Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór na stanowiska: Nabór na stanowisko urzędnicze referent w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

BURMISTRZ ROGOŹNA

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko urzędnicze - referent

w Wydziale Finansowym

Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

64-610 Rogoźno, ul. Nowa 2

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: wyższe lub średnie ekonomiczne (rachunkowość lub administracja),
  2. umiejętność obsługi pakietów biurowych (WORD, Excel, Open Office)
  3. dobry stan zdrowia,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  6. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  7. znajomość ustawy „Ordynacja podatkowa w zakresie egzekucji”,
  8. znajomość ustawy o rachunkowości,
  9. znajomość ustawy o odpadach,
  10. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  11. znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność tworzenia dokumentów,
  2. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
  3. umiejętność współpracy z innymi,
  4. umiejętność podejmowania decyzji,
  5. umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów,
  6. komunikatywność, rzetelność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Zadania główne:

  1. prowadzenie windykacji opłat za odpady komunalne:
    1. wysyłanie upomnień,
    2. wystawianie tytułów wykonawczych,
    3. analiza wyników prowadzonej egzekucji.
  2. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań Gminy w zakresie ewidencji opłat odpadów komunalnych.
  3. Sporządzanie planów finansowych dla Wydziałów Urzędu Miejskiego.
  4. Kontrola i ewidencja składek członkowskich Gminy Rogoźno.
  5. Rejestracja czynności wykonywanych w ramach zadań zleconych Gminie w zakresie spraw obywatelskich oraz innych czynności z zakresu administracji rządowej.
  6. Archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  7. Obsługiwanie elektronicznego obiegu dokumentów.
  8. Sporządzanie informacji, sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
  9. Inne czynności zlecone przez przełożonego.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat (40 godzin tygodniowo),
  2. godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8:00-18:00, wtorek-piątek 7:00-15:00,
  3. usytuowanie i dostęp do miejsca pracy:
    1. jednostka zajmuje pomieszczenia na czterech kondygnacjach budynku,
    2. pomieszczenia biurowe jednostki nie są dostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim,
  4. cechy wykonywanej pracy:
    1. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań,
    2. praca wymagająca biegłego posługiwania się językiem polskim w bezpośrednich kontaktach z interesantami, umiejętności obsługi komputera, samodzielności w redagowaniu pism i stosowaniu przepisów prawa,
    3. praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.

5. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) i list motywacyjny,
  2. oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz oświadczenia dostępny na stronie BIP Urzędu www.bip.rogozno.pl w zakładce Urząd Miejski/nabór na stanowiska urzędnicze),
  3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu, potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. 2019 r., poz.1440),

6. Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborach.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Rogoźna z siedzibą w Rogoźnie, ul. Nowa 2; 64-610 Rogoźno (email: um@rogozno.pl).
  2. W UM w Rogoźnie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@rogozno.pl.
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze referent w Wydziale Finansowym.
  4. Informacja o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie prawa.
  5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze referent w Wydziale Finansowym z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których Burmistrz Rogoźna ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.
  6. Podstawą przetwarzania danych są przepisy Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz stosownych przepisów wykonawczych.
  7. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia naboru, w którym bierze Pani/Pan udział. Dane dotyczące numeru telefonu będą wykorzystywane do przekazania Pani/Panu informacji dotyczącej naboru.
  8. Udostępnione dane będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  9. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie naboru, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata naborze na stanowisko urzędnicze referent w Wydziale Finansowym.
  10. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepis ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  12. Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.

7. Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dokumenty należy złożyć do: 19 listopada 2019 r., w zamkniętej kopercie.

Możliwości złożenia oferty: za pośrednictwem poczty na adres Urzędu, lub bezpośrednio do Kancelarii Urzędu (pok. nr 15) w godzinach pracy Urzędu.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno

z dopiskiem „oferta pracy – referent – Wydział Finansowy”

Wymagane dokumenty aplikacyjne i oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

W przypadku nieprzedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Wyniki naboru zostaną opublikowane na BIP Rogoźno.

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 785 009 404, 785 009 430 lub 785 009 420.

 

Rogoźno, dnia 04 listopada 2019 r.

 

Wyniki naboru

 

drukuj pobierz pdf