Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Skarg, Wniosków i Petycji: Protokół nr 11/2020 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie, które odbyło się 10.09.2020 roku o godzinie 7:30 w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie

Protokół nr 11/2020

Z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie, które odbyło się 10.09.2020 roku o godzinie 7:30 w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie.

 

Posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Pan Adam Nadolny, który przywitał członków komisji jednocześnie stwierdzając quorum, tj.  stwierdził, że na 4 członków komisji obecnych jest 4 radnych.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Proponowany porządek obrad:

  1. Rozpoczęcie posiedzenia, przywitanie gości, sprawdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie skargi.
  5. Wolne głosy, wnioski i komunikaty.
  6. Zakończenie.

 

Ad. 2 Przedstawienie porządku obrad.

Komisja przyjęła porządek obrad jednogłośnie.

Ad.3 Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół z poprzedniego posiedzenia został przyjęty 3 głosami „za”, przy jednym „wstrzymującym się”.

Ad.4 Rozpatrzenie skargi.

Na posiedzenie komisji została zaproszona skarżąca celem złożenia wyjaśnień do złożonej skargi na kierownika GOPS. Skarżąca wyjaśniła, iż chodzi o zlikwidowanie niebieskiej karty, która została założona poprzez namówienie jej córki przez pracowników GOPS-u oraz o wyjaśnienie niechęci jaką kierownik GOPS-u przejawia w stosunku do osoby skarżącej.

Pani kierownik GOPS wyjaśniła, iż w obecnej chwili żadnej niebieskiej karty na skarżącą nie ma, owszem kwestia tejże karty była aktualna ale przed 5 laty. Pani kierownik powiedziała, że powodem założenia tej karty nie była przemoc, ale konflikt na linii matka – córka.

Odnosząc się do drugiego zarzutu pani kierownik powiedziała, że nigdy nie biała bezpośrednio do czynienia z osobą skarżąca, dlatego zarzut niechęci do osoby skarżącej jest nieprawdziwy.

Po wyjaśnieniu tych zarzutów Przewodniczący zapytał członków komisji, kto jest za uznaniem skargi za zasadną?

Nikt z członków komisji nie zgłosił się.

Pan Przewodniczący zapytał kto jest przeciwko?

4 radnych zgłosiło się i tym samym skargę uznano jako bezzasadną.

Ad.5  Wolne głosy, wnioski i komunikaty.

Pan Maciej Kutka, który przybył na komisję gościnnie odniósł się do sprawy umieszczenia skargi na e-sesji. Pracownik z Biura Rady został pouczony w jaki sposób umieszczać dokumenty na portalu e-sesja. Pan Kutka zapytał Przewodniczącego czy sądzi, iż zostało złamane RODO? Pan Adam Nadolny odpowiedział, iż sądzi że tylko w części. Przewodniczący obiecał, iż zwróci się z wnioskiem do Burmistrza o ponowne przeprowadzenie szkoleń z RODO.

Ad.7 Zakończenie

Posiedzenie  zakończono o godz 8:30.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

drukuj pobierz pdf