OGŁOSZENIE O NABORZE
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI
URZĘDU MIEJSKIEGO W ROGOŹNIE
Burmistrz Rogoźna ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Promocji Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi pakietów biurowych (np. Word, Exel, Open Office, Power Point, Corel),
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- posiadanie prawa jazdy kat. „B”.
- Wymagania dodatkowe:
- dobre zarządzanie czasem pracy,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów,
- doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej pokrewnej w okresie min. 1 roku,
- zaangażowanie, komunikatywność, rzetelność, dyspozycyjność,
- umiejętność obsługi aparatów fotograficznych oraz programów do obróbki zdjęć,
- mile widziana znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma, Rodos).
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych w ramach unijnych programów pomocowych oraz innych o podobnym charakterze dostępnych dla Gminy i jej jednostek organizacyjnych w zakresie projektów inwestycyjnych, projektów kulturalnych oraz działań szkoleniowych,
- przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w zakresie pozyskiwania zewnętrznych funduszy wraz z opracowaniem niezbędnych dokumentów wymaganych wnioskiem w zakresie działań inwestycyjnych, kulturalnych oraz szkoleniowych,
- przygotowywanie sprawozdań, ankiet oraz opinii o realizowanych projektach finansowanych ze środków zewnętrznych.
- przygotowywanie projektów uchwał w zakresie zagadnień realizowanych przez zajmowane stanowisko i kierowanie ich do Biura Rady za pośrednictwem kierownika Wydziału,
- udział w pracach komisji przetargowej,
- udział w zespołach inwentaryzacyjnych majątku gminy,
- zaangażowanie i kontrola wykonania wydatków w ramach planu finansowego roku budżetowego w zakresie zadań wynikających z zakresu czynności,
- współdziałanie w przyjmowaniu wniosków CEIDG i przekształcanie w wersje elektroniczną,
- prowadzenie spraw w zakresie przyjmowania, sprawdzanie wniosków o udzielenie zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi obejmującego zasięg gminy, przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów,
- współdziałanie w zakresie prowadzenia spraw dotyczących wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych wraz z ustaleniem wysokości opłat za korzystanie z zezwolenia oraz przyjmowaniem oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim,
- współdziałanie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- współdziałanie w zakresie prowadzenia rejestru zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych z podziałem na handel i gastronomię,
- współdziałanie z organami kontroli w sprawach związanych z funkcjonowaniem handlu, gastronomii i usług,
- działanie w zakresie rozbudzania i zaspokajania potrzeb sportowych, rekreacyjnych i turystycznych mieszkańców,
- działanie na rzecz promocji Gminy oraz na rzecz jej wizerunku wraz z aktualizacją i tworzeniem strony internetowej Urzędu oraz profili na portalach społecznościowych,
- prowadzenie spraw związanych z dbałością o miejsca Pamięci Narodowej, sporządzanie wniosków o dotację na ich utrzymanie, sporządzanie rozliczeń otrzymanych dotacji oraz sprawozdań w tym zakresie.
- Warunki pracy:
- czas pracy: 1 etat (dobowo: 8 godzin, tygodniowo: 40 godzin),
- warunki szczególne: dokumentowanie uroczystości oraz imprez sportowych po godzinach pracy, weekendy i święta,
- zmianowość: nie,
- usytuowanie i dostęp do miejsca pracy:
- jednostka zajmuje pomieszczenia na czterech kondygnacjach budynku,
- pomieszczenia biurowe na drugim piętrze,
- pomieszczenia biurowe jednostki nie są dostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim,
- cechy wykonywanej pracy:
- praca wymagająca biegłego posługiwania się językiem polskim w bezpośrednich kontaktach z interesantami, umiejętności obsługi komputera, samodzielności w redagowaniu pism i stosowaniu przepisów prawnych,
- praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim (jak uroczystości, imprezy okolicznościowe, wizje lokalne, odbiory).
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopia prawa jazdy,
- kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- referencje,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1311 ze zm.),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016r. poz.922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu na adres: ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno lub pocztą na adres Urzędu j.w. z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Promocji” w terminie do dnia 30 kwietnia 2018r.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 785 009 411.
W przypadku nieprzedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 o ochronie danych osobowych informujemy, że administratorem danych osobowych jest Burmistrz Rogoźna. Dane osobowe przetwarzane są w celu tej i przyszłych rekrutacji. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
Rogoźno, dnia 16 kwietnia 2018 r. |