Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza 2016: Zarządzenie Nr 76/2016 Burmistrza Rogoźna z dnia 24 marca 2016 r. w sprawie powołania komisji do dokonania przeglądu dokumentacji niejawnej oznaczonej klauzulą „zastrzeżone” i „poufne” w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie

ZARZĄDZENIE Nr OR.0050.1.76.2016

BURMISTRZA ROGOŹNA

z dnia 24 marca 2016 r.

 

w sprawie powołania komisji do dokonania przeglądu dokumentacji niejawnej oznaczonej klauzulą „zastrzeżone” i „poufne” w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie.

 

Na podstawie art.6 ust.4,   ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych  (Dz. U. Nr 182 poz.1228 z późn. zm.), postanawiam co następuje:

 

§ 1

Celem  dokonania właściwego przeglądu dokumentacji niejawnej , powołuję komisję w składzie:

  1. Disterheft Maciej - przewodniczący,
  2. Radecki Arkadiusz - członek,
  3. Łanucha Mariusz - członek.

§ 2

Dla właściwej realizacji zadań:

  1. Komisja dokona przeglądu dokumentów niejawnych i dokona sprawdzenia stanu ewidencyjnego i stanu faktycznego , w tym pieczęci  i stempli,
  2. Komisja dokona przeglądu dokumentów niejawnych zgromadzonych w kancelarii niejawnej,
    1. dokumenty posiadające wartość archiwalną, dla których minął ustawowy okres ochrony, zakwalifikuje do przekazania do archiwum zakładowego po uprzednim przedłożeniu Burmistrzowi do zatwierdzenia,
    2. dokumenty nie posiadające wartości archiwalnej, dla których minął ustawowy okres ochrony, zakwalifikuje do zniszczenia z uwzględnieniem obowiązujących przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2015 r., poz. 556 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

 

§ 3

Komisja przeprowadzi czynności w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 kwietnia 2016 r.

 

 § 4

Dokumenty zakwalifikowane przez Komisję do przekazania do archiwum zakładowego po naniesieniu odpowiednich zmian i adnotacji na dokumentach oraz dziennikach  ewidencyjnych, pracownik wymieniony w §1 ust.2 skompletuje w teczkach tematycznych i po ich opisaniu przekaże za pokwitowaniem do archiwum zakładowego jako sprawy jawne.

 

 § 5

  1. Sprawozdanie z dokonanych  czynności Przewodniczący komisji przedłoży Burmistrzowi w terminie 14 dni od daty zakończenia pracy komisji, nie później jednak niż do dnia 29 kwietnia 2016 r.
  2. W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości Komisja określi termin ich usunięcia.

 

§ 6

Nadzór nad skuteczną realizacją niniejszego zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

drukuj pobierz pdf