Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 32 /2017 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 listopada 2017 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

PROTOKÓŁ nr 32 /2017

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 listopada 2017 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczyła Przewodnicząca Komisji K. Erenc – Szpek. Przewodniczący K. Erenc – Szpek  stwierdziła, że na 5 członków Komisji w obradach bierze udział 4 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków. Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu. Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu. Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.
  5. Zapoznanie się i analiza protokołów z kontroli zewnętrznych w roku 2016.
  6. Sprawy bieżące
  7. Wolne głosy i wnioski.
  8. Zakończenie.

 

 

Ad. 1 i 2 Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

Przewodnicząca Katarzyna Erenc – Szpek otworzyła obrady komisji i stwierdziła, że na 5 członków komisji, udział w obradach bierze 4 członków komisji.

 

Ad. 3 Przyjęcie porządku obrad.

Komisja nie wniosła zmian do porządku obrad.

 

Przystąpiono do punktu 4 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4 Zapoznanie się i analiza protokołów z kontroli zewnętrznych w roku 2016.

Komisja zapoznała się z wcześniej przesłanymi materiałami. Pan Bartosz Perlicjan zapytała panią z-cę burmistrza Renatę Tomaszewską, czy w stosunku do dwóch kontroli, które wykazały nieprawidłowości były przeprowadzone też rekontrole? Pani Tomaszewska odpowiedziała, że jeżeli są uwagi po przeprowadzonej kontroli, to są wytyczne dla kierownika danej jednostki do naprawy popełnionych błędów i określony czas na ich wykonanie. Pani Longina Kolanowska zapytała, jak wyglądają kontrole w miejscach gdzie nie ma kanalizacji? Pani burmistrz poinformowała, że kontrole takie przeprowadza straż miejska i nieprawidłowości lub postępowanie wbrew prawu jest zgłaszana. Radny Perlicjan zapytał, czy jest prowadzona ewidencja oczyszczalni ścieków? Pani Renata Tomaszewska odpowiedziała, że taka ewidencja istnieje, tym bardziej że jest to związane z programem ekologicznym. Dalej radny zapytał, gdzie znajduje się książka kontroli? Pani burmistrz odpowiedziała, że w wydziale organizacyjnym.

 

Ad. 6 Sprawy bieżące.

Brak.

 

Ad. 7 Wolne głosy i wnioski.

Brak.

 

Ad. 8 Zakończenie.

Posiedzenie zakończono o godz. 17:10, protokołowała – Anna Mazur.   

 

drukuj pobierz pdf