Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 35/2018 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 20 lutego 2018 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

PROTOKÓŁ nr 35/2018

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 20 lutego 2018 roku o godz. 16.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczyła Przewodnicząca Komisji K. Erenc – Szpek. Przewodniczący K. Erenc – Szpek stwierdziła, że na 5 członków Komisji w obradach bierze udział 5 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków. Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu. Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu. Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  5. Kontrola wydatków środków publicznych klubów sportowych: RKS Wełna, Akademia Reissa, Lech Poznań Football Academy Lecha.
  6. Sprawy bieżące.
  7. Wolne głosy i wnioski.
  8. Zakończenie.    

 

Ad. 3 Przyjęcie porządku obrad.

Komisja nie wniosła zmian do porządku obrad.

 

Przystąpiono do punktu 4 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie 5 ,,za” w obecności 5 radnych.

 

Ad. 5 Kontrola wydatków środków publicznych klubów sportowych: RKS Wełna, Akademia Reissa, Lech Poznań Football Academy Lecha.

Materiały udostępnione członkom komisji do weryfikacji stanowią załącznik do niniejszego protokołu.

  • Fundacja „Lecha Poznań”

Pani Katarzyna Erenc – Szpek zapytała pana Jarosława Dolatowskiego, czy zostały osiągnięte cele ? Pan Dolatowski odpowiedział, że tak, wszystko jest zgodne z ofertą, a wydatki wykazane są w tabeli. Pani radna Longina Kolanowska zapytała, czy komisja może zobaczyć fv za transport na kwotę 1 tys zł? Pan inspektor odpowiedział, że nie ma obowiązku ustawowego by przedkładać faktury, jednak dokument taki można zażądać celem weryfikacji.

Radna Ewa Wysocka zapytała, dlaczego jest tak duża różnica w wynagrodzeniach, co jest tego przyczyną? Pan Dolatowski wyjaśnił, że wpływ na to ma doświadczenie trenerskie, kwalifikacje, jak również to proponowane są ogólne kwoty na wynagrodzenia trenerów przy składaniu wniosków. Pani przewodnicząca Erenc – Szpek zapytała, czy jest możliwa weryfikacja takich wynagrodzeń? Pan inspektor odpowiedział, że wystarczy zażądać umowy.

  • Akademia Reissa

Pani Katarzyna Erenc – Szpek zapytała, czy pomoc dla Akademii jest coroczna? Pan Dolatowski odpowiedział, że tak.

  • RKS „Wełna”

 Pan Jarosław Dolatowski wyjaśnił, że do tej sprawy faktury zostały dołączone i dotyczą zakupionego sprzętu, odzieży, obuwia itp. Pan radny Bartosz Perlicjan zwrócił uwagę na wysoka kwotę wynagrodzenia 17.800 i zapytał z czego to wynika? Pan Dolatowski wyjaśnił, być może jest to wynik przepracowanych godzin. Pani Ewa Wysocka zapytała, czy trenerzy podpisują umowy na cały rok? Inspektor odpowiedział, że jest to na okres jesienno – zimowy lub wiosenno – letni.

Radny Zbigniew Chudzicki, który dołączył jako gość w tym punkcie poinformował, że rozbieżność pomiędzy złożonym wnioskiem, a rozliczeniem może wynosić 10%, a jeżeli ze składu została wycofana drużyna juniorów, to po pierwsze powinno być to do wniosku zgłoszone, a po drugie rodzi się pytanie, co stało się z pieniędzmi, które na tą drużynę przekazano? Pan Jarosław Dolatowski powiedział, że żadne zmiany do wniosku nie zostały zgłoszone przez klub, natomiast w rozliczeniu wniosku nie jest zawarta informacja ile pieniędzy zostało wydane na poszczególne roczniki lub wynagrodzenia trenerów.

W dalszej części obrad komisja weryfikowała treści faktur udostępnionych przez klub. Radna Longina Kolanowska zapytała pana Zbigniewa Chudzickiego, od kiedy nie ma drużyny juniorów? Pan radny Chudzicki odpowiedział, że od maja.  

Komisja wypracowała wniosek dotyczący dostarczenia dzienników zajęć.  

 

Ad. 6 Sprawy bieżące.

Brak

 

Ad. 7 Wolne głosy i wnioski.

Brak

 

Ad. 8 Zakończenie.

Posiedzenie komisji zostało zakończone o godz. 19:00, protokołowała Anna Mazur.

 

drukuj pobierz pdf