Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór na stanowiska: Burmistrz Rogoźna OGŁASZA NABÓR na stanowisko urzędnicze Dyrektora w Centrum Usług Wspólnych w Rogoźnie 64-610 Rogoźno, ul. Krótka 7

Burmistrz Rogoźna

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko urzędnicze Dyrektora w Centrum Usług Wspólnych w Rogoźnie

64-610 Rogoźno, ul. Krótka 7

1.  Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Dyrektora Centrum Usług Wspólnych,
  • wykształcenie wyższe – drugiego stopnia (preferowane w zakresie oświaty, ekonomii, zarządzania i marketingu, administracja),
  • ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą,
  • doświadczenie zawodowe – minimum pięcioletni staż pracy, w tym doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem prawa oświatowego,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
  • biegła znajomość obsługi komputera – pakietów biurowych np. MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • znajomość:

a)       ustawy o finansach publicznych

b)       znajomość przepisów prawa oświatowego, prawa pracy, Karty Nauczyciela,

c)       znajomość ustawy o pracownikach samorządowych

d)       znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,

e)       znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych,

f)        znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,

g)       znajomość przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

 

2.  Wymagania dodatkowe:

  • odporność na stres, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, kreatywność,
  • inicjatywa i dynamika w działaniu,
  • umiejętności menadżerskie,
  • umiejętność samodzielnego organizowania pracy i terminowego wykonywania zadań.

 

3.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • kierowanie, planowanie, koordynowanie oraz kontrola realizacji statutowych zadań Centrum Usług Wspólnych,
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad Centrum Usług Wspólnych w zakresie realizacji własnych zadań oraz zadań obsługi finansowej, administracyjnej oraz organizacyjnej jednostek, które są jednostkami obsługiwanymi, w myśl ustawy o samorządzie gminnym,
  • organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsługą administracyjną, finansową oraz organizacyjną jednostek obsługiwanych,
  • współpraca z dyrektorami/kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie wykonywanych zadań przez Centrum Usług Wspólnych,
  • współdziałanie przy realizacji zadań oświatowych z dyrektorami szkół i przedszkoli, Kuratorium Oświaty w Poznaniu, związkami zawodowymi oraz innymi organizacjami i instytucjami,
  • realizacja zadań oświatowych w zakresie upoważnień udzielonych przez Burmistrza Rogoźna,
  • podejmowanie działań w zakresie kontroli zarządczej dla zapewnienia realizacji celów i zadań jednostki w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy,
  • realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Miejskiej w Rogoźnie oraz zarządzeń Burmistrza Rogoźna,
  • opracowywanie i terminowe przedkładanie dla potrzeb Burmistrza Rogoźna lub Rady Miejskiej w Rogoźnie sprawozdań, informacji i innych materiałów,
  • wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie i w granicach udzielonego upoważnienia,
  • reprezentowanie Centrum Usług Wspólnych na zewnątrz,
  • wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnika służbowego nad pracownikami jednostki.

 

4.  Warunki pracy na danym stanowisku:

  • czas pracy: pełen etat – 40 godzin tygodniowo
  • miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Rogoźnie, ul. Krótka 7, 64-610 Rogoźno
  • specyfika pracy: stanowisko wymagające dyspozycyjności, odporności na stres, dobrej organizacji pracy
  • wysiłek umysłowy
  • praca przy monitorze ekranowym
  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy

 

5.  Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • list motywacyjny,
  • CV,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu, potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty aplikacyjne i oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 

6.  Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata.

 

7.  Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:

 

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski z siedzibą w Rogoźnie (64-610) przy ulicy Nowej 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: um@rogozno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

 

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@rogozno.pl .

 

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,

 

4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,

 

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów;

 

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,

 

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

 

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

 

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

8.  Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Dokumenty należy złożyć do: 1 lipca 2021 r., w zamkniętej kopercie.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno
(godz. pracy Urzędu: poniedziałki 8:00-16:00, wtorki-piątki 7:00-15:00)

z dopiskiem „oferta pracy – Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Rogoźnie”

 

W przypadku nie przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Wyniki naboru zostaną opublikowane na BIP Rogoźno.

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 785 009 429.

 

Rogoźno, dnia 18.06.2021 r. / OR.2110.7.2021

 

 

 

drukuj pobierz pdf