Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: Protokół nr 11/2015 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 16 grudnia 2015 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

PROTOKÓŁ nr 11/2015

zposiedzeniaKomisjiRewizyjnej Rady MiejskiejwRogoźnieodbytegowdniu 16 grudnia 2015rokuogodz. 16.30 wsali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

PosiedzenieKomisjiotworzyłaiposiedzeniuprzewodniczyłaPrzewodniczącaKomisji K. Erenc – Szpek.

PrzewodniczącyK. Erenc – Szpek stwierdziła,żena4członkówKomisjiwobradachbierzeudział 4 członkówKomisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

Proponowany porządek obrad:

 

  1. Otwarcie obrad.

  2. Stwierdzenie quorum.

  3. Przyjęcie porządku obrad.

  4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

  5. Kontrola wydatkowanych środków na wyjazdy i delegacje służbowe w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie.

  6. Przygotowanie i przyjęcie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2016.

7. Sprawy bieżące.

8. Wolne głosy i wnioski.

9. Zakończenie .

 

 

Ad. 1 i 2 Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

Przewodnicząca Katarzyna Erenc – Szpek otworzyła obrady komisji i stwierdziła, że na 4 członków komisji, udział w obradach bierze 4 członków komisji.

 

Ad. 3 Przyjęcie porządku obrad.

Komisja nie wniosła zmian do porządku obrad.

 

Przystąpiono do punktu 4 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie 4 ,,za” w obecności 4 radnych.

 

Ad. 5 Kontrola wydatkowanych środków na wyjazdy i delegacje służbowe w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie.

Powyższy temat zreferowała pani skarbnik Maria Kachlicka – materiały stanowią załącznik do niniejszego protokołu.

Pan radny Bartosz Perlicjan zapytała panią Skarbnik, jakie koszty zawiera punkt „Pozostałe”?

Pani skarbnik odpowiedziała radnemu, że są to wszelkie koszty nie związane ze szkoleniami, czyli np. podpisanie aktu notarialnego, konferencja, wyjazd w celu dostarczenia materiałów itp.

Kolejne pytanie pana Perlicjana dotyczyło, szczegółów ryczałtu. Pani skarbnik wyjaśniła, że ryczałt jest tylko i wyłącznie przyznawany osobom, które posiadają podpisaną umowę z burmistrzem. Ryczałt dotyczy tylko terenu gminy Rogoźno oraz rozliczany jest miesięcznie i bez względu na to czy pracownik w danym miesiącu wyjeżdżał, czy nie oraz, jeżeli pracownik jest cały miesiąc w pracy.

Następnie radny zapytał o różnicę w ilości kilometrów do Obornik, dlatego że jedni piszą 36 km, a inni 40 i z czego to wynika?

Pani skarbnik wyjaśniła, że jest to związane z ilością spraw załatwianych w urzędzie. Jeden pracownik jedzie tylko do starostwa i wtedy jest 36 km, a inny w kilka miejsc i stąd możliwa różnica w kilometrach.

Swoje pytanie zadała też radna Longina Kolanowska, które dotyczyło „tej samej osoby, która jechała trzy razy do Obornik i jest spora różnica w kilometrach – 72 km, 108 km i 36 km?

Pani skarbnik wyjaśniła, że dotyczy to pani Wojtkowiak, która brała udział w poborze wojskowym i rozliczyła ona jedna delegację, a była 3 dni.

Pan radny Perlicjan poprosił panią skarbnik o zestawienie wydatków na delegacje do porównania z zeszłego roku.

Pani skarbnik przedstawiła radnemu zestawienie kosztów na delegacje i po porównaniu okazało się, że rok 2015 jest oszczędniejszy, czyli – „Delegacje” ogółem za rok 2014 to kwota – 35.952,73 zł, rok 2015 kwota – 34.464,18, „Ryczałt i pozostałe” rok 2014 to kwota – 30.684,51, rok 2015 – 29.472,13, „Szkolenia” – rok 2014 to kwota 5.268,22, rok 2015 – 4.992,05.

Dalej pan radny Perlicjan zapytał o wysokość stawki (tzw. kilometrówkę) na wyjazdy jaka jest ustalona?

Pani skarbnik poinformowała radnego, że jest to stawka ustalona przez ministra i wynosi 0,8358 na samochód duży o pojemności powyżej 900 cm3. Pani Kachlicka dodała, że do delegacji musi być załączony bilet dotyczący środka transportu, oświadczenie czy pracownik korzystał z komunikacji miejskiej.

 

Ad. 6 Przygotowanie i przyjęcie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2016.

Komisja w dalszej części zebrania podziękowała za udział pani skarbnik i przystąpiła do sporządzenia planu pracy komisji na rok 2016.

 

Ad. 7 Sprawy bieżące.

Brak

 

Ad.8 Wolne głosy i wnioski.

Brak

 

Ad. 9 Zakończenie.

Posiedzenie zakończono o godz. 17.30.

Protokołowała – Anna Mazur

 

 

 

drukuj pobierz pdf