Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: Protokół nr 7/2015 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 29 czerwca 2015 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

PROTOKÓŁ nr 7 /2015

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 29 czerwca 2015 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczyła Przewodnicząca Komisji K. Erenc – Szpek.

Przewodniczący K. Erenc – Szpek  stwierdziła, że na 4 członków Komisji w obradach bierze udział 4 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

Przystapiono do omowienia przedstawionego porządku obrad.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  5. Kontrola funkcjonowania Straży Miejskiej
    1. wystąpienia
    2. dyskusja
  6. Spawy bieżące.
  7. Wolne głosy i wnioski.
  8. Zakończenie posiedzenia.

Przystąpiono do punktu 4 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie 4 ,,za” w obecności 4 radnych.

 

Przystąpiono do punktu 5 - Kontrola funkcjonowania Straży Miejskiej.

Przewodnicząca Komisji Katarzyna Erenc – Szpek zapytał komendanta Straży Miejskiej na czym polega praca straży?

Komendant J. Stępień wyjaśnił, że zapisane jest w staracie zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa społeczeństwa. Z uwagi na to są przeprowadzane różnego rodzaju kontrole, patrole oraz wszelkie uwagi zniszczeń znajdujące się na terenie miasta i gminy. W miarę możliwości usuwane są przez strażników natomiast jeżeli nie ma możliwości usuwania we własnym zakresie lub przy pomocy pracowników interwencyjnych, to straż zwraca się do innych instytucji pisząc notatkę lub przy pomocy wydziału inwestycyjnego, który sporządza zlecenie na usunięcie danych usterek. Zabezpieczanie wszelkiego rodzaju uroczystości. Pracownicy mogą nadgodziny oświęcić natomiast komendant już nie może.

 

Z-ca przewodniczącej B. Perlicjan zapytał o koszty obsługi samochodu służbowego?

Komendant J. Stępień poinformował, że na chwilę obecną aktualnie są tylko koszty za paliwo natomiast za remonty żadnych kosztów nie ma.

Następnie komisja przestąpiła do kontrolowania kosztów paliwa.

 

Przewodniczą Komisji K. Erenc –Szpek zapytała o wykaz mandatów?

Komendant J. Stępień odpowiedział, że są to mandaty karane kredytowe, które są wpłacane do kasy Urzędu.

 

Przewodniczą Komisji K. Erenc –Szpek zapytała czy Straż Miejska może ukarać mandatem młodzież palącą papierosy?

Komendant J. Stępień odpowiedział, że jak najbardziej ponieważ określa to ustawa.

W-ce przewodniczący B. Perlicjan wniósł uwagę do rozliczenia bezgotówkowego paliwa jeżeli są pobierane ,,wz” na paliwo to ,,wz” oryginale powinny być przy fakturze oryginalnej, a tam gdzie jest kopia faktury to powinna być kopia ,,wz”.

Następnie zapytał czy rowery już są zakupione?

Komendant odpowiedział, że są natomiast stroju brakuje, który lada dzień będzie.

 

Przewodniczą Komisji K. Erenc –Szpek zapytała czy każda z osób z Straży Miejskiej ma określone zadania czy zadania są wspólne?

Komendant odpowiedział, że zadania wykonywane są tak jak wynika ze zgłoszeń w danym dniu.

Przewodniczą Komisji K. Erenc –Szpek zapytała do czego najczęściej jest wzywana Straż Miejska?

Komendant odpowiedział, że najwięcej zgłoszeń jest do zwierząt.

 

Przewodnicząca Komisji K. Erenc – Szpek zaapelowała, żeby straż pokazała swoje również dobre strony np. wrzucanie na stronę jak wygląda praca straży, która jest wykonywana oraz poprosiła żeby było więcej dyżurów. 

 

Przystąpiono do pkt. 6 – sprawy bieżące.

Brak pytań.

 

Przystąpiono do pkt . 7 – wolne głosy i wnioski.

1)        Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Rogoźnie wnioskuje do WZDW o zlikwidowanie zastoin wodnych na ul. II A.W.P na wysokości budynku nr 32. Po opadach w miejscu tym tworzą się zastoiny wodne sięgające od krawędzi do osi jezdni.

Przebywający, w tym rejonie przechodnie narażeni są na negatywne oddziaływanie wody w przypadku przejazdu pojazdów na tym odcinku.

Ponadto na negatywne oddziaływanie wodny narażona jest również fasada oraz opłotowanie budynku nr 32.

2)        Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Rogoźnie wnioskuje do Burmistrza Rogoźna o wykonanie parkingu naprzeciw bloku nr 53 na ul. Kościuszki w Rogoźnie.

Niniejszy wniosek Komisja uzasadnia potrzebą zwiększenia bezpieczeństwa poruszających się tam osób oraz brakiem miejsc parkingowych.

3)        Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Rogoźnie wnioskuje do Burmistrza Rogoźna o oznakowanie poziome na ul. II.A.W.P przy wysokości budynku nr 20 w celu zatrzymywania się autobusu.

 

Przystąpiono do pkt. 8 - zakończenie posiedzenia.

 

Podpisy:

1)        Przewodnicząca komisji

……………………………

2)        Wiceprzewodniczący komisji

……………………………

3)         Członek komisji

……………………………..

4)        Członek komisji

……………………………..

 

Posiedzenie zakończono o godz. 17:45

Protokół sporządziła: D. Ślachciak

Rogoźno, dnia 6 lipiec 2015 r.

 

drukuj pobierz pdf