Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Skarg, Wniosków i Petycji: PROTOKÓŁ nr 24/2022 ze spotkania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie Dnia 8 czerwca 2022 r. o godzinie 12:00 w Sali nr 20 UM odbyły się spotkania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie

Rogoźno, dnia 8 czerwca 2022 r.

PROTOKÓŁ nr 24/2022

ze spotkania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie

Dnia 8 czerwca 2022 r. o godzinie 12:00 w Sali nr 20 UM odbyły się spotkania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie.

Posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Komisji Pan Adam Nadolny, który stwierdził że na 4 członków Komisji, udział bierze 3 członków Komisji i Komisja jest władna do podejmowania uchwał i wydawania opinii. (radny Henryk Janus – poinformował o swojej nieobecności telefonicznie)

 

Proponowany porządek obrad Komisji Skarg, Wniosków i Petycji:

1. Rozpoczęcie posiedzenia, przywitanie gości, sprawdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.

4. Rozpatrzenie skargi na Burmistrza Rogoźna.

5. Zakończenie.

 

Ad. 2 Przedstawienie porządku obrad.

Członkowie komisji bez zmian przyjęli zaproponowany porządek obrad.

 

Ad. 3 Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.

Protokół z poprzedniego posiedzenia komisji został przyjęty – jednogłośnie.

Ad. 4. Rozpatrzenie skargi na Burmistrza Rogoźna.

Pan Sekretarz Marek Jagoda przedstawił treść skargi, którą wniósł pan Tomasz C., a która w swojej treści dotyczyła braku odpowiedzi na wniosek złożony w urzędzie w dniu 4 kwietnia 2022 roku w sprawie konieczności zamontowania oświetlenia w miejscowości Jaracz. Skarżący uzasadnił to potrzebą poprawy bezpieczeństwa dla mieszkańców wracających z pracy i ze szkoły w godzinach popołudniowych. Następnie pan Sekretarz określił, że Skarżący otrzymał odpowiedź 16 maja 2022 roku. Ponadto skarga wpłynęła 16 maja 2022 roku, czyli tego samego dnia co wysłana odpowiedź do Skarżącego. Pan Marek Jagoda określił, że ze względu na obostrzenia covidowe, które mimo wszystko nie zostały zniesione w administracji oraz na liczne sprawy terminowe w urzędzie udzielenie odpowiedzi na wniosek Skarżącego z dnia 4 kwietnia 2022 przekroczyło tylko jeden dzień. Pan Szymański poinformował, że przebywał kilka dni na urlopie i być może zdarzyło się małe niedopatrzenie, że wniosek znalazł się w wydziale. Komisja uznała, że skarga jest bezzasadna w głosowaniu jawnym – przy 2 głosach „za” i 1 głosie „wstrzymującym się”.

Ad. 5 Zakończenie.

Posiedzenie komisji Przewodniczący Adam Nadolny zakończył o godz. 12:20.

Protokołowała – Anna Mazur

 

 

 

 

drukuj pobierz pdf