Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: Protokół nr 32/2013 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytego w dniu 22 sierpnia 2013 r. w sali nr 20 UM w Rogoźnie

Protokół nr 32/2013

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytego w dniu 22 sierpnia 2013 r. w sali nr 20 UM w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Temat posiedzenia:

1.       Kontrola realizacji zarządzeń wydawanych przez Burmistrza przez I półrocze 2013r.

2.       Informacja o przeprowadzonych przetargach w 2013r.

 

W posiedzeniu uczestniczyli członkowie Komisji Rewizyjnej zgodnie z listą obecności, która stanowi załącznik nr 1 do protokołu. Nieobecna Radna E. Wysocka.

W posiedzeniu uczestniczyli: Sekretarz Gminy – I. Sip-Michalska, Skarbnik Gminy – Maria Kachlicka, Burmistrz Rogoźna – Bogusław Janus, lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu. 

 

Proponowany porządek:

1.       Otwarcie i przedstawienie porządku posiedzenia.

2.       Kontrola realizacji zarządzeń wydawanych przez Burmistrza przez I półrocze 2013r.

3.       Informacja o przeprowadzonych przetargach.

4.       Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia.

5.        Sprawy bieżące.

6.       Wolne głosy i wnioski.

7.        Zakończenie.

Uwag do porządku obrad nie wniesiono.

Komisja wspólnie podjęła decyzję, aby w pierwszej kolejności omówić punkt 3 porządku obrad-informację o przeprowadzonych przetargach w 2013 r., punk 2 porządku obrad realizowany został po przerwie.

 

Przystąpiono do realizacji punktu 3- informacja o przeprowadzonych przetargach w 2013r.

Informację przedstawiła Sekretarz Gminy Pani  Iwona Sip- Michalska.

Poinformowała, że w Gminie Rogoźno łącznie przeprowadzonych zostało 15 przetargów z  czego jeden został unieważniony. Dodała, że 7 przetargów organizowanych było przez Wydział Inwestycyjny Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.

Zrealizowane zostały następujące przetargi:

1.       „Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Rogoźno w 2013 roku”.

2.       „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Rogoźno w 2013 roku”.

3.       „Profilowanie dróg i ulic gruntowych na terenie gminy Rogoźno w 2013 roku”.

4.       „Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźna w okresie od 02.04.2013r.”.

5.       Roboty dodatkowe dla realizowanego przedsięwzięcia budowlanego pn: „ Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie PKP oraz w pasie drogi krajowej nr 11 i wojewódzkiej nr 241”.

6.       „ Remont świetlicy wiejskiej w Owczegłowach etap II- unieważniony.

7.       „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dziewcza Struga etap I”.

8.       „ Przeglądy szczegółowe 8 obiektów mostowych”.

9.       „Budowa oświetlenia drogowego na osiedlu przy ul. Kosciuszki”.

10.    „Dostawa betonowych płyt drogowych”.

11.    „Przebudowa chodnika przy drodze gminnej nr 272509P (przy cmentarzu) w miejscowości Rogoźno”.

12.    „Przebudowa chodnika w m. Grudna przed budynkiem świetlicy w Gminie Rogoźno”.

13.    „Remont świetlicy wiejskiej w m. Owczegłowy etap II”.

14.    „Budowa odcinka ulicy Długiej od ul. W. Poznańskiej do skrzyżowania z ul. Seminarialną- etap II”.

15.    „Przebudowa chodnika przy Szkole Podstawowej Nr 3 od ul. Seminarialnej do ul. Kościuszki”.

Szczegółową informację z datą, kiedy przetarg został otwarty i jakie przedsiębiorstwo  dany przetarg wygrało stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

Pani Sekretarz dodała, że pozostałe przetargi  ujęte zostały w materiałach dotyczących realizacji zarządzeń wydawanych przez  Burmistrza w I półroczu 2013r., większość tych przetargów realizowanych było przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, poinformowała, że w większym stopniu wszystkie te przetargi zakończyły się wynikiem negatywnym, z uwagi na brak złożonych ofert.

Radny R. Dworzańki zwrócił się z prośbą do Pani Sekretarz o przedstawienie informacji na temat zrealizowanych przetargów inwestycyjnych.

Pani Sekretarz wyjaśniła, że Wydział Organizacyjny nie zanotował żadnych przetargów na kwotę 14.000 euro dodała , że tylko w jednym przypadku ( przetarg na zakup serwera) ofertę złożyły trzy przedsiębiorstwa tj. z Rogoźna, Krakowa i Katowic , ta trzecia okazała się najkorzystniejsza na kwotę ok. 20.000zł.

Radny M. Kutka zapytał na kiedy planowany jest II etap przebudowy drogi gminnej w m. Dziewcza  Struga?

Pani Skarbnik M. Kachlicka odpowiedział, że na dzień dzisiejszy etap II nie jest planowany, ponieważ musiałby być uwzględniony w wieloletniej prognozie finansowej, a zadania takiego niema z uwagi na brak środków finansowych.

Radny M. Kutka zapytał czy płyty betonowe zostaną położone na ul. Kwarcowej i ul. B. Prusa?

Skarbnik M. Kachlicka odpowiedziała że na ul. Kwarcowej płyty już zostały położone, zrobiona została1/3 ulicy B. Prusa ponieważ na dalszą część nie wystarczyło płyt, ale podjęta została decyzja, że z zaoszczędzonych środków płyty zostaną dokupione i położone również w dalszej części ulicy.

Radny R. Dworzański zapytał jaka kwota przekazana została na remont świetlicy w m. Owczegłowy i dlaczego przetarg się nie odbył?

Sekretarz Gminy I. Sip-Michalska wyjaśniła, że kwota w złożonej ofercie przewyższała środki w budżecie Gminy.

Skarbnik M. Kachlicka dodała ,że pierwszy przetarg unieważniony został z powodu wysokiej kwoty w złożonej ofercie, ogłoszono drugi przetarg, w którym kwota również została przekroczona o ok. 5.100 zł

Radny A. Jóźwiak zapytał  do jakiego dnia obejmuje informacja o przeprowadzonych przetargach w 2013r.?

M. Kachlicka odpowiedziała, że jest to informacja za I półrocze 2013r.

Radny A. Jóźwiak zapytał, czy przetargi przeprowadzone w miesiącu lipcu br. zostały  już w tej informacji zawarte?

Sekretarz I. Sip-Michalska odpowiedziała, że jeszcze nie. Jest to informacja złożona na dzień 30.06.2013r.

 

Ogłoszono 15 min. przerwy.

 

Po przerwie przystąpiono do realizacji punktu 2 – kontrola realizacji zarządzeń wydawanych przez Burmistrza przez I półrocze 2013r.

Komisja skontrolowała realizację następujących zarządzeń:

Zarządzenie Nr OR.0050.1.25.2013 Burmistrza Rogoźna z dnia 14 lutego 2013r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie : „Profilowanie dróg i ulic gruntowych na terenie gminy Rogoźno w 2013r.”

Zarządzenie Nr OR.0050.1.13.2013 Burmistrza Rogoźna z dnia 25 stycznia 2013r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr OR.0050.1.10.2013 Burmistrza Rogoźna z dnia 23 stycznia 2013 roku dot. powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Rogoźno w 2013 roku”.

Zarządzenie Nr OR.0050.1.43.2013 Burmistrza Rogoźna z dnia 15 marca 2013r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na zadanie: Roboty dodatkowe dla realizowanego przedsięwzięcia budowlanego pn. „ Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie PKP oraz drogi krajowej nr 11 i wojewódzkiej nr 241” realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Rogoźnie oraz separatorów na wlotach do Jeziora Rogozińskiego i rzeki Wełny aglomeracji Rogoźno” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013.

Zarządzenie Nr OR.0050.18.2013 Burmistrza Rogoźna z dnia 31 stycznia 2013r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego zadania polegającego na Konserwacji urządzeń wodnych w celu zachowania ich funkcji poprzez odmulenie i umocnienie brzegów stawów w miejscowości Studzieniec.

Zarządzenie Nr OR.0050.1.95.2013 Burmistrza Rogoźna z dnia 20.06.2013r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Budowa odcinka ulicy Długiej od ul. W. Poznańskiej do skrzyżowania z ul. Seminarialną- etap II”.

Zarządzenie Nr OR.0050.1.20.2013 Burmistrza Rogoźna z dnia 04 lutego 2013r. w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej w drodze ustnego przetargu nieograniczonego, ustalenie ceny wywoławczej i wywieszenia wykazu.

Radny A. Jóźwiak zadał pytanie odnośnie działki położonej w m. Boguniewo: kto jest właścicielem ogrodzenia przylegającego do działki gminnej nr 73/5 położonej w m. Boguniewo?

Na pytanie odpowiedziała Pani Inspektor z WGNRiOŚ wyjaśniając, że  właścicielem działki jest Gmina Rogoźno a właścicielem ogrodzenia Pan Grześkowiak.

Radny A. Jóźwiak odpowiedział, że nie może zgodzić się z wypowiedzią Pani inspektor ponieważ  zgodnie z przepisami prawa to co znajduje się na terenie gruntu należy do właściciela.

Uwag do realizacji zarządzeń wydawanych przez Burmistrza przez I półrocze 2013r. nie wniesiono .

Przystąpiono do realizacji punktu 4- przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia.

Protokół nr 31/2013 został przyjęty jednogłośnie 3 głosami „za” w obecności trzech członków komisji.

Przystąpiono do realizacji punktu 5 – sprawy bieżące.

Nie było.

Przystąpiono do realizacji punktu 6 – wolne głosy i wnioski.

Głosów i wniosków nie wniesiono.

 

 

Posiedzenie zakończono o godz. 14.25

Protokół sporządziła Marika Markiewicz

Rogoźno, dnia 23 sierpnia 2013 r.

 

 

Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:

 

Przewodniczący KR……………………………

Wiceprzewodniczący KR……………………...

Członek KR……………………………………..

Członek KR……………………………………..

 

drukuj pobierz pdf