Rogoźno, dnia 15.06.2022 r. PROTOKÓŁ nr 25/2022 ze spotkania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie Dnia 15 czerwca 2022 r. o godzinie 12:00 w Sali nr 20 UM odbyły się spotkania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Rogoźnie. Posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Komisji Pan Adam Nadolny, który stwierdził że na 4 członków Komisji, udział bierze 2 członków Komisji i Komisja nie jest władna do podejmowania uchwał i wydawania opinii. (pan Henryk Janus i Sebastian Kupidura nieusprawiedliwieni) Lista gości stanowi załącznik do niniejszego protokołu.
Proponowany porządek obrad Komisji Skarg, Wniosków i Petycji: 1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum. 2. Przyjęcie porządku obrad. 3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia. 4. Rozpatrzenie skargi na Burmistrza Rogoźna. 5. Rozpatrzenie wniosku – Pana Andrzeja P. 6. Zakończenie posiedzenia.
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum. W związku z obecnością dwóch członków komisji i brakiem możliwości przeprowadzenia obrad komisji i realizacji porządku obrad pan Przewodniczący Adam Nadolny wyznaczył kolejny termin posiedzenia komisji z tym samym porządkiem obrad na dzień 17 czerwca 2022 roku na godzinę 8:30.
Ad. 7 Zakończenie. Posiedzenie komisji Przewodniczący Adam Nadolny zakończył o godz. 12:10. Protokołowała – Anna Mazur | |