Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór na stanowiska: Burmistrz Rogoźna OGŁASZA NABÓR na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodno-ściekowej Gminy (2/5 etatu) w Wydziale Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Rogoźnie 64-610Rogoźno, ul. Nowa 2

Burmistrz Rogoźna

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodno-ściekowej Gminy (2/5 etatu)

w Wydziale Rozwoju Gospodarczego

Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

64-610Rogoźno, ul. Nowa 2

I.  Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe: z zakresu inżynierii sanitarnej, ochrony środowiska.
  2. Co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej w charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  4. Umiejętność obsługi pakietów biurowych (np. Microsoft Office :Word, Exel, Open Office, Power Point,).
  5. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
  6. Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.
  7. Znajomość ustawy prawo wodne dot. gospodarki wodno-ściekowej.
  8. Znajomość ustawy prawo budowlane dot. gospodarki wodno-ściekowej.
  9. Znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  10. Prawo zamówień publicznych w zakresie podstawowym.
  11. Obywatelstwo polskie.
  12. Posiadanie prawa jazdy kat. „B”.
  13. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  14. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku.
  2. Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
  3. Zaangażowanie, komunikatywność, rzetelność, dyspozycyjność.
  4. Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizowania dokumentów.

 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Współdziałanie z zarządami dróg w zakresie utrzymania dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych położonych w granicach administracyjnych Gminy wynikających z zakresu realizacji zadań związanych z gospodarką wodno-ściekową.
  2. Opracowywanie propozycji naprawy, modernizacji oraz rozbudowy kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
  3. Bieżąca kontrola stanu sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zlecaniem bieżącego utrzymania sieci.
  4. Kontrola oraz zlecanie przeglądów i czyszczenia separatorów oraz piaskowników.
  5. Kontrola oraz sprawozdawczość zakończonych projektów finansowanych ze środków budżetowych i pozabudżetowych.
  6. Udział w pozyskiwaniu informacji o środkach pozabudżetowych oraz udział w przygotowaniu wniosków o ich pozyskanie.
  7. Współdziałanie z zarządcami i użytkownikami infrastruktury na terenie gminy w zakresie sprawnego jej funkcjonowania.
  8. Udzielanie odpowiedzi na interpretacje, zapytania radnych i składanie informacji do Rady Miejskiej.
  9. Zatwierdzanie faktur do zapłaty w zakresie zadań wynikających z zakresu czynności z umieszczeniem na odwrocie pieczęci lub zapisu odręcznego.
  10. Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie zagadnień realizowanych przez zajmowane stanowisko i kierowanie ich do Biura Rady.
  11. Udział w planowaniu, realizacji i rozliczeniach inwestycji gminnych.
  12. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla zadań wynikających z zakresu czynności oraz ich weryfikacja.
  13. Udział w pracach komisji przetargowej.
  14. Udział w zespołach inwentaryzacyjnych majątku gminy.
  15. Zaangażowanie i kontrola wykonania wydatków w ramach planu finansowego roku budżetowego.
  16. Elektroniczny obieg dokumentów.
  17. Obsługa urządzeń komputerowych i poligraficznych w Urzędzie.
  18. Wykonywanie czynności zleconych przez przełożonych.

 

IV. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa.
  2. Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon).
  3. Czasu pracy: 2/5 etatu.
  4. Oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym.
  5. Godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek-piątek 7:00-15:00.
  6. Usytuowanie i dostęp do miejsca pracy: jednostka zajmuje pomieszczenia na czterech kondygnacjach budynku, pomieszczenia biurowe jednostki nie są dostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim.

 

V. Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i staż pracy (kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kopie zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencjach, inne – potwierdzające umiejętności i osiągniecia zawodowe).
  3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu, potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.
  5. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

 

VI. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  1. Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata.

 

VII. Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski z siedzibą w Rogoźnie (64-610) przy ulicy Nowej 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: um@rogozno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@rogozno.pl .
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
  4. w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów;
  6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
  7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  8. podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

 

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

VIII. Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Dokumenty należy złożyć do: 02 września 2022 r., w zamkniętej kopercie.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno z dopiskiem „oferta pracy - Wydział Rozwoju Gospodarczego”

Wymagane dokumenty aplikacyjne i oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 

W przypadku nie przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Wyniki naboru zostaną opublikowane na BIP Rogoźno.

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 693 911 563, 785 009 418.

 

Rogoźno, dnia 22 sierpnia 2022 r.

OR.2110.7 .2022 r.

 

 

Ogłoszenie o wynikach naboru

 

drukuj pobierz pdf