Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 1/2018 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 12 grudnia 2018 roku o godz. 16.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

PROTOKÓŁ nr 1/2018

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 12 grudnia 2018 roku o godz. 16.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzył i posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Komisji Krzysztof Nikodem. Przewodniczący  stwierdził, że na 5 członków Komisji w obradach bierze udział 5 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków. (pan Zbigniew Chudzicki przybył na komisję o godz. 16:40). Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu. Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu. Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

 

 Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Wypracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2019.
  5. Wydanie opinii w sprawie budżetu na rok 2019.
  6. Wolne glosy i wnioski.
  7. Zakończenie posiedzenia.

 

Ad. 3 Przyjęcie porządku obrad.

Komisja nie wniosła zmian do porządku obrad.

 

Ad. 4 Wypracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2019.

 

Członkowie komisji po krótkiej naradzie dodali kilka punktów do projektu i plan został jednogłośnie zatwierdzony.

Lp
 Miesiąc
Temat
Forma realizacji
 Odpowiedzialny za przygotowanie materiałów
 1
 Styczeń
Analiza wydatkowania środków na utrzymanie dróg Gminnych w roku budżetowym 2018
Analiza umów zlecenie zawartych przez Gminę Rogoźno w 2018 roku.
 Komisja
Skarbnik Gminy
Kierownik WRGiP
 2
 Luty
Kontrola wydatkowania środków publicznych na realizację zadań własnych Gminy przez organizacje pozarządowe (wybrane organizacje) za 2018 rok.
Analiza wydatków projektu unijnego wybranych jednostkach.
 Komisja
Burmistrz
Skarbnik Gminy Kierownik WRGiP
 3
 Marzec
1)Analiza wykorzystania funduszu sołeckiego w wybranych sołectwach za rok 2018
2)Analiza przychodów z wynajmu pomieszczeń gminnych w wybranych sołectwach za 2018 rok
 Komisja
Burmistrz
Skarbnik Gminy
 
 4
 Kwiecień
Analiza wydatkowanych środków na organizację wybranych imprez gminnych według kalendarza imprez za 2018 rok.
 
 Komisja
Burmistrz
Skarbnik Gminy
Kierownik WRGiP
 5
 Maj
1)Analiza sprawozdania finansowego z wykonania budżetu za 2018 rok.
2)Wypracowanie opinii o wykonaniu budżetu za 2018 rok.
3)Sporządzenie wniosku o absolutorium dla Burmistrza z wykonania budżetu za 2018 rok.
 Komisja
Burmistrz
Skarbnik Gminy
 
 6
 Czerwiec
Kontrola działalności Centrum Integracji Społecznej
 Komisja
 Kierownik CIS
 7
 Lipiec
Przerwa wakacyjna
 
 
 8
 Sierpień
Kontrola funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w zakresie realizacji zadań finansowanych z środków własnych budżetu Gminy.
 Komisja
 Kierownik GOPS
 9
 Wrzesień
Kontrola działalności Rogozińskiego Centrum Kultury
 Komisja
 Dyrektor RCK
10
Październik
Kontrola działalności Zarządu Administracyjnego Mienia Komunalnego
w zakresie wynajmu pomieszczeń oraz planu i realizacji remontów za rok 2019
 Komisja
Dyrektor ZAMK  Skarbnik Gminy
11
 Listopad
Kontrola działalności Środowiskowego Domu Samopomocy
 
 Komisja
 Burmistrz Gminy
 Kierownik ŚDS
12
 Grudzień
1) Kontrola wydatków na promocję gminy 2019
2) Opracowanie planu pracy KR na rok 2020
 Komisja
 Skarbnik Gminy Kierownik WRGiP

 

Ad. 5 Wydanie opinii w sprawie budżetu na rok 2019.

Pan przewodniczący Krzysztof Nikodem na początku tego punktu zwrócił uwagę na to, że RIO wydało pozytywną opinię w spr. budżetu na rok 2019.

Następnie przewodniczący poprosił o zadawanie pytań.

Pan radny Zaranek zapytał, czy wpłynęły wnioski od kościołów na dofinansowanie? Pani skarbnik Kachlicka poinformowała, że wnioski złożyły parafie:

  • św. Wita – 80 tys zł,
  • św. Ducha – 50 tys zł
  • Pruśce – 40 tys zł
  • Pan Zimmer – 23 tys
  • Parkowo –

Pan radny Jarosław Łatka zapytał burmistrza, czy chodniki w wykazie projektu budżetu pozostają bez zmian ?

Pan Roman Szuberski poinformował, że to jest projekt i będzie trzeba obserwować jak w ciągu roku będzie się ten budżet układał, poza tym pozostaje jeszcze kwestia najważniejsza – śmieci. Należy wziąć pod uwagę kalkulację, którą przyjmie gmina, trochę oszczędności powinien przynieś unieważniony przetarg i sposób płacenia jedynie za transport i za ilość to wywiezionych do Kopaszyna.

Pan przewodniczący zapytał, skąd będzie wiadomo, że śmieci są z naszej gminy? Pan burmistrz odpowiedział, że są środki za pomocą, których będzie to można kontrolować np. oznakowanie samochodów, spisanie nr rejestracyjnych, harmonogram wywozu oraz obliczanie średniej ilości wywozów.

Pan Nikodem zapytał co z obligacjami ?

Pan burmistrz odpowiedział, że na tą chwile są one zaplanowane jednak gmina będzie robić wszystko by nie doszło do ich emisji. Radna Ewa Wysocka zapytała, które obiekty mostowe będą remontowane?

Pan Roman Szuberski odpowiedział, że sytuacja wygląda tak, iż odbył się przegląd wszystkich mostów w gminie i zostanie sporządzony wykaz tych, które najpilniej potrzebują interwencji. Pan radny Łukasz Zaranek zapytał, jakie plany są wobec Placu Powstańców ?

Pani skarbnik poinformowała radnego, że nie starczy pieniędzy na generalny remont tego miejsca, dlatego zaplanowana została modernizacja alejek, parku w środku, a o samą płytę upamiętniającą być może urząd wystąpi o dofinansowanie do urzędu marszałkowskiego.

Pan przewodniczący zapytał czy pan Chudzicki z racji swojego spóźnienia wnosi uwagi do projektu planu pracy komisji?

Pan Zbigniew Chudzicki powiedział, że nie ma żadnych uwag, dodał jedynie że złożył do projektu budżetu trzy wnioski w tym jeden dotyczący budowy Sali widowiskowo – sportowej, a jeżeli jest zakupiony grunt to należy iść za ciosem i kontynuować prace nad projektem.

 

Ad. 6 Wolne głosy i wnioski

Pan radny Chudzicki złożył ustną prośbę o sprzątnięciu suchych gałęzi za orlikiem, a pani radna Wysocka poprosiła o uzupełnienie dziur w Studzieńcu.

 

Ad. 7 Zakończenie.

Komisja zakończyła swoje obrady o godz. 17:10 – protokołowała Anna Mazur.

 

drukuj pobierz pdf