Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Nabór na stanowisko inspektora (w dziale księgowości) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie - zakończony


 

KIEROWNIK

GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ

W  ROGOŹNIE

OGŁASZA NABÓR

 NA STANOWISKO INSPEKTOR (W DZIALE KSIĘGOWOŚCI) W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W ROGOŹNIE NA CZAS NIEOKREŚLONY

 

1) Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy);

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rogoźnie

ul. Kościuszki 41B

64-610 Rogoźno

tel. 67 2-617-508,785-009-441

Wymiar czasu pracy: pełen etat

Rodzaj umowy: umowa o pracęod 1.12.2019 roku

2) Określenie stanowiska urzędniczego:

      Inspektor (w dziale księgowości)  w  Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie.          

3) Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie o dowolnym kierunku oraz 4 – letni staż w pracy na stanowisku obsługi biurowo- administracyjnej 
  • lub wykształcenie wyższe o dowolnym kierunku oraz 2 –letni staż w pracy na stanowisku obsługi biurowo administracyjnej
  • niekaralność,
  • dobry stan zdrowia,
  • nieposzlakowana opinia,
  • komunikatywność,
  • odporność na stres,
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych i organizacji pracy biurowej,
  • obywatelstwo polskie.

4) Wymagania kompetencyjne:

  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
  • umiejętność pracy z trudnym klientem,
  • umiejętność współpracy z innymi,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • rzetelność i sumienność ,
  • punktualność,
  • uczciwość i lojalność,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole, 
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • biegła znajomość komputera ( Microsoft Word, Exel, Internet).

5)  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Przestrzeganie procedury obiegu dokumentów.
  • Sporządzanie list wypłat zasiłków – praca oparta o program POMOST,
  • Naliczanie wynagrodzeń pracowników, zasiłków chorobowych, wynagrodzeń chorobowych i sporządzanie list płac – program AGA,
  • Wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracownikom GOPS,
  • Prowadzenie rejestru składek ZUS – dla podopiecznych pobierających świadczenia z pomocy społecznej,
  • Prowadzenie rejestru – ewidencji wypłacanych zasiłków : celowych, okresowych, stałych itp.,
  • Miesięczne rozliczanie z ZUS – sporządzanie deklaracji rozliczeniowych DRA i raportów imiennych – program PŁATNIK,
  • Przekaz elektroniczny deklaracji DRA i raportów imiennych do ZUS,
  • Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz podopiecznych do ZUS,
  • Sporządzanie list ryczałtów za dojazdy,
  • Sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych zasiłków,
  • Wydawanie legitymacji służbowych pracowników socjalnych i ich rejestracja,
  • Analiza danych i ich gromadzenie dla celów sprawozdawczości – MPIPS oraz inne właściwe,
  • Prowadzenie teczek osobowych pracowników Ośrodka,
  • Sporządzanie świadectw pracy,
  • Współpraca z innymi pracownikami GOPS-u tj. kol. ze świadczeń rodzinnych, księgowymi, prawnikami, pracownikami socjalnymi, kancelarii, kasy etc.,
  • Współpraca ze wszystkimi lokalnymi instytucjami działającymi na obszarze polityki społecznej, ale również z organizacjami pozarządowymi, Kościołami i osobami fizycznymi realizującymi założenia polityki społecznej, polityki zdrowotnej etc, Komornikami, Urzędami Miasta, Policją, PUP, Zakładami Karnymi, innymi OPS, Urzędami Skarbowymi, ROPS w Poznaniu-wszelka korespondencja,
  • Praca na rzecz budowania programów osłonowych i pozyskiwanie środków finansowych w ramach Funduszy Europejskich,
  • Realizowanie wewnętrznej polityki zastępstw pracowniczych,
  • Udzielanie porad w zakresie żądanym przez klientów w związku z przedmiotowymi ustawami, rzetelne informowanie klientów o przysługujących im prawach,
  • Ścisła współpraca z księgową GOPS w sprawach sprawozdań, zgłoszeń do ZUS-u, ustalania co miesięcznych wydatków,  zwrotów itp.,
  • Współpraca z WUW Poznań w zakresie polityki zabezpieczenia społecznego,
  • Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownika GOPS należą do kompetencji Inspektora.

6) Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona)  i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktu z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, oraz
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • kwestionariusz osobowy (wzór dostępny w Internecie),
  • kopie innych dokumentów o dodatkowych umiejętnościach,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór dostępny w Internecie),
  • oświadczenie o niekaralności (wzór dostępny w Internecie)
  • Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji 4) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

’ Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rogoźnie, ul. Kościuszki 41 b, 64-610 Rogoźno, jako pracodawca.

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Kierownika inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rogoźnie, ul. Kościuszki 41 b, 64-610 Rogoźno, e-mail:iod@gopsrogozno.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody Art. 6 ust. 1 lit a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodęArt. 6 ust. 1 lit a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie Art. 9 ust. 2 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

Odbiorcy danych osobowych

Dane nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak przekazywane innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną GOPS.

 

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy.

 

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

 

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na adres: Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie ul. Kościuszki 41B,  Rogoźno 64-610 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ( w dziale księgowości) w terminie do dnia 21.11.2019r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP Urzędu Miejskiego /.

 

Aplikacje, które wpłyną do GOPS  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane na wskazany adres. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Kościuszki 41 B, Rogoźno.

 

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 8,5 %.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 
w Rogoźnie
/-/ mgr Ewelina Kowalska
 

 

drukuj pobierz pdf