Uchwała Nr XXII/201/2019 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 16 grudnia 2019 r.
w sprawie wyboru przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.) oraz § 1 ust. 4 załącznika nr 6 do Statutu Gminy Rogoźno „Zasady i tryb działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji” (uchwała nr VI/55/2019 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 29 stycznia 2019 r. w sprawie Statutu Gminy Rogoźno, ogłosz. w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego z 2019 r. poz. 2094) Rada Miejska w Rogoźnie uchwala, co następuje: § 1. Przewodniczącym Komisji Skarg, Wniosków i Petycji został wybrany radny Adam Nadolny. § 2. Zastępcą Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji został wybrany radny Roman Kinach. § 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie Łukasz Zaranek
Uzasadnienie Zgodnie z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.) rada gminy ze swojego grona może powoływać stałe i doraźne komisje do określonych zadań, ustalając przedmiot działania oraz skład osobowy.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie Łukasz Zaranek | |