Lp. |
Miesiąc |
Temat |
Forma realizacji |
Odpowiedzialny za przygotowanie materiałów |
Współdziałający |
Uwagi |
1. |
Styczeń |
1. Organizacja i funkcjonowanie Zarządu Administracji Mienia Komunalnego.
2. Informacja o aktualnej sytuacji w zakresie zimowego utrzymania dróg.
3. Analiza porozumienia zawartego pomiędzy Burmistrzem Rogoźna a Zarządem Powiatu Obornickiego w sprawie rozwiązania Zespołu Szkół i Gimnazjum nr 2. |
Komisja wspólna z KGRiR
Komisja wyjazdowa |
Dyrektor ZAMK
Burmistrz Rogoźna |
Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa
Radni Rady Miejskiej |
|
2. |
Luty |
1. Funkcjonowanie służby zdrowia w Gminie Rogoźno.
2. Informacja o realizacji zadań w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej. |
Komisja |
Burmistrz Rogoźna
Kierownik GOPS
|
Pracownicy placówek podstawowej opieki zdrowotnej
Starosta Obornicki
Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury |
|
3. |
Marzec |
1. Działalność Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. |
Komisja |
Burmistrz Rogoźna
Przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych |
Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury |
|
4. |
Kwiecień |
1. Działalność i funkcjonowanie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wiardunkach. |
Komisja wyjazdowa Wiardunki |
Kierownik Warsztatów Terapii Zajęciowej |
Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury |
|
5. |
Maj |
1. Sprawozdanie z działalności finansowej podległych jednostek w zakresie działania Komisji (RCK, GOPS, ZEAPO). |
Komisja
|
Burmistrz Rogoźna |
Dyrektorzy jednostek organizacyjnych i placówek oświatowych |
|
6. |
Czerwiec |
1. Informacja z wykonania budżetu za 2011 r.
2. Letni wypoczynek dzieci i młodzieży „Lato 2012”.
3. Projekty organizacyjne szkół. |
Komisja |
Pełnomocnik Burmistrza ds. Oświaty
Burmistrz Rogoźna |
Dyrektorzy placówek oświatowych
Skarbnik Gminy |
|
7. |
Lipiec |
Przerwa wakacyjna |
|
|
|
|
8. |
Sierpień |
1. Sprawozdanie z realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2011-2012.
2. Stan przygotowania placówek do realizacji zadań w nowym roku szkolnym. |
Komisja |
Burmistrz Rogoźna
Pełnomocnik Burmistrza ds. Oświaty |
Dyrektorzy placówek oświatowych |
|
9. |
Wrzesień |
1. Funkcjonowanie Zespołu Szkół w Gościejewie jako placówki nietypowo zlokalizowanej w dwóch miejscowościach.
2. Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2012 roku. |
Komisja wyjazdowa - Tarnowo |
Dyrektor Zespołu Szkół w Gościejewie
Burmistrz Rogoźna |
Pełnomocnik Burmistrz ds. Oświaty
Skarbnik Gminy
|
|
10. |
Październik |
1. Pomoc osobom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej.
2. Zapoznanie się z działalnością i funkcjonowaniem Klubu Żeglarskiego „Kotwica”. |
Komisja |
Kierownik GOPS |
Sekretarz Gminy
Prezes Klubu Żeglarskiego „Kotwica” |
|
11. |
Listopad |
1. Praca nad budżetem Gminy Rogoźno na 2013 rok.
2. Informacja o stanie bezrobocia w gminie i powiecie. |
Komisja |
Burmistrz Rogoźna |
Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa
Kierownik Powiatowego Urzędu Pracy |
|
12. |
Grudzień |
1. Zapoznanie się z działalnością Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
2. Przygotowanie i przyjęcie planu pracy Komisji na 2013 rok. |
Komisja |
Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury |
Dyrektor Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie
Skarbnik Gminy
Wiceprzewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury |
|