Burmistrz Rogoźna ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze inspektora (1 etat).
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) wykształcenie: - wyższe prawnicze, administracyjne, - lub dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczpospolitej Polskiej albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji, - lub posiadanie dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji, 4) minimum 5-lat stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, 5) umiejętność obsługi pakietów biurowych (WORD, Excel, Open Office, PROTON), 6) dobry stan zdrowia, umożliwiający pracę na ww. stanowisku, 7) nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 8) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, 9) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 10) znajomość ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego, 11) znajomość ustawy o dowodach osobistych wraz z przepisami wykonawczymi, 12) znajomość Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 13) znajomość ustawy o zmianie imienia i nazwiska, 14) znajomość Kodeksu cywilnego, 15) znajomość ustawy o opłacie skarbowej, 16) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, 17) znajomość ustawy o ewidencji ludności, 18) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
2. Wymagania dodatkowe: 1) dobre zarządzanie czasem pracy, 2) umiejętność tworzenia dokumentów, 3) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, 4) umiejętność współpracy z innymi, 5) umiejętność podejmowania decyzji, 6) umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów, 7) zaangażowanie, komunikatywność, rzetelność, dyspozycyjność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) w zakresie do spraw wydawania dowodów osobistych - wykonywanie zadań Burmistrza: a) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, wprowadzanie oraz przetwarzanie danych zawartych w tych wnioskach w Rejestrze Dowodów Osobistych (RDO), b) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych w miejscu pobytu osoby, w przypadku niemożliwości złożenia go osobiście w Urzędzie, c) wydawanie dowodów osobistych, d) przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodów osobistych, e) unieważnianie dowodów osobistych, f) prowadzenie dokumentacji w zakresie dowodów osobistych, w tym zakładanie kopert osobowych, g) prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych, h) wydawanie zaświadczeń w sprawie wydanych i utraconych dowodów osobistych. 2) W zakresie zastępstwa Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Rogoźnie – wykonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w ustawie prawo o aktach stanu cywilnego, kodeksie rodzinnym i opiekuńczym m.in.: a) załatwianie spraw związanych z zawieraniem małżeństw, b) prowadzenie spraw związanych z rejestracją urodzeń i zgonów, c) prowadzenie archiwum ksiąg stanu cywilnego, d) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, e) wydawanie decyzji administracyjnych w oparciu o akta stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, f) współpraca z innymi Urzędami Stanu Cywilnego, ewidencją ludności w zakresie rejestracji stanu cywilnego, komórką dowodów osobistych oraz innymi instytucjami, g) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o obywatelstwie Rzeczpospolitej Polskiej oraz ustawy o zmianie imion i nazwisk, h) organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego.
4. Warunki pracy na danym stanowisku: 1) czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat (40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie), 2) warunki szczególne: udzielanie ślubów w niedzielę, święta i dni powszechnie wolne od pracy, 3) zmianowość: nie, 4) usytuowanie i dostęp do miejsca pracy: a) jednostka zajmuje pomieszczenia na czterech kondygnacjach budynku, b) pomieszczenia biurowe jednostki nie są dostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim, 5) cechy wykonywanej pracy: a) praca wymagająca biegłego posługiwania się językiem polskim w bezpośrednich kontaktach z interesantami, umiejętności obsługi komputera, samodzielności w redagowaniu pism i stosowaniu przepisów prawa, b) praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim (jak uroczystości ślubne, jubileusze).
5. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie, 4) kserokopie świadectw pracy, 5) kwestionariusz osobowy, 6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 8) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. 2017r., poz.1311 ze zm.), 10) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 11) oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz.922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.902 ze zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu na adres: ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno lub pocztą na adres Urzędu j.w. z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w terminie do dnia 08 maja 2018r. Życiorys (CV), list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 785 009 404.
W przypadku nie przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 922 ze zm.) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Burmistrz Rogoźna. Dane osobowe przetwarzane są w celu tej i przyszłych rekrutacji. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
Rogoźno, dnia 24 kwietnia 2018r. | |