ZAWIADOMIENIE Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zmianami) oraz § 19 ust. 1 Statutu Gminy Rogoźno zwołuję XLIII Sesję VI kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie na dzień 26 marca 2014 roku o godzinie 16.00 w sali Rogozińskiego Centrum Kultury w Rogoźnie ul. II Armii Wojska Polskiego 4. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum. 2. Przyjęcie porządku obrad. 3. Przyjęcie protokołu z XLI oraz XLII sesji Rady Miejskiej w Rogoźnie. 4. Pytania do Starosty i Radnych Powiatu Obornickiego. 5. Ocena realizacji Strategii Rozwoju Gminy Rogoźno na lata 2005-2015: a) wystąpienie przedstawiciela Gminy Rogoźno, b) dyskusja. 6. Informacja o funkcjonowaniu służby zdrowia z naszej gminie: a) wystąpienie przedstawiciela Gminy Rogoźno, b) wystąpienie przedstawiciela Powiatu Obornickiego, c) dyskusja. 7. Podjęcie uchwał w następujących sprawach: a) zawarcia porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2014, b) Gminnego Programu Opieki nad Zwierzętami Bezdomnymi oraz Zapobiegania Bezdomności Zwierząt na terenie Gminy Rogoźno w 2014 roku, c) zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Gościejewo na lata 2014-2020, d) zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Owczegłowy na lata 2014-2020, e) zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Parkowo na lata 2014-2020, f) wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, g) określenia inkasenta opłaty targowej i wysokości wynagrodzenia za inkaso na 2014 rok, h) wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Rogoźno na 2014 rok, i) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Rogoźno na lata 2014-2015. 8. Interpelacje i zapytania radnych. 9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 10. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej i Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 11. Sprawozdanie Burmistrza Rogoźna o pracach w okresie międzysesyjnym oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej. 12. Wolne głosy i wnioski. 13. Zakończenie.
| |