Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 41/2022 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 27 września 2022 roku o godz. 12.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2

PROTOKÓŁ nr   41/2022

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 27 września 2022 roku o

godz. 12.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzył i posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Komisji Krzysztof Nikodem.

Przewodniczący stwierdził, że na 3 członków Komisji w obradach bierze udział 3 członków Komisji. Komisja

jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do

niniejszego protokołu.

 

Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

Proponowany porządek obrad:

 

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Kontrola działalności Ośrodka za Jeziorem.
  5. Wolne glosy i wnioski.
  6. Zakończenie posiedzenia.

Ad. 2 Przyjęcie porządku obrad.

Porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Przystąpiono do punktu 3 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4 Kontrola działalności Ośrodka za Jeziorem.

Tego samego dnia od godz 9.00 do 11.50 odbyła się kontrola w siedzibie Ośrodka. Udział w kontroli brało dwóch członków: Krzysztof Nikodem i Ewa Wysocka w obecności Kierownika Kierownika Ośrodka, księgowego oraz pracownika administracji Beaty Ignasiak. Kontrolą objęto personel zatrudnienia, listy płac, urnowy o pracę oraz przestrzeganie godzin pracy.

Skontrolowane dokumenty:

Listy umów nr 18/UZ/8/2022 , 2/UZ/1/2022/ porównano z czasem pracy zatrudnionych oraz dokonanymi przelewami na konta oraz płatnościami gotówkowymi. Porównano umowy zlecenie z poprawnością wystawionych rachunków. Kwoty wpłaconych darowizn na potrzeby przebywających tam uchodźców z Ukrainy z listami wydatkowanych kwot Wyciąg z dnia 31.08.2022 za okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 z zapisanymi na kontach zakupami. Po zweryfikowaniu ww dokumentacji nieprawidłowości nie stwierdzono.Obecnie zatrudnionych w OSiR jest 14 pracowników na umowę o pracę oraz 4 osoby na umowę- zlecenie.

Ad. 6 Wolne glosy i wnioski.

Brak

 

Ad. 7 Zakończenie posiedzenia.

Posiedzenie komisji zakończono o godz. 12.20 – protokołowała Anna Mazur.

 

drukuj pobierz pdf