. JednoczeÅ›nie informujemy, że wysÅ‚anie dokumentów tÄ… drogÄ… nie zapewnia uzyskania urzÄ™dowego poÅ›wiadczenia odbioru. Takie poÅ›wiadczenie można uzyskać przekazujÄ…c dokument drogÄ… wymienionÄ… w pkt.1.
  3. ZÅ‚ożenie dokumentów w godzinach: poniedziaÅ‚ek 8:00-18:00, w pozostaÅ‚e dni 7:00-15:00 w Kancelarii UM przy ul. Nowej 2 w Rogoźnie na nastÄ™pujÄ…cych noÅ›nikach danych:
    1. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    2. PÅ‚yta CD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do UM

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
  2. Akceptowalne formaty zaÅ‚Ä…czników to:
    1. .doc, .docx, .rtf dla MS Word,
    2. .xls, .xlsx dla MS Excel,
    3. .txt dokument tekstowy,
    4. .gif, .tif, .jpg – pliki graficzne,
    5. .pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
    6. .zip pliki skompresowane w formacie ZIP,
    7. .rar pliki skompresowane w formacie RAR,
    8. .ppt dla MS PowerPoint,
    9. .odt edytor tekstu OpenOffice Writer,
    10. .ods arkusz kalkulacyjny OpenOffice Calc,
    11. .odp program do tworzenia prezentacji OpenOffice Impress (odpowiednik programu PowerPoint).
  3. Maksymalny rozmiar formularza (dokumentu elektronicznego) wraz z zaÅ‚Ä…cznikami, możliwy do dorÄ™czenia za pomocÄ… Elektronicznej Skrzynki Podawczej - 5MB, w tym Å‚Ä…czny rozmiar zaÅ‚Ä…czników do formularza nie może przekroczyć 3,5 MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 
informacje wprowadził:Klaudia Mruk
informacje wytworzył:WOiSO
data dodania: 22 Września 2017
data modyfikacji: Mariusz £anucha / 2009-04-08 05:13:25
data wyworzenia: WOiSO / 22 Września 2017