Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór na stanowiska: Nabór na stanowisko urzędnicze Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Rogoźnie - zakończony

 

 


 

BURMISTRZ ROGOŹNA

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROGOŹNIE

 

I.Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy m.in. psychologia, pedagogika, nauki o rodzinie, praca socjalna lub polityka społeczna,
  3. 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni: staż w pomocy społecznej oraz doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  8. umiejętność obsługi komputera,
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

II.Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawnych z zakresu:
    1. z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,
    2. rozporządzenie z 9 grudnia 2010r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy,
    3. ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
    4. kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
    5. ustawy z 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
    6. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych,
    7. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
    8. ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego,
    9. ustawy z dnia 27 sierpnia 2008r. o pracownikach samorządowych,
  2. komunikatywność,
  3. wysoka kultura osobista,
  4. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
  5. umiejętność kierowania zespołem,
  6. doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

 

III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zadań kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w szczególności należy:

  1. nadzorowanie pracy i prawidłowego funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy,
  2. organizowanie, nadzorowanie i ocenianie pracy podległych pracowników,
  3. prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem placówki,
  4. otoczenie opieką osób korzystających z usług Środowiskowego Domu Samopomocy,
  5. współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami działającymi w obszarze pomocy społecznej,
  6. opracowanie miesięcznego grafiku dyżurów, zapewnienie zastępstw w razie zwolnień lekarskich lub urlopów wypoczynkowych,
  7. zapewnienie właściwej organizacji dnia podopiecznym korzystającym ze Środowiskowego Domu Samopomocy z uwzględnieniem ich potrzeb kulturalnych, społecznych, opiekuńczych i higienicznych,
  8. ponoszenie materialnej odpowiedzialności za sprzęt i przedmioty znajdujące się w wyposażeniu placówki,
  9. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim zwierzchnikiem,
  10. kształtowanie właściwych stosunków pomiędzy personelem Środowiskowego Domu Samopomocy a podopiecznymi,
  11. opracowanie rocznego planu pracy i czuwanie nad jego realizacją.

 

IV.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy - pełny etat,
  2. termin rozpoczęcia pracy - listopad/grudzień 2018,
  3. miejsce pracy - Środowiskowy Dom Samopomocy w Rogoźnie, ul. Mała Poznańska 33.

 

V.Rekrutacja i zatrudnienie osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

 

VI.Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności i dobrym stanie zdrowia,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  7. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  8. podpisane czytelnie przez kandydata pisemne oświadczenia:
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o niekaralności,
    • o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy,
    • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru na stanowisko, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu na adres: ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno lub pocztą na adres Urzędu j.w. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy – kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Rogoźnie” w terminie do dnia 15 października 2018r.

 

Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego.

Oferty niekompletne tj. nie zawierając wszystkich obowiązkowo wymaganych dokumentów i danych wymaganych w dokumentach oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu.

Po upływie terminu składania ofert komisja powołana przez Burmistrza dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie dokumentów i danych zawartych w złożonych dokumentach, z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.

Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone.

Osoby, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru. O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie BIP Urzędu Miejskiego www.bip.rogozno.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.

Rogoźno, dnia 4 października 2018r.

 

drukuj pobierz pdf