Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór na stanowiska: Nabór na stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Promocji Urzędu Miejskiego w Rogoźnie - zakończony

 

 

 


 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA STANOWISKO URZĘDNICZE

W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI

URZĘDU MIEJSKIEGO W ROGOŹNIE

 

Burmistrz Rogoźna ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Promocji Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe,
    2. umiejętność obsługi pakietów biurowych (np. Word, Exel, Open Office, Power Point, Corel),
    3. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
    4. znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
    5. znajomość ustawy o finansach publicznych,
    6. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
    7. posiadanie prawa jazdy kat. „B”.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. dobre zarządzanie czasem pracy,
    2. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
    3. umiejętność pracy w zespole,
    4. umiejętność podejmowania decyzji,
    5. umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów,
    6. doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej pokrewnej w okresie min. 1 roku,
    7. zaangażowanie, komunikatywność, rzetelność, dyspozycyjność,
    8. umiejętność obsługi aparatów fotograficznych oraz programów do obróbki zdjęć,
    9. mile widziana znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma, Rodos).
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych w ramach unijnych programów pomocowych oraz innych o podobnym charakterze dostępnych dla Gminy i jej jednostek organizacyjnych w zakresie projektów inwestycyjnych, projektów kulturalnych oraz działań szkoleniowych,
    2. przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w zakresie pozyskiwania zewnętrznych funduszy wraz z opracowaniem niezbędnych dokumentów wymaganych wnioskiem w zakresie działań inwestycyjnych, kulturalnych oraz szkoleniowych,
    3. przygotowywanie sprawozdań, ankiet oraz opinii o realizowanych projektach finansowanych ze środków zewnętrznych.
    4. przygotowywanie projektów uchwał w zakresie zagadnień realizowanych przez zajmowane stanowisko i kierowanie ich do Biura Rady za pośrednictwem kierownika Wydziału,
    5. udział w pracach komisji przetargowej,
    6. udział w zespołach inwentaryzacyjnych majątku gminy,
    7. zaangażowanie i kontrola wykonania wydatków w ramach planu finansowego roku budżetowego w zakresie zadań wynikających z zakresu czynności,
    8. współdziałanie w przyjmowaniu wniosków CEIDG i przekształcanie w wersje elektroniczną,
    9. prowadzenie spraw w zakresie przyjmowania, sprawdzanie wniosków o udzielenie zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi obejmującego zasięg gminy, przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów,
    10. współdziałanie w zakresie prowadzenia spraw dotyczących wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych wraz z ustaleniem wysokości opłat za korzystanie z zezwolenia oraz przyjmowaniem oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim,
    11. współdziałanie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
    12. współdziałanie w zakresie prowadzenia rejestru zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych z podziałem na handel i gastronomię,
    13. współdziałanie z organami kontroli w sprawach związanych z funkcjonowaniem handlu, gastronomii i usług,
    14. działanie w zakresie rozbudzania i zaspokajania potrzeb sportowych, rekreacyjnych i turystycznych mieszkańców,
    15. działanie na rzecz promocji Gminy oraz na rzecz jej wizerunku wraz z aktualizacją i tworzeniem strony internetowej Urzędu oraz profili na portalach społecznościowych,
    16. prowadzenie spraw związanych z dbałością o miejsca Pamięci Narodowej, sporządzanie wniosków o dotację na ich utrzymanie, sporządzanie rozliczeń otrzymanych dotacji oraz sprawozdań w tym zakresie.
  4. Warunki pracy:
    1. czas pracy: 1 etat (dobowo: 8 godzin, tygodniowo: 40 godzin),
    2. warunki szczególne: dokumentowanie uroczystości oraz imprez sportowych po godzinach pracy, weekendy i święta,
    3. zmianowość: nie,
    4. usytuowanie i dostęp do miejsca pracy:
      • jednostka zajmuje pomieszczenia na czterech kondygnacjach budynku,
      • pomieszczenia biurowe na drugim piętrze,
      • pomieszczenia biurowe jednostki nie są dostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim,
    5. cechy wykonywanej pracy:
      • praca wymagająca biegłego posługiwania się językiem polskim w bezpośrednich kontaktach z interesantami, umiejętności obsługi komputera, samodzielności w redagowaniu pism i stosowaniu przepisów prawnych,
      • praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim (jak uroczystości, imprezy okolicznościowe, wizje lokalne, odbiory).
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopie świadectw pracy,
    4. kserokopia prawa jazdy,
    5. kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
    6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
    7. referencje,
    8. oryginał kwestionariusza osobowego,
    9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    10. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe,
    11. oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1311 ze zm.),
    12. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    13. oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016r. poz.922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu na adres: ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno lub pocztą na adres Urzędu j.w. z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Promocji” w terminie do dnia 30 kwietnia 2018r.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 785 009 411.

W przypadku nieprzedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub
e-mailem o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 o ochronie danych osobowych informujemy, że administratorem danych osobowych jest Burmistrz Rogoźna. Dane osobowe przetwarzane są w celu tej i przyszłych rekrutacji. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Rogoźno, dnia 16 kwietnia 2018 r.

 

drukuj pobierz pdf