Uchwała Nr IX/53/2011 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie ogłoszenia konkursu "Mój piękny dom" Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje: § 1. Ogłasza się konkurs "Mój piękny dom". § 2. Powołuje się kapitułę konkursu, w składzie: 1) Burmistrz Rogoźna lub jego zastępca, 2) Przewodniczący Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa Rady Miejskiej w Rogoźnie lub jego zastępca, 3) Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Rady Miejskiej w Rogoźnie lub jego zastępca, 4) Dyrektor Rogozińskiego Centrum Kultury, 5) pracownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, 6) przedstawiciel Stowarzyszenia Sołtysów Województwa Wielkopolskiego, 7) przedstawiciel Towarzystwa Przyjaciół Rogoźna, 8) Kustosz w Muzeum Regionalnym im. Wojeciechy Dutkiewicz w Rogoźnie. § 3. Kapituła konkursu ocenia zgłoszone posesje na podstawie regulaminu konkursu stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały. § 4. Laureaci konkursu otrzymują nagrody rzeczowe lub pieniężne. § 5. Wykonanie uchwały powierza się kapitule konkursu i Burmistrzowi Rogoźna. - Uchwała Nr XXXVI/254/2009 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 25 marca 2009 r. w sprawie ogłoszenia konkursu "Moja piękna zagroda" i powołania jego kapituły oraz przyjęcia regulaminu konkursu, - Uchwała Nr XXXVIII/257/2009 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 29 kwietnia 2009 r. w sprawie ogłoszenia konkursu "Mój piękny dom" i powołania jego kapituły oraz przyjęcia regulaminu konkursu, § 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty. Załącznik do Uchwały Nr IX/53/2011 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 27 kwietnia 2011 r. Regulamin konkursu "Mój piękny dom" Warunki uczestnictwa 1) W konkursie "Mój piękny dom" mogą wziąć udział właściciele i użytkownicy zagród wiejskich i domów jednorodzinnych położonych na terenie Gminy Rogoźno. 2) Uczestnictwo w konkursie należy zgłosić składając w Urzędzie Miejskim deklarację, która powinna zawierać: dane zgłaszającego, adres posesji, zgodę na nieodpłatne publikowanie zdjęć posesji, zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursu. Deklaracje do wypełnienia będą dostępne w Biurze Rady Urzędu Miejskiego i u sołtysów. 3) Kapituła konkursu podczas oceny zgłoszonych posesji przyznaje punkty w skali od 1 do 10 za następujące kryteria: a) racjonalność rozplanowania i zagospodarowanie poszczególnych posesji, c) wystrój i ukwiecenie fasad budynków, d) zagospodarowanie ogrodu kwiatowego i warzywnego, e) zagospodarowanie terenu (żywopłot, kącik rekreacji i wypoczynku, ciekawe aranżacje, wkład pracy własnej). 4) Uczestnictwo w konkursie można zgłaszać do końca maja danego roku w Urzędzie Miejskim (Biuro Rady). 5) Ocena zgłoszonych posesji będzie miała miejsce w czerwcu, po powiadomieniu zainteresowanych osób. 6) Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się podczas dożynek gminnych lub podczas sesji Rady Miejskiej. 7) Liczba nagrodzonych pozostawiona jest do uznania kapituły konkursu i zależy od wysokości środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy w danym roku. 8) Zwycięzca konkursu może ponownie wziąć w nim udział po trzech latach. 9) Dokumentację związaną z przebiegiem konkursu prowadzi Biuro Rady w Urzędzie Miejskim. W celu promowania i propagowania wśród mieszkańców dbałości o wygląd estetyczny naszych miejscowości, porządku, czystości i ciekawych rozwiązań architektonicznych, a także w celu podniesienia standardu życia w mieście i na wsi ogłasza się niniejszy konkurs. W związku z powyższym podjęcie uchwały jest uzasadnione.
Deklaracja zgłoszeniowa udziału w konkursie "Mój piękny dom".pdf | |
![]() ![]() |