Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 39/2022 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 czerwca 2022 roku o godz. 15.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2

 PROTOKÓŁ nr 39/2022

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 czerwca 2022 roku o godz. 15.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzył i posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Komisji Krzysztof Nikodem. Przewodniczący  stwierdził, że na 3 członków Komisji w obradach bierze udział 3 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków. Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Kontrola działalności CIS w Rogoźnie.
  5. Wolne glosy, wnioski i sprawy bieżące.
  6. Zakończenie posiedzenia.

Ad. 2 Przyjęcie porządku obrad.

Porządek obrad został przyjęty bez zmian – jednogłośnie.

 

Ad. 3 Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół z poprzedniego posiedzenia został przyjęty – jednogłośnie.

 

Ad. 4 Kontrola działalności CIS w Rogoźnie.

Komisja Rewizyjna odbyła w dniu 22 .czerwca 2022  w siedzibie CUW posiedzenie robocze, w którym uczestniczyli: członkowie Komisji Rewizyjnej, Przewodniczący KR Krzysztof Nikodem, wiceprzewodnicząca Ewa Wysocka, Kierownik CIS Krystyna Gromanowska.

 

Kontrolowano umowy wraz z fakturami zakupowymi jak i sprzedażowymi oraz noty księgowe.

Numery kontrolowanych dokumentów:

OR.271.1.60.2021, OR.271.1.246.2021, INTZ.272.42.20, INTZ.272.9.2021, INTZ.27ł.l.246.2021,INTZ.272.10.2021, F58/2021,FV/001/02/2021, 13/2021,F nr.459, F. 1605/2021, FS/1/2021, FA/310/2021/2B, F: 56/03/2021,172/2021, 38/02./2021, 95/2021, 75/2021, 56/2021, 1707,2021, 1460/2021, 1316/2021.

Po rozpatrzeniu ww dokumentów i składanych wyjaśnień przez Panią Kierownik oraz księgową CUW żadnych nieprawidłowości nie stwierdzono.

Obecni na posiedzeniu radni zadawali pytania dotyczące wykorzystywania samochodów prywatnych przez pracowników CIS i sposobu ich rozliczania. Odpowiednich wyjaśnień udzielili Burmistrz oraz zdalnie pani kierownik.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Krzysztof Nikodem poinformował obecnych o liczbie uczestników objętych reintegracją zawodową i społeczną w 2021 roku tj r Rozpoczęło zajęcia 34 osoby, uczestniczyły 52 osoby, ukończyło 36 osób. Płaca jaką otrzymywali tj. 1488,97 zł miesięcznie, czasem pracy uczestników tj. od 6 do 8 godzin przez 5 dni w tygodniu + dla chętnych praca w sobotę lub niedzielę za co otrzymywali wynagrodzenie. W trakcie roku pośród uczestników wypłacono na ten cel kwotę 36753,91 zł tytułem premia motywacyjna.

Ogólny przychód Centrum Integracji Społecznej w roku 2021 wyniósł 1 210 457,54 zł

 

Ad. 5 Wolne wnioski, głosy i komunikaty.

Brak.

 

Ad. 6 Zakończenie.

Posiedzenie zakończono o godz. 16:15, protokołowała Anna Mazur.

 

drukuj pobierz pdf