Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: Protokół nr 4/2019 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 marca 2019 roku o godz. 16.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

PROTOKÓŁ nr  4/2019

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 marca 2019 roku o godz. 16.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczyła Przewodnicząca Komisji Krzysztof Nikodem. Przewodniczący  stwierdził, że na 5 członków Komisji w obradach bierze udział 5 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków. Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu. Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu. Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Analiza wykorzystania  Funduszu Sołeckiego w wybranych sołectwach(Parkowo, Owieczki, Owczegłowy).
  5. Analiza przychodów z wynajmu pomieszczeń gminnych w wybranych sołectwach za 2018 rok.
  6. Sprawy bieżące.
  7. Wolne glosy i wnioski.
  8. Zakończenie posiedzenia.

 

Ad. 2 Przyjęcie porządku obrad.

Komisja nie wniosła zmian do porządku obrad.

 

Przystąpiono do punktu 3 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie 5 ,,za” w obecności 5 radnych.

 

Ad. 4 Analiza wydatkowania środków z Funduszu Sołeckiego (Parkowo, Owieczki, Owczegłowy).

Pan przewodniczący Krzysztof Nikodem powiedział, że po spotkaniu roboczym, które odbyło się dnia 19 marca nie stwierdzono nieprawidłowości w rozliczeniach.

 

Ad. 5 Analiza przychodów z wynajmu pomieszczeń gminnych w wybranych sołectwach za 2018 rok.

Pan Krzysztof Nikodem powiedział, że po całej analizie  dokumentacji wyjaśnić należy wydatek 12.557 zł, który jest kosztem za klimatyzację. Pan burmistrz wtrącił, że okres ochronny się już skończył na klimatyzację i wspólnie z panem kierownikiem Pawłem Andrzejczakiem po naradzie stwierdzili, że można ją przenieść do RCK lub do przedszkola na ul. Seminarialnej.

Pani skarbnik Maria Kachlicka dodała, że najpierw należy wypowiedzieć umowę z ENEA na moc zamówioną. Pan Roman Szuberski uściślił, że taki krok będzie można zrobić dopiero w maju, ponieważ wydział jest obciążony wieloma rzeczami, które należy wykonać od zaraz.

Pan przewodniczący zgłosił wniosek w sprawie przeanalizowania możliwości technicznych przeniesienia klimatyzacji z Parkowa do Sali w RCK lub Przedszkola przy ul. Seminarialnej.

Kolejny wniosek pana przewodniczącego dotyczy zmniejszenia zamówionej mocy energii.

Radni przeanalizowali dochody i wydatki z świetlic:

  • wpływy ze świetlic – 27.670
  • koszty ogółem (media) – 57.000

Pani skarbnik powiedziała, że wniosek z tego jest taki, że do świetlic dokłada się ok 30 tys zł. Nie wliczając w to kominiarza, pomiarów energetycznych, naprawy sprzętu i innych przeglądów.

W dalszej części pan przewodniczący zastanawiał, się skąd tak duże koszty utrzymania świetlicy w Owieczkach, skoro jest tylko 10 wynajmów w całym roku (w porównaniu do wynajmów w Garbatce)?

Pani skarbnik odpowiedziała, że być może jest to związane z ogrzewaniem gazowym, które jest w Owieczkach.

Pan przewodniczący złożył wniosek – by zobowiązać sołtysa Owieczek do złożenia wyjaśnień wysokich kosztów zużycia energii.

 

Ad. 6 Sprawy bieżące.

Brak

 

Ad. 7 Wolne głosy i wnioski.

Pan Jarosław Łatka podziękował za bocianie gniazdo i zapytał w imieniu mieszkańców co z odszkodowaniami za uszkodzenia amortyzatorów powstałe w wyniku dziur na drodze Długiej i nie tylko? Pan burmistrz poinformował, że drogi są ubezpieczone i dodał, że w takiej sytuacji należy skierować udokumentowane pismo, które udowodni że powstała szkoda zdarzyła się na drodze.

Na koniec radny zwrócił się z prośbą o wyrównanie dróg Południowej, Plażowej, Wschodniej, Zachodniej i Długiej.

Pan burmistrz powiedział, że za około 3 tygodnie nowy przetarg zostanie rozstrzygnięty i wtedy prace wyrównawcze ruszą.

 

Ad. 8 Zakończenie.

Posiedzenie komisji zakończono o godz. 17:00, protokołowała Anna Mazur.   

 

drukuj pobierz pdf