Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 24/2017 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 21 lutego 2017 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

PROTOKÓŁ nr 24/2017

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 21 lutego 2017 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

 

Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczyła Przewodnicząca Komisji K. Erenc – Szpek. Przewodniczący K. Erenc – Szpek stwierdziła,że na 4 członków Komisji w obradach bierze udział 4 członkówKomisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków. Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu. Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu. Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  5. Kontrola wydatkowania środków publicznych na realizację zadań własnych
  6. Gminy przez organizacje pozarządowe (wybrane organizacje za rok 2016).
  7. Sprawy bieżące
  8. Wolne głosy i wnioski.
  9. Zakończenie .

 

Ad. 1 i 2 Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

Przewodnicząca Katarzyna Erenc – Szpek otworzyła obrady komisji i stwierdziła, że na 4 członków komisji, udział w obradach bierze 4 członków komisji.

 

Ad. 3 Przyjęcie porządku obrad.

Komisja nie wniosła zmian do porządku obrad.

 

Przystąpiono do punktu 4 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie 4 ,,za” w obecności 4 radnych.

 

Ad.5 Kontrola wydatkowania środków publicznych na realizację zadań własnych Gminy przez organizacje pozarządowe (wybrane organizacje za rok 2016).

Pani przewodnicząca powiedziała, że komisja zapoznała się z całą dokumentacją, która stanowi załącznik do niniejszego protokołu. W związku z tym pani Katarzyna Erenc – Szpek zaproponowała zadawanie pytań w przedmiotowym temacie. Pierwsze pytanie pani przewodniczącej dotyczyło, tego czy jeśli osoba odpowiedzialna za rozliczenie i realizację zadań stowarzyszenia spóźni się ze złożeniem sprawozdania, czy są z tego powodu jakieś konsekwencje? Pani skarbnik odpowiedziała, że nie ma żadnych sankcji. Następne pytanie pani Erenc – Szpek dotyczyło, ile jest organizacji? Pan inspektor Jarosław Dolatowski odpowiedział, że kilkanaście – w przybliżeniu ok. 20 organizacji, natomiast umów zawartych było ok 40, dlatego że np. z jedną organizacją może być podpisane kilka umów, a są też takie organizacje, które z którymi przez kilka lat nie było podpisanej żadnej umowy, a jest to związane czasami z tym, że takie organizacje biorą udział w innych grantach.

Pani przewodnicząca zapytała, jakie organizacje nie korzystają z pomocy gminy? Pan Dolatowski odpowiedział, że jest to chociażby Klub Jeździecki. Pani radna Longina Kolanowska zapytała, czy przyznana suma zależy od wkładu własnego? Pan Dolatowski odpowiedział, że to wszystko zależy od kilku czynników, m.in. od wkładu własnego również, od oceny komisji, pana burmistrza, oraz czy to są małe granty bez konkursu. Pani Katarzyna Erenc – Szpek zapytała, czy jest prowadzony monitoring zadań publicznych? Pani skarbnik Maria Kachlicka odpowiedziała, że dotychczas nie była taka kontrola prowadzona, ale od rok bieżącego będą oferty weryfikowane.

Pani przewodnicząca zapytała, czy więcej stowarzyszeń jest w mieście, czy poza miastem? Pan Jarosław Dolatowski powiedział, że poza stowarzyszeniami „Parkowianka, Olimpijczyk, które są w Parkowie i Baranek w Owczychgłowach”, reszta stowarzyszeń jest w mieście.

 

Ad. 6 Sprawy bieżące.

Pani Katarzyna Erenc – Szpek zapytała pana sekretarza Marka Jagodę, o powstające w Rogoźnie stowarzyszenie rowerowe, jakie powinny być spełnione formalności do rejestracji takiego stowarzyszenia?

Pan sekretarz odpowiedział, że rejestracja takiego stowarzyszenia odbywa się Starostwie Powiatowym w Obornikach w Wydziale Spraw Społecznych, Obywatelskich i Zdrowia, natomiast jeśli miałoby to być stowarzyszenie o charakterze sportowym - to również w Starostwie Powiatowym ale w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.

 

Ad. 7 Wolne głosy i wnioski.

Brak

 

Ad. 8 Zakończenie.

Posiedzenie komisji zostało zakończone o godz. 16:50, protokołowała Anna Mazur.

 

drukuj pobierz pdf