PROTOKÓŁ nr 39/2022 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 czerwca 2022 roku o godz. 15.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.
Posiedzenie Komisji otworzył i posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Komisji Krzysztof Nikodem. Przewodniczący stwierdził, że na 3 członków Komisji w obradach bierze udział 3 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków. Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu. Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.
Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad. Proponowany porządek obrad:
Ad. 2 Przyjęcie porządku obrad. Porządek obrad został przyjęty bez zmian – jednogłośnie.
Ad. 3 Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia. Protokół z poprzedniego posiedzenia został przyjęty – jednogłośnie.
Ad. 4 Kontrola działalności CIS w Rogoźnie. Komisja Rewizyjna odbyła w dniu 22 .czerwca 2022 w siedzibie CUW posiedzenie robocze, w którym uczestniczyli: członkowie Komisji Rewizyjnej, Przewodniczący KR Krzysztof Nikodem, wiceprzewodnicząca Ewa Wysocka, Kierownik CIS Krystyna Gromanowska.
Kontrolowano umowy wraz z fakturami zakupowymi jak i sprzedażowymi oraz noty księgowe. Numery kontrolowanych dokumentów: OR.271.1.60.2021, OR.271.1.246.2021, INTZ.272.42.20, INTZ.272.9.2021, INTZ.27ł.l.246.2021,INTZ.272.10.2021, F58/2021,FV/001/02/2021, 13/2021,F nr.459, F. 1605/2021, FS/1/2021, FA/310/2021/2B, F: 56/03/2021,172/2021, 38/02./2021, 95/2021, 75/2021, 56/2021, 1707,2021, 1460/2021, 1316/2021. Po rozpatrzeniu ww dokumentów i składanych wyjaśnień przez Panią Kierownik oraz księgową CUW żadnych nieprawidłowości nie stwierdzono. Obecni na posiedzeniu radni zadawali pytania dotyczące wykorzystywania samochodów prywatnych przez pracowników CIS i sposobu ich rozliczania. Odpowiednich wyjaśnień udzielili Burmistrz oraz zdalnie pani kierownik. Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Krzysztof Nikodem poinformował obecnych o liczbie uczestników objętych reintegracją zawodową i społeczną w 2021 roku tj r Rozpoczęło zajęcia 34 osoby, uczestniczyły 52 osoby, ukończyło 36 osób. Płaca jaką otrzymywali tj. 1488,97 zł miesięcznie, czasem pracy uczestników tj. od 6 do 8 godzin przez 5 dni w tygodniu + dla chętnych praca w sobotę lub niedzielę za co otrzymywali wynagrodzenie. W trakcie roku pośród uczestników wypłacono na ten cel kwotę 36753,91 zł tytułem premia motywacyjna. Ogólny przychód Centrum Integracji Społecznej w roku 2021 wyniósł 1 210 457,54 zł
Ad. 5 Wolne wnioski, głosy i komunikaty. Brak.
Ad. 6 Zakończenie. Posiedzenie zakończono o godz. 16:15, protokołowała Anna Mazur. | |