Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury: PROTOKÓŁ nr 13/2020 z posiedzenia Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 17 stycznia 2020 roku o godz. 16.00 w Ośrodku za Jeziorem w Rogoźnie.

PROTOKÓŁ nr 13/2020

z posiedzenia Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 17 stycznia 2020 roku o godz. 16.00 w Ośrodku za Jeziorem w Rogoźnie.

 

 

Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczyła Przewodnicząca Komisji Katarzyna Erenc – Szpek.

Przewodnicząca stwierdziła, że na 8 członków Komisji w obradach bierze udział 8 członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

 

  1. Rozpoczęcie posiedzenia, przywitanie gości, sprawdzenie quorum.

  2. Przedstawienie porządku obrad.

  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia KSSOiK.

  4. Działalność Rogozińskiego Centrum Kultury i Ośrodka za Jeziorem w roku 2019.

  5. Zaopiniowanie materiałów i projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.

  6. Wolne głosy, wnioski, komunikaty.

  7. Zakończenie.

 

 

Ad. 2. Przedstawienie porządku obrad.

Porządek posiedzenia komisji został zaopiniowany – jednogłośnie.

 

Ad. 3 Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia KSSOiK.

Protokół został przyjęty – przy jednym głosie wstrzymującym.

 

Ad. 4 Działalność Rogozińskiego Centrum Kultury i Ośrodka za Jeziorem w roku 2019.

  1. Temat przedstawiła pani Malwina Kmieciak – Lipska.

Działalność Ośrodka za Jeziorem możemy podzielić na dwie strefy: hotelową i gastronomiczną.

Do strefy hotelowej zaliczyć możemy budynek tzw. główny składający się z 37 pokoi co daje 151 miejsc noclegowych oraz domków położonych obok bloku głównego w ilości : 5 segmentów po 6 pokoi co daje łącznie 111 miejsc noclegowych.

Do strefy gastronomicznej zaliczamy kuchnię, salę małą i dużą, na których odbywają się uroczystości oraz kawiarenkę.

Poniżej przedstawiam wykaz imprez zorganizowanych od października do grudnia 2019 roku w Ośrodku za Jeziorem:

PAŹDZIERNIK

Uroczystości:

04.10.2019r. uroczystość rodzinna – mała sala 42 osoby

05.10.2019r. 40-o Lecie Działalności Polskiego Związku Emerytów,

Rencistów i Inwalidów – duża sala, 171 osób

05.10.2019r. Am Car Party - impreza plenerowa aut amerykańskich, 120 osób

  1. 12.10.2019r. Uroczystość 1 urodzin – mała sala 30 osób

  2. 12.10.2019r. Uroczystość 18 urodzin – duża sala 35 osób

  3. 13.10.2019r. Chrzciny – mała sala 23 osoby

  4. 14.10.2019r. Organizacja Dnia Edukacji Narodowej w RCK

  5. 18.10.2019r. Uroczystość Integracyjna dla Poczty Polskiej – duża sala 19 osób

  6. 18.10.2019r. Spotkanie Sołtysów – mała sala 25 osób

  7. 19.10.2019r. Przyjęcie weselne – duża sala 45 osób

  8. 19.10.2019r. Uroczystość 1 urodzin – mała sala, 28 osób.

  9. 26.10.2019r. Uroczystość 50-tych urodzin – mała sala, 38 osób

  10. 26.10.2019r. Uroczystość urodzin – duża sala, 47 osób

  11. Noclegi:

  12. W październiku w naszym hotelu gościło 291 osób.

  13. Wydane obiady:

  14. GOPS – 2070 obiadów

  15. OAK – 150 obiadów

  16. CIS – 709 obiadów

  17. Pozostałe wyżywienie (obiady + catering): 536 sztuk

  18. LISTOPAD

  19. Uroczystości:

  20. 02.11.2019r. Uroczystość 40-tych urodzin – mała sala, 10 osób

  21. 09.11.2019r. Spotkanie klasowe – duża sala, 28 osób

  22. 15.11.2019r. Integracja Urzędu Skarbowego – duża sala, 42 osoby

  23. 15.11.2019r. Uroczystość 40-tych urodzin – mała sala, 20 osób

  24. 16.11.2019r. Przyjęcie weselne – mała sala, 32 osoby

  25. 16.11.2019r. Przyjęcie weselne – duża sala, 38 osób

  26. 18.11.2019r. Konsolacja – duża sala, 90 osób

  27. 22.11.2019r. Uroczystość Integracyjna GOPS – duża sala 32 osoby

  28. 22.11.2019r. Urodziny – mała sala 15 osób

  29. Noclegi:

  30. W listopadzie 2019 roku w części hotelowej gościło 80 osób

  31. Wydane obiady :

  32. GOPS – 1803 obiady

  33. CIS – 638 obiadów

  34. OAK – 120 obiadów

  35. Pozostałe wyżywienie (obiady) – 298 sztuk

  36. 4 x catering

GRUDZIEŃ:

Uroczystości:

07.12.2019r. Zjazd Szkolny – duża sala, 20 osób

07.12.2019r. Uroczystość 40-tych urodzin – mała sala, 26 osób

14.12.2019r. Uroczystość 40 tych urodzin – mała sala, 20 osób

16.12.2019r. Wynajem Sali Przedszkole Anglojęzyczne bez wyżywienia – duża sala, 80 osób

20.12.2019r. Wigilia CIS – u około 50 0sób duża sala

27.12.2019r. Uroczystość 18 tych urodzin – duża sala, 40 osób

31.12.2019r. Sylwester – duża sala, 34 osoby Noclegi:

W grudniu 2019r. w części hotelowej gościły 83 osoby

Wydane obiady:

GOPS – 1671 obiadów

CIS – 529 obiadów

OAK – 80 obiadów

Pozostałe wyżywienie (obiady) - 342 sztuki

13x catering

  1. Ośrodek za Jeziorem nie posiada strony www., w związku z powyższym prowadzimy stałą reklamę naszych usług na portalu społecznościowym facebook . W listopadzie 2019 roku zaprojektowaliśmy ,wyprodukowaliśmy i rozprowadziliśmy we własnym zakresie ulotki dotyczące imprez , które mogą być organizowane w Ośrodku ( stypy, uroczystości rodzinne, posiłki regeneracyjne dla firm). W ramach promocji Ośrodka zorganizowaliśmy Sylwestra. W latach następnych mamy zamiar zaplanować podobne imprezy, które na stałe zagoszczą w naszym grafiku, czyli Zabawy karnawałowe, Andrzejki, Ostatki, Sylwester.

  2. Udało nam się uruchomić ,, kawiarenkę”, w której serwujemy obiady.

  3. W październiku wystąpiliśmy do Urzędu Gminy o pozwolenie na sprzedaż piwa i taką zgodę otrzymaliśmy w związku z powyższym pozyskaliśmy rollbar, który wykorzystywany jest podczas imprez plenerowych.

  4. W Ośrodku oprócz imprez zamkniętych prowadziliśmy też wspomniane już imprezy plenerowe, ogniska i grille dla gości hotelowych i nie tylko. Braliśmy również udział w Jarmarku Bożonarodzeniowym w Rogoźnie.

  5. W grudniu rozpoczęliśmy współpracę z firmą Dev- Group zajmującą się szkoleniem przyszłych strażników miejskich oraz szkoleniami z zakresu Pierwszej Pomocy Przedmedycznej. W ramach zawartej umowy firma Dev- Group wyremontowała 4 pomieszczenia w bloku głównym: 3 sale służące do ćwiczeń praktycznych i salę konferencyjną z projektorem. W naszym budynku odbywać się będą szkolenia organizowane przez w/w firmę a jej uczestnicy korzystać będą z noclegów i wyżywienia Ośrodka. Pierwsze szkolenie przypada na 27 stycznia.

  6. W Ośrodku za Jeziorem odbywały się konferencje i szkolenia firm zewnętrznych połączone z wyżywieniem. W październiku wystąpiliśmy do firm z propozycją posiłków regeneracyjnych i organizacji szkoleń. Dzięki temu udało nam się pozyskać firmę Ikano, która rozpoczęła z nami współpracę od stycznia 2020 roku.

  7. Prowadzimy również stałą współpracę ze szkołami o profilu wojskowym oraz grupami wioślarskimi, kajakarzami i kanadyjkarzami, którzy zarezerwowali już pobyt w 2020 roku.

  8. Stale wspieramy wszelkiego rodzaju akcje charytatywne poprzez zbiórkę nakrętek, pomoc dla schroniska Azorek w Obornikach.

  9. W grudniu rozpoczęły się prace nad podłączeniem i uruchomieniem zmiękczacza wody w kuchni, w bloku głównym nastąpiła wymiana niektórych zaworów ogrzewania centralnego ze względu na liczne awarie.

  10. Warto wspomnieć, iż największą koniecznością jest remont sali dużej i małej oraz toalet znajdujących się przy kuchni Ośrodka, ponieważ stan sufitu i dachu zagraża bezpieczeństwu. Sufit w przedsionku uległ zawaleniu na uroczystości Gminnej w grudniu 2019 roku.

Poza tym warto byłoby zastanowić się nad remontem domków i pokoi hotelowych przed planowanymi Zawodami Motorowodnymi.

 

Swoje informacje przedstawiła również pani Andżelika Pilarska, która przedstawiła działalność Muzeum.

  1. Sprawozdanie z działalności RCK w roku 2019

  2. Poniżej wykaz imprez organizowanych przez Ośrodek Kultury, Bibliotekę i Muzeum oraz niekomercyjny wynajem pomieszczeń a także imprezy organizowane przy pomocy pracowników i sprzętu RCK

  3. Ośrodek Kultury

  4. STYCZEŃ

  5. 1. Koncert Noworoczny – Tre Voci - 4 stycznia

  6. 2. Koncert Noworoczny Orkiestry Dętej - 11 stycznia

  7. 3. Imprezy towarzyszące WOŚP - 13 stycznia

  8. 4. Ferie Zimowe - 14 do 25 stycznia

  9. 5. Turniej Szachowy - 27 stycznia

  10. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  11. 1. Jubileusz Chóru Nauczycielskiego - 6 stycznia

  12. 2. Polski Związek Niewidomych - 9 stycznia

  13. 3. Rogoziński Uniwersytet Trzeciego Wieku - 9 stycznia

  14. 4. PZERiI - 16 stycznia

  15. 5. Dzień Babci i Dziadka – PZERiI - 18 stycznia

  16. 6. Gala Szlachetnej Paczki - 26 stycznia

  17. 7. 100-lecie SP3 wraz z próbami - 28 do 31 stycznia

  18. LUTY

  19. 1. Dziecięcy Balik Karnawałowy - 2 lutego

  20. 2. Przedszkole z eRCiKiem - 5 lutego

  21. 3. Koncert Walentynkowy „Dwóch starszych panów i ż-Ona - 14 lutego

  22. 4. Przedszkole z eRCiKiem - 19 lutego

  23. 5. Koncert Rockowy - 23 lutego

  24. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  25. 1. Polsko-Angielskie Przedszkole Niepubliczne - 4 lutego

  26. 2. Przedszkole Kubuś Puchatek – Dzień Babci i Dziadka - 6 lutego

  27. 3. Wizyta Posła Rutnickiego - 8 lutego

  28. 4. Szkolenie dla rolników - 13 lutego

  29. 5. Przedszkole nr 2 – balik - 21 lutego

  30. MARZEC

  31. 1. Kino Ferment - 3 i 4 marca

  32. 2. Przedszkole z eRCiKiem - 5 marca

  33. 3. Dzień Kobiet – Grupa MoCarta - 8 marca

  34. 4. Zabawa z okazji Dnia Kobiet - 8 marca

  35. 5. Turniej Wiedzy Pożarniczej - 16 marca

  36. 6. Przedszkole z eRCiKiem - 19 marca

  37. 7. Turniej Tenisa Stołowego - 20 marca

  38. 8. W starym kinie - 20 marca

  39. 9. Eliminacje – MIKROFONIA - 21 i 22 marca

  40. 10. Bajkowy Świat - 28 marca

  41. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  42. 1. Wielkopolska Izba Rolnicza - 8 i 9 marca

  43. 2. Koncert CKM Voice + - 15 marca

  44. 3. Szkoła Podstawowa nr 3 - 18 marca

  45. 4. Urząd Stanu Cywilnego - 20 marca

  46. KWIECIEŃ

  47. 1. Kino Ferment - 7 i 8 kwietnia

  48. 2. Przedszkole z eRCiKiem - 9 kwietnia

  49. 3. Spektakl „Pół na Pół” – P.Szwedes i P. Polk - 13 kwietnia

  50. 4. Kiermasz Wielkanocny - 14 kwietnia

  51.  

  52. 5. Mecz brydżowy - 16 kwietnia

  53. 6. W starym kinie - 24 kwietnia

  54. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  55. 1. Rogoziński Uniwersytet Trzeciego Wieku - 3 kwietnia

  56. 2. Piknik Bezpieczeństwa - 27 kwietnia

  57. MAJ

  58. 1. Turniej Szachowy - 1 maja

  59. 2. Dzień Strażaka - 3 maja

  60. 3. Jubileusz Kapeli Tu My z Doliny Wełny - 5 maja

  61. 4. Przedszkole z eRCiKiem - 8 maja

  62. 5. WTOOPA – Festiwal Teatralny - 9 do 12 maja

  63. 6. Kino Ferment - 18 i 19 maja

  64. 7. Przedszkole z eRCiKiem - 21 maja

  65. 8. Nagranie filmu do wystawy – D. Olbrychski - 25 maja

  66. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  67. 1. Koło ROFAMA - 8 maja

  68. 2. Przedszkole nr 1 - 17 maja

  69. 3. Polski Związek Niewidomych - 23 maja

  70. 4. Igrzyska Przedszkolaków - 25 maja

  71. 5. Szkoła Podstawowa nr 2 – piknik - 30 maja

  72. CZERWIEC

  73. 1. Dzień dziecka - 1 czerwca

  74. 2. Dzieciaki Przejmują Miasto - 2 czerwca

  75. 3. Turniej Wsi – Budziszewko - 16 czerwca

  76. 4. Wianki - 22 czerwca

  77. 5. Koncert Rockowy - 29 czerwca

  78. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  79. 1. Dzień Dziecka w Owczegłowach - 2 czerwca

  80. 2. Przedszkole nr 2 - 4 do 6 czerwca

  81. 3. Koncert Szkoły Muzycznej - 7 czerwca

  82. 4. Przedszkole nr 2 - 10 do 14 czerwca

  83. 5. Szkoła Podstawowa nr 3 - 14, 17 do 19 czerwca

  84. 6. Szkoła Muzyczna - 21 czerwca

  85. LIPIEC

  86. 1. Blues Express - 6 lipca

  87. 2. Dni Przemysła - 12 i 13 lipca

  88. 3. Festyn Rodzinny - 27 lipca

  89. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  90. 1. Rogoziński Uniwersytet Trzeciego Wieku - 3 lipca

  91. 2. Święto Policji - 19 lipca

  92. SIERPIEŃ

  93. 1. Dożynki - 31 sierpnia

  94. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  95. 1. Debata Społeczna - 8 sierpnia

  96. WRZESIEŃ

  97. 1. Przedszkole z eRCiKiem - 10 września

  98. 2. 50-lecie Orkiestry Dętej - 14 września

  99. 3. W starym kinie - 18 września

  100. 4. Festiwal Orkiestr Dętych - 21 września

  101. 5. Przegląd Amatorskiej Twórczości Zespołów Śpiewaczych - 22 września

  102. 6. Przedszkole z eRCiKiem - 24 września

  103. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  104. 1. Rogoziński Uniwersytet Trzeciego Wieku - 4 września

  105. 2. Krwiodawstwo - 6 września

  106. PAŹDZIERNIK

  107. 1. Kino Ferment - 5 i 6 października

  108. 2. Otwarte Zawody Latawców - 12 października

  109. 3. Turniej Brydżowy - 14 października

  110. 4. Przedszkole z eRCiKiem - 22 października

  111. 5. W starym kinie - 23 października

  112. 6. Zaduszki Rockowe - 26 października

  113. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  114. 1. Rogoziński Uniwersytet Trzeciego Wieku - 2 października

  115. 2. Szkolenie Komisji Wyborczych - 4 października

  116. 3. Przedszkole Samorządowe - 9 października

  117. 4. Szkoła Podstawowa nr 3 - 10 października

  118. 5. Sołectwo Owczegłowy - 11 października

  119. 6. Dzień Nauczyciela - 14 października

  120. 7. Szkoła Podstawowa nr 3 - 14 października

  121. LISTOPAD

  122. 1. Przedszkole z eRCiKiem - 5 listopada

  123. 2. Rogozińska Petarda - 8 listopada

  124. 3. Turniej Szachowy - 10 listopada

  125. 4. Spektakl „Kwartet Dla Czterech Aktorów” - 15 listopada

  126. 5. Mecz Brydżowy - 15 listopada

  127. 6. Przegląd Dorobku Artystycznego Szkół - 20 i 21 listopada

  128. 7. Kino Ferment - 23 i 24 listopada

  129. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  130. 1. Półmaraton - 9 listopada

  131. 2. Wieczornica Harcerska - 10 listopada

  132. 3. Szkoła Podstawowa nr 3 - 12 i 13 listopada

  133. 4. Szkoła Podstawowa nr 2 - 13 listopada

  134. 5. Urząd Stanu Cywilnego - 14 listopada

  135. 6. Dyskoteka Szkoły Podstawowej nr 3 - 25 listopada

  136. GRUDZIEŃ

  137. 1. Mecz Brydżowy - 6 grudnia

  138. 2. Turniej Brydżowy - 8 grudnia

  139. 3. Solidarność – Uroczystość przy pomniku - 13 grudnia

  140. 4. Jarmark Bożonarodzeniowy - 14 grudnia

  141. 5. Przedszkole z eRCiKiem - 17 grudnia

  142. 6. Mecz Brydżowy - 20 grudnia

  143. Wynajmy sal niekomercyjne i pomoc techniczna i obsługa imprez

  144. 1. Rogoziński Uniwersytet Trzeciego Wieku - 4 grudnia

  145. 2. Szkoła Podstawowa nr 3 - 6 grudnia

  146. 3. Szkoła Podstawowa nr 3 - 9 grudnia

  147. 4. Szkoła Podstawowa – Wiardunki - 11 grudnia

  148. 5. Krwiodawstwo - 13 grudnia

  149. 6. Przedszkole Przemysław - 18 i 19 grudnia

  150. Biblioteka

  151.  

 

  1. STYCZEŃ

  2. 1. Klub mam - 10 stycznia

  3. LUTY

  4. 1. Przedszkole z eRCiKiem - 12 lutego

  5. 2. Spotkanie autorskie – Mieczysław Hryniewicz - 15 lutego

  6. 3. Lekcje Biblioteczne - 18 lutego

  7. 4. Seans Filmowy dla dzieci - 22 lutego

  8. 5. Straszna Noc w Bibliotece - 22/23 lutego

  9. MARZEC

  10. 1. Spotkanie autorskie – Krzysztof Jackowski - 1 marca

  11. 2. Klub mam - 14 marca

  12. 3. Seans Filmowy dla dzieci i młodzieży - 22 marca

  13. 4. Seans filmowy dla dzieci - 29 marca

  14. 5. Noc w Bibliotece - 29/30 marca

  15. KWIECIEŃ

  16. 1. Przedszkole z eRCiKiem - 2 kwietnia

  17. 2. Klub mam - 11 kwietnia

  18. 3. Seans filmowy dla młodzieży - 12 kwietnia

  19. 4. Seans filmowy dla dzieci - 26 kwietnia

  20. MAJ

  21. 1. Klub mam - 9 maja

  22. 2. Kółko Biblioteczne - 13 maja

  23. 3. Wizyta przedszkolaków – Przedszkole nr 2 - 13 maja

  24. 4. Lekcje Biblioteczne - 14 maja

  25. 5. Noc w Bibliotece - 17/18 maja

  26. 6. Wizyta przedszkolaków – Przedszkole Przemysław - 21 maja

  27. 7. Seans filmowy dla młodzieży - 24 maja

  28. 8. Seans filmowy dla dzieci - 31 maja

  29. CZERWIEC

  30. 1. Dzieciaki Przejmują Miasto - 3 czerwca

  31. 2. Przedszkole z eRCiKiem - 4 czerwca

  32. 3. Klub mam - 13 czerwca

  33. 4. Kawiarenka z Książką Na Tarasie – koncert - 14 czerwca

  34. 5. Przedszkole z eRCiKiem - 18 czerwca

  35.  

  36. LUTY

  37. 1. Przedszkole z eRCiKiem - 12 lutego

  38. 2. Spotkanie autorskie – Mieczysław Hryniewicz - 15 lutego

  39. 3. Lekcje Biblioteczne - 18 lutego

  40. 4. Seans Filmowy dla dzieci - 22 lutego

  41. 5. Straszna Noc w Bibliotece - 22/23 lutego

  42. MARZEC

  43. 1. Spotkanie autorskie – Krzysztof Jackowski - 1 marca

  44. 2. Klub mam - 14 marca

  45. 3. Seans Filmowy dla dzieci i młodzieży - 22 marca

  46. 4. Seans filmowy dla dzieci - 29 marca

  47. 5. Noc w Bibliotece - 29/30 marca

  48. KWIECIEŃ

  49. 1. Przedszkole z eRCiKiem - 2 kwietnia

  50. 2. Klub mam - 11 kwietnia

  51. 3. Seans filmowy dla młodzieży - 12 kwietnia

  52. 4. Seans filmowy dla dzieci - 26 kwietnia

  53. MAJ

  54. 1. Klub mam - 9 maja

  55. 2. Kółko Biblioteczne - 13 maja

  56. 3. Wizyta przedszkolaków – Przedszkole nr 2 - 13 maja

  57. 4. Lekcje Biblioteczne - 14 maja

  58. 5. Noc w Bibliotece - 17/18 maja

  59. 6. Wizyta przedszkolaków – Przedszkole Przemysław - 21 maja

  60. 7. Seans filmowy dla młodzieży - 24 maja

  61. 8. Seans filmowy dla dzieci - 31 maja

  62. CZERWIEC

  63. 1. Dzieciaki Przejmują Miasto - 3 czerwca

  64. 2. Przedszkole z eRCiKiem - 4 czerwca

  65. 3. Klub mam - 13 czerwca

  66. 4. Kawiarenka z Książką Na Tarasie – koncert - 14 czerwca

  67. 5. Przedszkole z eRCiKiem - 18 czerwca

  68. LIPIEC

  69. 1. Kawiarenka z Książką Na Tarasie – koncert - 12 lipca

  70. 2. Kawiarenka z Książką Na Tarasie – koncert - 26 lipca

  71. SIERPIEŃ

  72. 1. Kawiarenka z Książką Na Tarasie – koncert - 9 sierpnia

  73. 2. Kawiarenka z Książką Na Tarasie – koncert - 23 sierpnia

  74. WRZESIEŃ

  75. 1. Kawiarenka z Książką Na Tarasie – koncert - 6 września

  76. 2. Klub mam - 12 września

  77. 3. Seans filmowy dla młodzieży - 20 września

  78. 4. Seans filmowy dla dzieci - 27 września

  79. PAŹDZIERNIK

  80. 1. Przedszkole z eRCiKiem - 8 października

  81. 2. Klub mam - 9 października

  82. 3. Seans filmowy dla młodzieży - 18 października

  83. 4. Seans filmowy dla dzieci - 25 października

  84. LISTOPAD

  85. 1. Klub mam - 13 listopada

  86. 2. Przedszkole z eRCiKiem - 19 listopada

  87. 3. Seans filmowy dla młodzieży - 22 listopada

  88. 4. Seans filmowy dla dzieci - 29 listopada

  89. GRUDZIEŃ

  90. 1. Przedszkole z eRCiKiem - 3 grudnia

  91. 2. Klub mam - 11 grudnia

  92. 3. Seans filmowy - 13 grudnia

  93. 4. Seans filmowy dla młodzieży - 20 grudnia

  94. Muzeum

  95. STYCZEŃ

  96. 1. Wystawa czasowa z okazji obchodów setnej rocznicy wybuchu Powstania Wielkopol

  97. skiego 1918/1919 w Rogoźnie – 29 XII 2018 do 28 II 2019

  98. LUTY

  99. 1. Ognisko pod dębem Przemysł - 9 lutego

  100. MARZEC

  101. 1. Warsztaty wielkanocne - 19 do 22 marca

  102. 2. Warsztaty wielkanocne - 26 do 29 marca

  103. MAJ

  104. 1. Święto Uchwalenia Konstytucji 3 Maja

  105. 2. Europejska Noc Muzeów - 18 maja

  106. 3. Organizacja nagrania filmu z D. Olbrychskim - 25 maja

  107. 4. Wystawa czasowa – 100lecie ZHP – 31 V 2019 do 29 VI 2019

  108. CZERWIEC

  109. 1. Jarmark św. Wita - 15 czerwca

  110. WRZESIEŃ

  111. 1. Wystawa czasowa – 100lecie SEP oraz 35lecie Koła SEP w Rogoźnie

  112. 7 VIII 2019 do 31 X 2019

 

  1. PAŹDZIERNIK

  2. 1. Promocja książki „Motorowodne Rogoźno” - 12 grudnia

  3. LISTOPAD

  4. 1. Organizacja obchodów Święta Niepodległości - 11 listopada

  5. GRUDZIEŃ

  6. 1. Wystawa czasowa – 40 lat obrączkowania ptaków w Rogoźnie

  7. Otwarcie – 13 grudnia

      1. Zespoły i pracownie działające w Rogozińskim Centrum Kultury na dzień 10 stycznia

      2. 2020 r.

  8. 1. Orkiestra Dęta im. Edmunda Korybalskiego

  9. 2. Big Band – eRCeK Band - założony w 2018 roku

  10. 3. Pa-Mar-Sze

  11. a. Iskierki

  12. b. Pa-Mar-Sze Juniorki

  13. c. Pa-Mar-Sze

  14. d. Ageless

  15. 4. Zespoły taneczne Agaty Zielińskiej - założone w 2018 roku

  16. a. Lemonki

  17. b. Younger

  18. c. Princess

  19. d. Kadetki

  20. 5. Chór mieszany „Echo”

  21. 6. Zespół Śpiewaczy Przemysław II

  22. 7. Kapela „Tu My z Doliny Wełny” - kapela przyłączona do RCK w 2017 roku

  23. 8. Zespół wokalny „Angel Voice” - założony w 2018 roku

  24. 9. Zespół „Awake”

  25. 10. Zajęcia plastyczne – cztery grupy wiekowe – zajęcia od 2019 roku

  26. Zespoły działające przy Rogozińskim Centrum Kultury reprezentują szeroko rozwinięty artystyczny ruch amatorski nie tylko na terenie gminy ale i w kraju i za granicą. Najlepszym przykładem mogą być: tournée po Anglii – Orkiestra Dęta, Mistrzostwo Europy zdobyte na Węgrzech – Pa-Mar-Sze.

  27. Bardzo dynamicznie rozwijają się również Zespoły Taneczne Agaty Zielińskiej. Wyraźnie widać wzrost zainteresowania oraz coraz ambitniejsze projektu poparte sukcesami poza Gminą Rogoźno. W roku ubiegłym działalność rozpoczęła także grupa Angel Voice prowadzona przez panią Hannę Jarmolińską. Grupa wielokrotnie wystąpiła już na uroczystościach gminnych.

  28. Wszystkie działające zespoły i pracownie skupiają ok 250 uczestników.

  29. Pod koniec 2019 roku na wniosek Dyrekcji Zespołu Szkół w Gościejewie została zamknięta filia Biblioteki. Pomieszczenie zostanie przekazane do użytku dla uczniów Zespołu Szkół w Gościejewie.

  30. Chciałbym zaznaczyć, że jednym z obowiązków Rogozińskiego Centrum Kultury jest zapewnienie pomieszczenia archiwum oraz zatrudnienie archiwisty. W tym celu została przygotowana Instrukcja Kancelaryjno Archiwalna. Na chwilę obecną utworzenie archiwum jest niemożliwe ze względów lokalowych a zatrudnienie archiwisty jest ponad możliwości finansowe RCK.

  31. Rozpoczęte zostały rozmowy na temat utworzenia wystawy dotyczącej Króla Przemysła II, co spowodowane zostało włączeniem naszej Gminy do Szlaku Piastowskiego.

Na koniec chciałbym napisać o niezwykle pilnej potrzebie dotyczącej Ośrodka Kultury. Stan podłogi w holu obiektu jest katastrofalny. Sytuacja finansowa roku 2019 uniemożliwiła nam jej remont i w związku z tym dokonywane były jedynie kosmetyczne zabiegi ratujące najbardziej newralgiczne miejsca. W tej chwili stan podłogi jest na tyle zły, że stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa osób tam przebywających, w szczególności dla małych dzieci i osób starszych. Remont podłogi może opiewać na kwotę ok 40.000 zł. Ta kwota zapewni modernizację podłogi bez konieczności jakiegokolwiek remontu przez wiele lat. Uważam, że nie należy wydawać na ten cel mniej pieniędzy ponieważ użycie tańszych materiałów i wykonanie tylko części niezbędnych prac spowoduje, że w niedługim czasie problem powtórzy się. Jako przykład mogę podać dział dziecięcy Biblioteki Publicznej, w którym podłoga została gruntownie wyremontowana przy użyciu bardzo dobrych materiałów. Jestem pewien, że za dziesięć i więcej lat podłoga w Bibliotece pozostanie w stanie nienaruszonym mimo wielu odwieszających ją czytelników.

 

Pan burmistrz wspomniał, że zostanie powołana nowa instytucja Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rogoźnie i w związku z tym zostaną ograniczone środki na RCK w kwocie ok 260 tys zł z przeznaczeniem na nowy zakład budżetowy. Poza tym zamierzone jest większe obciążenie sportowe w ośrodku na rok 2020, co będzie wiązało się z większymi przychodami, a dalsza sprawa to jest poprawienie tego co zostało źle zrobione. Dodatkowym plusem zakładu budżetowego będzie wyodrębnienie finansów, dzięki którym będzie większa przejrzystość. Pan Szuberski wspomniał, że należy zrobić małym kosztem więcej rzeczy, chodzi również o wyremontowanie systemem gospodarczym tych pomieszczeń, które najbardziej tego wymagają.

Pan burmistrz przekazał, że szczegóły będą dopracowane po spotkaniu z dyrektorem RCK i księgową.

 

Pani kierownik Renata Biskupska poza materiałami przekazanymi komisji wskazała, że obecnie w ośrodku jest 111 miejsc noclegowych, jeżeli chodzi o bazę gastronomiczna to są dwie sale i kawiarenka, którą udało się otworzyć, w październiku odbyło się 13 imprez, w tym impreza plenerowa, oraz DEN. Dzięki podpisaniu umowy z firmą szkoleniową, zostały w zamian wyremontowane już cztery pomieszczenia.

Pan radny Zbigniew Chudzicki zapytał, jaki dochód przyniósł rok 2019 za same obiady i drugie pytanie dotyczyło organizacji obozów dla dzieci i młodzieży oraz wyremontowania dwóch, trzech pokoi na wyższym poziomie, stworzenie siłowni ? Pan burmistrz określił, że na początku roku 2019 była zła kalkulacja, dzięki której mniej zarobiono na tych posiłkach, a teraz gdy są odpowiednie kwoty to można uznać, że rok został zamknięty pod tym względem na plus. 89 tys to kwota z października. Zostały rozesłane oferty do klubów i są już pierwsze rezerwacje, a jeżeli chodzi o siłownię to zostanie ona wyremontowana i będzie działać.

 

Ad. 5 Zaopiniowanie materiałów i projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.

Poszczególne uchwały omówiły kierownicy odpowiedzialni za ich przygotowanie:

a) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia udzielających schronienia osobom z terenu Gminy Rogoźno, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, w tym bezdomnym

b) zmiany Uchwały Nr LXX/612/2018 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 30 października 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania

c) przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze miasta Rogoźna w rejonie ulicy Łąkowej.

d) wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnej w trybie bezprzetargowym – część działki nr 304/2 położonej w Studzieńcu.

e) zmiany ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanej jedynie przez część roku

f) utworzenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rogoźnie oraz nadania mu statutu

g) zmian w budżecie Gminy Rogoźno na rok 2020

h) zmian w WPF na lata 2020-2037

 

Ad. 6 Wolne głosy i wnioski.

W tym punkcie radni zgłosili następujące wnioski:

 

- wniosek do Dyrektora RCK, aby do dnia sesji RM w Rogoźnie (27.01.2020 r.) sporządził tabelę/zestawienie zatrudnienia i wynagrodzenia w RCK na dzień 31.12.2019 r.

- nie działa czerwone światło dla pieszych na przejściu dla pieszych przez drogę powiatową - ul. Wielka Poznańska na wysokości Placu Karola Marcinkowskiego - przejście w kierunku świetlicy,

- kiedy rozpoczną się roboty na ul. Długa i Seminarialna, tj. o przedłożenie radnym informacji o: 1) terminie rozpoczęcia robót, 2) harmonogramie poszczególnych robót, oraz:

3) zamieszczenie informacji dla mieszkańców na stronie internetowej UM w Rogoźnie o harmonogramie robót, a zwłaszcza etapy/kolejność zamknięcia poszczególnych odcinków dróg ul. Długa i Seminarialna oraz jak będzie wyglądało (jak będzie prowadzone udrożnienie ruchu)

- przesmyk do Kościoła Ducha Św.: kwestia uprzątnięcia - śmieci, wykoszenie, a także usunięcie zwisających gałęzi,

- o wyrównianie drogi ul. Werbla w Rogoźnie,

- zmiana organizacji ruchu przy Tesco,

- uatrakcyjnienie terenu przy pumptracku - w tym usunięcie gałęzi,

- wykrzywiona tablica z nazwą miejscowości - Pruśce - od strony Wągrowca.

 

Ad. 7 Zakończenie.

Protokół sporządziła Anna Mazur, KSSOiK zakończona została o godz. 19.00.

 

 

drukuj pobierz pdf