Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza 2022: Zarządzenie Nr OR.0050.1.144.2022 Burmistrza Rogoźna z dnia 12 lipca 2022 r. w sprawie „Utworzenie pola biwakowego dla mieszkańców i turystów odwiedzających Gminę Rogoźno”

ZARZĄDZENIE NR OR.0050.1.144.2022

BURMISTRZA ROGOŹNA

z dnia 12 lipca 2022 r.

w sprawie: „Utworzenie pola biwakowego dla mieszkańców i turystów odwiedzających Gminę Rogoźno”

Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:

w składzie:

Przewodniczący - Dorota Ślachciak

Sekretarz - Rafał Szymański

Członek - Krzysztof Jagodziński

                               

§ 2. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

  1. dokonanie oceny ofert pod kątem spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia
  2. nadzorowanie przebiegu oceny ofert przez członków komisji
  3. dokonanie oceny merytorycznej ofert

 

§ 3. Do zadań sekretarza należy w szczególności:

  1. dokonanie oceny dokumentów załączonych do ofert przez wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnych
  2. sporządzanie protokołu z postępowania
  3. przygotowanie projektów odpowiednich wniosków, ogłoszeń i pism niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
  4. dokonanie oceny merytorycznej ofert

 

§ 4. Do zadań członka komisji, o którym mowa w § 1, należy w szczególności:

  1. dokonanie oceny sytuacji wykonawców pod kątem spełniania wymagań ekonomicznych i finansowych
  2. dokonanie oceny ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności
  3. dokonanie oceny wykonawców pod kątem spełnienia przez nich wymagań formalno-prawnych
  4. dokonanie oceny merytorycznej ofert

 

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Rozwoju Gospodarczego.

 

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

drukuj pobierz pdf