Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 14/2020 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 19 lutego 2020 r. o godz. 16:00w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

PROTOKÓŁ nr 14/2020

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 19 lutego 2020 r. o godz. 16:00w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzył i posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Komisji Krzysztof Nikodem.

Przewodniczący  stwierdził, że na 3 członków Komisji w obradach bierze udział 3 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

Proponowany porządek obrad:

 

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  1. Analiza wydatkowania środków na utrzymanie dróg Gminnych w roku budżetowym 2018.
  2. Kontrola wydatkowania środków publicznych na realizację zadań własnych Gminy przez organizacje pozarządowe za rok 2019 (wybrane organizacje) RKS Wełna i WOPR.
  3. Sprawy bieżące.
  4. Wolne glosy i wnioski.
  5. Zakończenie posiedzenia.

 

Ad. 2 Przyjęcie porządku obrad.

Porządek został przyjęty jednogłośnie po wykreśleniu pkt 4 i pkt 6.

 

Przystąpiono do punktu 3 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4 Kontrola wydatkowania środków publicznych na realizację zadań własnych Gminy przez organizacje pozarządowe za rok 2019 (wybrane organizacje) RKS Wełna i WOPR.

RKS Wełna

Pan przewodniczący zadał kilka pytań do omawianego materiału m.in. jak są rozliczani wolontariusze, w jaki sposób jest księgowana ich praca, zapytał skąd jest kwota ponad 22 tys zł w rubryce środki własne? Pan Dolatowski wyjaśnił, że praca wolontariuszy jest księgowany jako dochód bez wypłacania środków pieniężnych, natomiast kwota w środkach własnych w wyjaśnieniu dotyczy wpływów ze składek członkowskich. Przewodniczący podsumował, że w części finansowej wszystko pokrywa się z kosztami i nie ma wątpliwości co do wydatkowanych środków. Wątpliwość pana Nikodema dotyczyła braku możliwości korzystania z sali w szkole Hipolita Cegielskiego. W odpowiedzi podano przyczynę związaną z dużym obłożeniem tej hali.

Pan Jarosław Dolatowski wyjaśnił, że pewne umowy cywilnoprawne wynikają z małego grantu, który obowiązuje do kwietnia, a pozostałe wynikają z dużej umowy, która obowiązuje do końca roku. Pani radna Wysocka poprosiła o informację, jak wygląda wysokość dotacji, którą klub otrzymał? Pan inspektor określił, że jest to kwota w wysokości 35 tys zł, 65 tys zł i 7,7tys.

 

WOPR

Burmistrz Roman Szuberski wyjaśnił, że głównym zadaniem WOPR-u jest kontrola i praca na trzech plażach w gminie. Wyposażenie tej jednostki jest na dobrym poziomie, odbywają się patrole wodne wraz z policją wodną, a członkowie tej organizacji posiadają wysokie kwalifikacje, dzięki temu prowadzone są też akcje edukacyjne. Burmistrz poinformował również, że skuter jest w pełni sprawny, a koszty wykazane w materiałach dotyczą jego przeglądów serwisowych. Ratownicy opłacani są od 24 czerwca do 31 sierpnia od poniedziałku do niedzieli. Pani Ewa Wysocka zapytał o prawidłowość opisywania faktur, na co pan Dolatowski poinformował, że opis jest zgody z zawartą umową. Na zakończenie radna Wysocka zgłosiła prośbę o przegrabienie plaży w Studzieńcu.

 

Ad. 5 Wolne glosy i wnioski

Pani radna Erenc – Szpek zapytała pana burmistrza o powstanie parkingu na osiedlu pomiędzy blokami, burmistrz poinformował, że do sprawy powróci gdy będą wolne środki.

 

Ad. 8 Zakończenie posiedzenia.

Komisja zakończyła swoje obrady o godz. 17:00, protokołowała – Anna Mazur.

 

 

drukuj pobierz pdf