Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Skarg, Wniosków i Petycji: PROTOKÓŁ nr 30/2022 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 02 grudnia 2022 roku o godz. 8.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2

 

PROTOKÓŁ nr   30/2022

z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 02 grudnia 2022 roku o godz. 8.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzył i posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Komisji Adam Nadolny.

Przewodniczący stwierdził, że na 4 członków Komisji w obradach bierze udział 3 członków Komisji. (Henryk Janus – nieobecny, usprawiedliwiony). Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu.

4. Rozpatrzenie sprawy - M.W.

5. Wolne głosy, wnioski, sprawy bieżące.

6. Zamknięcie obrad.

 

Ad. 2  Przyjęcie porządku obrad.

Porządek obrad został przyjęty jednogłośnie po krótkiej dyskusji, która doprowadziła do wprowadzenia do porządku obrad dwóch spraw.

 

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu.

4. Rozpatrzenie sprawy - M.W.

5. Rozpatrzenie sprawy - prezydent elektorski.

6. Rozpatrzenie wniosku - "kapsuła czasu".

7. Wolne głosy, wnioski, sprawy bieżące.

8. Zamknięcie obrad.

 

Ad. 3 Przyjęcie protokołu.

Protokół z poprzedniego posiedzenia komisji został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4 Rozpatrzenie sprawy - M.W.]

Ze względu na specyfikę, dane wrażliwe oraz szczegóły sprawy komisja odstąpiła od protokołowania.

 

Ad. 5 Rozpatrzenie sprawy - prezydent elektorski.

Po rozpatrzeniu wniosku pani T.G. dotyczącego potwierdzenia statusu cywilizacyjnego gminy, komisja ustaliła, że komisja nie posiada w tym zakresie kompetencji i jednogłośnie (3 głosy „za”) oddaliła rozpatrzenie tej sprawy.

 

Ad. 6  Rozpatrzenie wniosku - "kapsuła czasu".

Przewodniczący przedstawił członkom komisji wniosek mieszkańca, który dotyczy usunięcia „kapsuły czasu” umieszczonej w cokole pomnika Przemysła II i poprosił o komentarz pana Sekretarza – Marka Jagodę. Sekretarz określił, że wniosek nie posiada wiarygodnego adresu mieszkańca i podpisu, dlatego komisja zdecydowała o przesłanie pisma, aby mieszkaniec uwiarygodnił swój podpis pod przesłanym wnioskiem.

Komisja przychyliła się do propozycji jednogłośnie.

 

 

 

 

 

Ad. 7 Wolne głosy i wnioski.

Pan Sebastian Kupidura zgłosił wniosek o usunięcie rozbitych części umywalki obok świetlicy na Pl. Karola 12 oraz zgłosił potrzebę wydłużenia czasu świecenie się zielonego światła na przejściu dla pieszych przy kościele św. Ducha, ponieważ uczniowie 1-3 korzystający z pomieszczeń przy kościele przemieszczając się do budynku głównego SP2 nie mają możliwości całą klasą przejść przez pasy, co stwarza niebezpieczeństwo dla nich.

 

 

Ad. 8 Zakończenie. 

Posiedzenie komisji zakończono o godz. 10.10 – protokołowała Anna Mazur.

 

drukuj pobierz pdf