Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór na stanowiska: Burmistrz Rogoźna ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

Burmistrz Rogoźna

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego

w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

64-610 Rogoźno, ul. Nowa 2

 

  1. 1.       Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki przestrzennej, urbanistyki, architektury, budownictwa, geodezji,
  • co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe związane z powyższym wykształceniem,
  • wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej oraz spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • znajomość procedury w zakresie sporządzania planów miejscowych i ich zmian,
  • znajomość postępowań w sprawach decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego znaczeniu lokalnym,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych,
  • umiejętność korzystania z map wielko – i małoskalowych,
  • umiejętność dokonywania obliczeń statystycznych, finansowych oraz analiza otrzymanych wyników,
  • umiejętność doradzania, dzielenia się wiedzą i współdziałania z innymi,
  • umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,
  • rzetelność, terminowość, dokładność, dyspozycyjność oraz dbałość o własny rozwój zawodowy,
  • odporność na stres,
  • samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe związane z systemem planowania przestrzennego,
  • dokumenty potwierdzające podnoszenie kwalifikacji zawodowych w tematyce związanej z zadaniami stanowiska pracy,
  • doświadczenie w zakresie obsługi klientów,
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizowania dokumentów.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie dokumentacji związanej z opracowywaniem i zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z opracowywaniem i zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • przygotowanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • przygotowanie decyzji ustalających warunki zabudowy,
    • ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
    • sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • wydawanie zaświadczeń do celów notarialnych, kredytowych i innych o przeznaczeniu nieruchomości zgodnie z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowania,
  • przyjmowanie wniosków do zmian w planie i przygotowanie projektów odpowiedzi,
  • prowadzenie rejestrów wskazanych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • gromadzenie, analizowanie i archiwizowanie danych dotyczących monitoringu zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
  • bieżące śledzenie przepisów prawnych z zakresu prowadzonych przez siebie zadań,
  • wykonywanie uchwał Rady Miejskiej w Rogoźnie oraz w porozumieniu z Burmistrzem udzielenie odpowiedzi na interpelację i wniosku Radnych,
    • przygotowanie projektów uchwał z zakresu swoich obowiązków,
  • współpraca z innymi organami administracji publicznej w zakresie zmiany zagospodarowania terenu wymagającego ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
    • elektroniczny obieg dokumentów.

 

 

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, skaner, telefon),
  • czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat (40 godzin tygodniowo),
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8:00-18:00, wtorek-piątek 7:00-15:00,
  • usytuowanie i dostęp do miejsca pracy: jednostka zajmuje pomieszczenia na czterech kondygnacjach budynku, pomieszczenia biurowe jednostki nie są dostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim.

 

5. Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu, potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

6. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata.

 

7. Dane osobowe – klauzula informacyjna:

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:

 

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski z siedzibą w Rogoźnie (64-610) przy ulicy Nowej 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: um@rogozno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

 

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@rogozno.pl .

 

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,

 

4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,

 

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów;

 

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,

 

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

 

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

 

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

 

8. Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Dokumenty należy złożyć do: 03 czerwca 2020 r., w zamkniętej kopercie.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno z dopiskiem „oferta pracy - stanowisko referent - Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”

Wymagane dokumenty aplikacyjne i oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 

W przypadku nie przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Wyniki naboru zostaną opublikowane na BIP Rogoźno.

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 785 009 405, 785 009 404.

 

Rogoźno, dnia 19.05.2020 r. / OR.2110.4.2020 r.

 

 

Ogłoszenie o wynikach naboru

 

 

 

 
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie o wynikach naboru
(wprowadził: Kazimierz Lis 2020-08-19 13:57:11)
rozmiar pliku: 26.7Kb

drukuj pobierz pdf