Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór na stanowiska: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Rogoźnie - zakończony


 

BURMISTRZ ROGOŹNA

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie:
      1. wyższe,
      2. lub średnie i minimum 3-lata stażu pracy,
    2. dobry stan zdrowia, umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
    3. umiejętność obsługi pakietów biurowych (Word, Excel, Power Point),
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. posiadane obywatelstwo polskie,
    6. pełna zdolność do czynności prawnych,
    7. korzystanie z pełni praw publicznych,
    8. nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    9. prawo jazdy kat. B,
    10. znajomość przepisów związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, w tym ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawa o ochronie roślin, ustawa o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, ustawa o ochronie zwierząt, ustawa Prawo łowieckie, ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, ustawa o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  2. 2. Wymagania dodatkowe:
    1. dobre zarządzanie czasem pracy,
    2. umiejętność współpracy z innymi,
    3. umiejętność rozwiązywania konfliktów,
    4. zaangażowanie, komunikatywność, rzetelność, dyspozycyjność.
  3. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. prowadzenie spraw dotyczących zmiany przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
    2. prowadzenie spraw systemu gospodarki odpadami w zakresie nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku,
    3. współdziałanie w zwalczaniu zakaźnych chorób zwierzęcych, profilaktyka weterynaryjna i upowszechnianie higieny pozyskiwania produktów zwierzęcych, nadzór nad produkcją zwierzęcą i roślinną,
    4. prowadzenie spraw odnośnie rekultywacji gruntów rolnych, nieużytków oraz gruntów zdewastowanych,
    5. nasiennictwo,
    6. sprawy dotyczące uprawy maku i konopi,
    7. prowadzenie spraw związanych ze schroniskiem dla zwierząt, zapobieganie bezdomności zwierząt,
    8. prowadzenie spraw związanych z psami agresywnymi,
    9. wydawanie decyzji o czasowym odebraniu zwierząt ich właścicielowi,
    10. ochrona zwierząt gospodarskich i domowych, m.in. informacje o zasadach hodowli zwierząt,
    11. prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa w zakresie kompetencji Gminy,
    12. współdziałanie z izbami rolniczymi,
    13. współdziałanie z SANEPID-em w zakresie ochrony roślin,
    14. szacowanie szkód w rolnictwie wynikających z niekorzystnych zjawisk atmosferycznych – udział w pracach komisji, sporządzanie protokołów,
    15. kontrola spełniania ustawowego obowiązku ubezpieczeniowego rolników (ubezpieczenie budynków i OC),
    16. prowadzenie spraw z zakresu zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego w produkcji rolnej,
    17. udział w spisie rolnym,
    18. prowadzenie spraw w zakresie padłych zwierząt,
    19. udział w Narodowym Spisie Powszechnym,
    20. współtworzenie Rejestru Informacji o Środowisku,
    21. elektroniczny obieg dokumentów,
    22. obsługa urządzeń komputerowych i poligraficznych w Urzędzie,
    23. archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
    24. zastępstwo pracowników z zakresu rolnictwa i ochrony środowiska,
    25. inne czynności zlecone przez przełożonych.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    1. czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat (40 godzin tygodniowo),
    2. godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8:00-18:00, wtorek-piątek 7:00-15:00,
    3. usytuowanie i dostęp do miejsca pracy:
      1. jednostka zajmuje pomieszczenia na czterech kondygnacjach budynku,
      2. pomieszczenia biurowe jednostki nie są dostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim,
    4. cechy wykonywanej pracy:
      1. praca wymagająca biegłego posługiwania się językiem polskim w bezpośrednich kontaktach z interesantami, umiejętności obsługi komputera, samodzielności w redagowaniu pism i stosowaniu przepisów prawa,
      2. praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV) i list motywacyjny,
    2. oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz oświadczenia dostępny na stronie BIP Urzędu www.bip.rogozno.pl w zakładce Urząd Miejski/nabór na stanowiska urzędnicze),
    3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
    4. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
    5. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
    6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu, potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
    7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Dane osobowe – klauzula informacyjna:

 

Dane osobowe są przetwarzane z przepisami Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborach.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Rogoźna z siedzibą w Rogoźnie, ul. Nowa 2; 64-610 Rogoźno (email: um@rogozno.pl).

  2. W UM w Rogoźnie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@rogozno.pl.

  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze kasjer w Wydziale Finansowym.

  4. Informacja o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie prawa.

  5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze kasjer w Wydziale Finansowym z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których Burmistrz Rogoźna ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.

  6. Podstawą przetwarzania danych są przepisy Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz stosownych przepisów wykonawczych.

  7. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia naboru, w którym bierze Pani/Pan udział. Dane dotyczące numeru telefonu będą wykorzystywane do przekazania Pani/Panu informacji dotyczącej naboru.

  8. Udostępnione dane będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

  9. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie naboru, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata naborze na stanowisko urzędnicze kasjer w Wydziale Finansowym.

  10. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepis ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

  12. Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.

 

7. Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dokumenty należy złożyć do: 20 sierpnia 2019 r., w zamkniętej kopercie. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do Urzędu

 

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno

z dopiskiem „oferta pracy - stanowisko ds. rolnictwa - Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne i oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

W przypadku nieprzedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Wyniki naboru zostaną opublikowane na BIP Rogoźno.

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 785 009 404, 785 009 405lub 785 009 420.

 

Rogoźno, dnia 8 sierpnia 2019 r.

 

drukuj pobierz pdf