Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » Zamówienia publiczne do 2020 r. » Przebudowa drogi gminnej w m. Grudna
A A A

Zamówienia publiczne do 2020 r.: Przebudowa drogi gminnej w m. Grudna

Ogłoszenie nr 590441-N-2020 z dnia 2020-09-28 r.

Gmina Rogoźno: Przebudowa drogi gminnej w m. Grudna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno, krajowy numer identyfikacyjny 57079142500000, ul. ul. Nowa  2 , 64-610  Rogoźno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 26 84 400, e-mail um@rogozno.pl, faks 67 26 18 075.
Adres strony internetowej (URL): www.rogozno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.rogozno.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.rogozno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem itp.
Adres:
Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Grudna
Numer referencyjny: INTZ.271.30.2020.AP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej w m. Grudna. Początek projektowanej przebudowy drogi gminnej nr 272521P w m. Grudna od drogi powiatowej nr 2025P to km 0+000 do posesji nr 21 to koniec w km 0+666. Projektowana przebudowa drogi jest dojazdem do gospodarstw rolniczych oraz do pól uprawnych. Istniejąca droga gminna nr 272521P w miejscowości Grudna przebiega w terenie równinnym, położona jest w śród pól i stanowi dojazd do istniejących gospodarstw rolniczych. Na projektowanym odcinku droga posiada nawierzchnię gruntową zniszczoną i nawierzchnię z żużla paleniskowego o nieregularnej grubości zniszczoną. Pobocza porośnięte są trawą, krzewami – akacja, wymagające wyprofilowania. Odwodnienie drogi – powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych. W km 0+120 jest łuk poziomy. W ciągu drogi w km 0+240 jest przepust pod drogą z rur betonowych posiadający brak stożków i barier sprężystych SP, które w ramach niniejszej inwestycji należy wykonać. Zakres przedmiotu zamówienia zakłada m.in.: W oparciu o dane dotyczące obciążenia przyjęto następujące założenia: - klasa drogi D - kategoria ruchu KR-1-2 - szerokość nawierzchni jezdni -4,00m - pochylenie daszkowe 2% - Podbudowa: - Wzmocnienie z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm C-o RM- 1,5MPa - podbudowa warstwa dolna pomocnicza z mieszanki kamiennej 0-63 mm gr. z 15 cm (granit, bazalt) - podbudowa warstwa górna zasadnicza z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm gr. 8 cm (granit, bazalt - Nawierzchnia: - warstwa wiążąca z MMB gr.4 cm dla ruchu KR. 1-2, AC16W - warstwa ścieralna z MMB gr.4 cm dla ruchu KR. 1-2 ,AC11W - skropienie emulsją asfaltową - podbudowy 0,5 kg/m² i między warstwowo 0,2 kg/m² - podłoże G-2 o module sprężystości 100 MPA Przebudowa – od km 0+000-0+050 wykonać koryto drogi o gł. 40 cm w celu nawiązania do dr. pow. nr 2025P. - od km 0+170 -0+666 z uwagi na nieregularną grubość podbudowy żużlowej należy wykonać wykonanie koryta drogi gł. 0,30 cm - od km 0+000-0+666.- wyprofilowanie zagęszczenie podłoża. Wykonanie wzmocnienia słabego podłoża G2 z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 10 cm i o Rm –1,5 MPa na szer. 4,15 m od km 0+000 do km 0+666. Wykonanie podbudowy tłuczniowej o gr. 15 cm z mieszanki kamiennej (granit, bazalt) o frakcji 0-63 mm i o frakcji 0-31,5 mm z mieszanki kamiennej (granit, bazalt) o gr. 8 cm. Wykonanie nawierzchni jezdni o szer. 4,10 m warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm – MMB-KR1-2-AC16W. Warstwa ścieralna o szer.4,0m z betonu asfaltowego gr. 4 cm- MMB-KR1-2-AC11W na całym odcinku drogi. W km W-I-0+120 jest łuk poziomy. Od km 0+078,14 m zastosowano prostą przejściową o dł. 25,0 m płk. 0+103,14 m poszerzenie na łuku 0,5m - 4,50 m kłk 0+136,86m kpp - 161,86m. £-16º R-120m ,B-1,18 m, T-16,86 m K-33,51 m i-2% jednostronne pochylenie, dwustronne-daszkowe od km 0+000-0+430-2% pochylenie jednostronne od km 0+430 – 0+666 - 2% w kierunku str. L pochylenie jednostronne na łuku 2%. Na całym odcinku drogi zaprojektowano w km 0+180 str. L mijankę szt. 1 o szer. 2,0 m i dł. 30 m, która umożliwi bezpieczny przejazd maszyn rolniczych podbudowa i nawierzchnia jak wyżej. Na mijance zastosowano opornik betonowy 12x25 na ławie betonowej z oporem C12/15. W celu uniknięcia obłamywania krawędzi jezdni zaprojektowano wjazdy na pola szt. 4,0 o dł. 1,0m x 10,0m od krawędzi jezdni podbudowa jak wyżej i nawierzchnia jak wyżej. Krawędzie wjazdów obciąć piłą. Na wjazdach do posesji – nr wjazdów 1,2,3,4,5,6,7,8. zaprojektowano opornik drogowy 12x25 na ławie betonowej C-12/15 z oporem, a od strony jezdni krawężnik najazdowy betonowy 15x22 wyst. do 4 cm na ławie betonowej z oporem C12/15 Na wjazdach do posesji – nr wjazdów5,6,7,8. oraz na pole nr 18,19 wjazdu. Zaprojektowano rury pod zjazdami Ø400mm karbowanych Kan 2- Sn 8 ze ściankami z bruku na betonie. Wjazdy do posesji nr wjazdów 9,10,11,12,13,14,15. zaprojektowano opornik drogowy 12x25 na ławie betonowej C-12/15 z oporem również od strony jezdni. Pobocza 4% po 0,75m. Od km 0+000-0+666 str. L+P Odwodnienia jezdni oraz wjazdów poprzez pobocze do istniejących rowów przydrożnych. Prace będą prowadzone na działce należącej do Gminy Rogoźno na działce o nr 66 i nie zmieni się granicy istniejącego pasa drogowego. Terem zaliczony jest zgodnie z prawem o ruch drogowym jako zabudowany. Teren zabudowy zagrodowej. Klasa drogi D – dojazdowa Kategoria drogi - gminna szer. jezdni 4,0m, pobocza po 0,75m prędkość projektowa 50km/h. W ramach niniejszego zadania przewidziane jest ustawienie barier sprężystych Sp z odblaskami przepust w km 0+240 - po 20,0m. Wjazdy – w celu zabezpieczenia krawędzi jezdni przed zniszczeniem należy umocnić wjazdy. Wzmocnienie z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm 1,5MPa mieszanka kamienna 0-63mm gr. 15 cm i warstwę górną z mieszanki kamiennej 0-31,5mm gr. 8 cm i ułożyć warstwę wyrównawczą gr. 4 cm AC16W i warstwę ścieralną gr. 4 cm z masy AC11W dla ruchu KR1-2. Zaprojektowano 15 wjazdów do posesji: - nr 1-5mx4m=20m²+(2m²skos)=22m², - nr 2-6mx2m=12m²+(2m²skos)=14m², - nr 3-6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m², - nr 4-6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m², - nr 5- dr. 6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m² zjazd z rurami Ø400 dł.-10m ścianki z bruku - 4m², - nr 6-6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m² zjazd z rurami Ø400 dł.-10m ścianki z bruku - 4m², - nr 7-6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m² zjazd z rurami Ø400 dł.-10m ścianki z bruku - 4m², - nr 8-6mx4m=24m²+(2m²skos)=2 6m² zjazd z rurami Ø400 dł.-10m ścianki z bruku – 4 m², - nr 9-6mx5,5m=33m²+(2m²skos)=35 m², - nr 10-dr8mx5,5m=44m²+(2m²skos)=46 m², - nr 11-6mx5,5m=33m²+(2m²skos)=35 m², - nr 12- dr.10mx5,5m=55m²+(2m²skos)=57 m², - nr 13-6mx5,5m=33m²+(2m²skos)=35 m², - nr 14-10mx5,5m=55m²+(2m²skos)=57 m², - nr 15-10mx5,5m=55m²+(2m²skos)=57 m² razem wjazdy do posesji 514 m² + 40,0 m² na pola 554,0 m². Opornik drogowy 12x25 na ławie betonowej C-12/15 z oporem razem wjazdy 340m + mijanka 44m=384,0m krawężnik betonowy najazdowy 15x22 na ławie betonowej z oporem C-12/15 77,0 m wzmocnienie krawędzi wjazdy na pola obcięcie krawędzi nawierzchni. - nr16-10mx1,0m=10m² - nr17-10mx1,0m=10m² - nr18-10mx1,0m=10m² zjazd z rurami Ø400 dł.-12m ścianki z bruku - 2m² - nr19-10mx1,0m=10m² zjazd z rurami Ø400 dł.-12m ścianki z bruku - 2m² razem=40m² Lokalizacja zjazdów podana jest na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonanie zjazdów z rur PCV,SN-8 Kan-2 karbowanych Ø400- 64,0m. Wykonać brukowanie wlotów przepustów pod zjazdami.- 24,0m² +6,0m² przepust. Roboty ziemne przy linii kablowej telefonicznej, sieci gazowej, sieci wodociągowej i linii energetycznej należy wykonywać ręcznie i należy powiadomić właścicieli tych urządzeń. Oznakowanie - folia odblaskowa 2M - A-6b szt. 1, - A-6c, na dr. pow. Nr 2025P( skrzyżowanie) Ustawić znaki małe (M) A-7 szt. 1 – przy dr. pow. nr 2025P (S- średni), A-1 szt. 1, A-2 szt. 1, E-17a szt. 1 Grudna przed posesją nr 21, D-42 Obszar zabudowany szt. 1, D-43- Koniec obszaru zabudowania szt. 1, A-30- szt. 1, z tabliczką T-1-szt. 1 Koniec nawierzchni asfaltowej. UWAGA! Z uwagi na występujące dobre warunki gruntowe podłoża na odcinku drogi gminnej planowanym do realizacji w niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza wykonywanie ulepszonego podłoża z rodzimego gruntu stabilizowanego cementem bez prowadzenia robót ziemnych zwianych z korytowaniem przedmiotowego odcinka drogi. Stabilizacja ta umożliwi realizację przebudowy bez potrzeby wykonywania następujących warstw podbudowy: - Wzmocnienie z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm C-o RM- 1,5MPa, - podbudowa warstwa dolna pomocnicza z mieszanki kamiennej 0-63 mm gr. z 15 cm (granit, bazalt). Pozostałe parametry przebudowy pozostają bez zmian. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - jedna lub dwie warstwy zagęszczonej mieszanki cementowo-gruntowej, która po osiągnięciu właściwej wytrzymałości na ściskanie, stanowi fragment nośnej części nawierzchni drogowej. Mieszanka cementowo-gruntowa - mieszanka gruntu, cementu i wody, a w razie potrzeby również dodatków ulepszających, np. popiołów lotnych lub chlorku wapniowego, dobranych w optymalnych ilościach. Grunt stabilizowany cementem - mieszanka cementowo-gruntowa zagęszczona i stwardniała w wyniku ukończenia procesu wiązania cementu. Podłoże gruntowe powinno być przygotowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SST D-04.01.01 „Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża”. Warstwa mieszanki kruszywa z cementem powinna być układana w prowadnicach. Wysokość prowadnic powinna odpowiadać grubości mieszanki w stanie niezagęszczonym. Prowadnice powinny być ustawione stabilnie, w sposób wykluczający ich przesuwanie się pod wpływem oddziaływania maszyn użytych do wykonania warstwy. Przydatność gruntów przeznaczonych do stabilizacji cementem należy ocenić na podstawie wyników badań laboratoryjnych, wykonanych według metod podanych w PN-S96012. Do wykonania podbudów i ulepszonego podłoża z gruntów stabilizowanych cementem należy stosować grunty spełniające wymagania podane w Wymaganiach dla gruntów przeznaczonych do stabilizacji cementem wg PN-S-96012. Wykonawca na własny koszt wykona badania, pomiary robót oraz materiałów . Wykonawca robót zabezpiecza obsługę laboratoryjną budowy oraz zleca opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej na własny koszt. Teren po robotach drogowych należy uporządkować.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45233125-1
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
      2020-11-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku lub wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku lub wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał: a) min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów, chodników utwardzonych o łącznej wartości tych robót co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wymagane zakresy mogą być spełnione łącznie, tj. nie muszą dotyczyć każdej ze wskazanych robót. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami tymi są referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: a) Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym podpunkcie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał: a) min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów, chodników utwardzonych o łącznej wartości tych robót co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wymagane zakresy mogą być spełnione łącznie, tj. nie muszą dotyczyć każdej ze wskazanych robót. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami tymi są referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: a) Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne warunki umowy zawiera wzór umowy – Załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy). 1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy – na zasadach określonych we wzorze umowy. 2. Zmiany umowy nie dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy; 3. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że zmiany postanowień umowy mogą być wprowadzone w razie zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, jedynie po akceptacji zmian i wyrażeniu zgody na ich wprowadzenie przez Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. 4. W przypadku gdy zmiany proponuje Wykonawca, warunkiem ich dokonania jest złożenie przez Wykonawcę wniosku zawierającego co najmniej: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania umowy. 5. Wprowadzone zmiany postanowień zawartej umowy na realizację niniejszego zamówienia publicznego, wymagają podpisania przez strony aneksu do umowy. 6. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy Wykonawca najpóźniej w dniu jego podpisania przedłoży dokumenty potwierdzające przedłużenie ubezpieczeń i zabezpieczeń wymaganych w ramach zawartej umowy - na czas wynikający z przedłużenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
14. Tajemnica przedsiębiorstwa: a) W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1010 ze zmianami)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje nie mogą być udostępnione i wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. b) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty. c) Stwierdzenie w ofercie, że dane informacyjne stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wskazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów. d) Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących: • Nazwy (firmy) oraz adresu Wykonawcy, • Ceny oferty, • Terminu wykonania zamówienia, • Okresu gwarancji, • Warunków płatności zawartych w ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-13, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe
 
 
Gmina Rogoźno przeznaczyła w budżecie na realizację zadania środki w wysokości 490 104,42 zł brutto
 
Zestawienie ofert

 
Dokumenty do pobrania:
Wybór oferty
(wprowadził: Michał Maślanka 2020-10-29 15:46:00)
rozmiar pliku: 57.2Kb
Zestawienie ofert
(wprowadził: Kazimierz Lis 2020-10-13 11:22:07)
rozmiar pliku: 24.8Kb
SIWZ(2).
(wprowadził: Michał Maślanka 2020-09-29 07:29:04)
rozmiar pliku: 1Mb
Zał. nr 2(3).
(wprowadził: Michał Maślanka 2020-09-29 07:29:04)
rozmiar pliku: 8Mb
Załącznik nr 9 RODO(4).d
(wprowadził: Michał Maślanka 2020-09-29 07:29:04)
rozmiar pliku: 20.6Kb
Załącznik nr 8 do SIWZ projekt umowy(4).
(wprowadził: Michał Maślanka 2020-09-29 07:29:04)
rozmiar pliku: 196.5Kb
Załącznik 1-7(3).d
(wprowadził: Michał Maślanka 2020-09-29 07:29:04)
rozmiar pliku: 63.4Kb

drukuj pobierz pdf