Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Skarg, Wniosków i Petycji: Protokół nr 12/2020 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie, które odbyło się 05.10.2020 roku o godzinie 10:00 w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie

Protokół nr 12/2020

Z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie, które odbyło się 05.10.2020 roku o godzinie 10:00 w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie.

 

Posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Pan Adam Nadolny, który przywitał członków komisji jednocześnie stwierdzając quorum, tj.  stwierdził, że na 4 członków komisji obecnych jest 4 radnych.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Proponowany porządek obrad:

  1. Rozpoczęcie posiedzenia, przywitanie gości, sprawdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie skargi.
  5. Wolne głosy, wnioski i komunikaty.
  6. Zakończenie.

 

Ad. 2 Przedstawienie porządku obrad.

Komisja do przedstawionego porządku obrad nie wniosła zmian.

Ad.3 Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół z poprzedniego posiedzenia został przyjęty 2 głosami „za”, przy dwóch „wstrzymującym się”.

Ad.4 Rozpatrzenie skargi.

Komisja otrzymała materiały, z którymi członkowie się zapoznali, a które ze względu na ochronę danych osobowych nie zostały upublicznione.

W posiedzeniu uczestniczyły panie z GOPS-u, które wraz z panią kierownik Eweliną Kowalską przybliżyły temat skargi. Pani kierownik poinformowała komisję, iż problem jest bardzo złożony – skarżący jest nadal w związku małżeńskim, z tego małżeństwa sa dwie dziewczynki nastoletnie i na dzień dzisiejszy toczy się sprawa rozwodowa wraz z ustanowieniem opiekuna prawnego. Pani Kowalska powiedziała, iż nie jest odpowiedzialna za to z kim powinny być dzieci, ponieważ tym organem jest sąd. Wszelkie informacje na bieżąco są przekazywane do wiadomości do Sądu Okręgowego. Pani kierownik wyjaśniła również, że Skarżący obowiązany jest płacić alimenty, jednak od stycznia br nie wywiązuje się z tego obowiązku, dlatego wobec Skarżącego zostało wszczęte postępowanie administracyjne. Z czynności przeprowadzonych przez GOPS oraz z wizji lokalnych nie został potwierdzony żaden zarzut przedstawiony w skardze.

Pan Piotr Płoszczyca wyjaśnił, iż w tej całej sprawie GOPS nie jest stroną, a spór który prowadzi Skarżący jest sprawą osobistą. GOPS ma całkowicie inne zadania i z tych zadań się wywiązuje.

Pani kierownik wytłumaczyła jakie kroki w tej sprawie zostały już podjęte, a jakie będą jeszcze podjęte, a które wynikają z ustawy alimentacyjnej.

Mimo tego, iż Skarżący otrzymał zaproszenie na komisję, nie skorzystał z możliwości przedstawienia swojego stanowiska.

Członkowie komisji zdecydowali, by przerwać komisję i zaprosić ponownie Skarżącego by przedstawił swój punkt widzenia.

W dniu 8 października 2020 w Sali UM  o godz. 8.00 odbyła się druga część spotkania Komisji ( w obecności 3 członków komisji – nieobecny Henryk Janus), na której członkowie podjęli opinię o bezzasadności skargi – 2 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się”.

Ad. 5 Wolne głosy, wnioski i komunikaty.

Brak.

Ad.6 Zakończenie

Posiedzenie  zakończono o godz 8:10.  Protokołowała – Anna Mazur.

 

drukuj pobierz pdf