Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z sesji Rady: Protokół nr VIII/2015 z VIII Sesji VII kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytej w dniu 15 kwietnia 2015 r. o godz. 16.00

Protokół nr VIII/2015

z VIII Sesji VII kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie

odbytej w dniu 15 kwietnia 2015 r. o godz. 7.15

 

VIII Sesji VII kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytej w dniu 15kwietnia 2015 r.   o godz.7.15 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

 VIII Sesja zwołana została w trybie nadzwyczajnym przez Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Rogoźnie p. P. Wojciechowskiego na wniosek Burmistrza Rogożna p. R. Szuberskiego.

 

I.             Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

Zebranych powitał Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie p. Paweł Wojciechowski, który trzykrotnym uderzeniem Laską Przewodniczącego, otworzył Sesję i przewodniczył jej obradom.

 

Po powitaniu Pań i Panów Radnych, Pana Burmistrza, Pani Z-cy Burmistrza, Pani Skarbnik przystąpiono do realizacji porządku obrad.

 

Przystąpiono do realizacji porządku obrad.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej stwierdził na podstawie listy obecności, że na 13 radnych w Sesji bierze udział 13 radnych - Rada jest władna do podejmowania prawomocnych uchwał.

 

Lista obecności radnych biorących udział  w sesji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Lista obecności gości z sesji stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Na podstawie Regulaminu Rady Miejskiej w Rogoźnie do przeliczania głosów podczas głosowań Przewodniczący Rady wyznaczył Wiceprzewodniczącego              M. Kutka.

 

Wiceprzewodniczący Rady wyraził zgodę.

 

II.            Porządek obrad:

Proponowany porządek obrad:

1.       Otwarcie obrad sesji oraz sprawdzenie kworum.

2.       Przyjęcie porządku obrad.

3.       Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie: ( dyskusja oraz głosowanie),

a.     określenia przepisów porządkowych oraz ustalenia opłat dodatkowych w razie niedopełnienia obowiązku zapłaty należności przewozowych przy korzystaniu z usług autobusowego transportu publicznego na regularnych liniach komunikacji gminnej oraz międzygminnej organizowanej przez Gminę Rogoźno;

b.     ustanowienia zwolnień i ulg w opłatach za korzystanie z usług autobusowego transportu publicznego na regularnych liniach komunikacji gminnej oraz międzygminnej organizowanej przez Gminę Rogoźno;

c.     zmieniające uchwałę Nr VII/64/2015 z 25 marca 2015 r. w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Obornickiego,

d.     zmieniające uchwałę Nr VII/61/2015 z 25 marca 2015 r. w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Obornickiego,

e.      zmieniające uchwałę Nr VII/63/2015 z 25 marca 2015 r. w sprawie pomocy finansowej dla Gminy Oborniki,

f.      zmieniające uchwałę Nr VII/62/2015 z 25 marca 2015 r. w sprawie pomocy finansowej dla Gminy Oborniki,

4.       Wolne wnioski i informacje.

5.       Zamknięcie obrad.

 

 

 

Porządek obrad został przyjęty.

 

3.        Następnie przystąpiono do podjęcia uhwał w następujacych sprawach:

 

Projekt przedsatwił P. Andrzejczak.

a)       określenia przepisów porządkowych oraz ustalenia opłat dodatkowych w razie niedopełnienia obowiązku zapłaty należności przewozowych przy korzystaniu z usług autobusowego transportu publicznego na regularnych liniach komunikacji gminnej oraz międzygminnej organizowanej przez Gminę Rogoźno;

Radny J. Łatka zapytał: Kto będzie wyznaczony do kontrolowania? Jak będzie wyglądała sprawa biletów miesięcznych? Czy w autobusach będą kasy fiskalne?

P. Andrzejczak odpowiedział, że kasy fiskalne w autobusach obowiązują. W autobusach również będzie można zakupić bilety miesięczne lub jednorazowe. Jeżeli chodzi o kontrolerów to kierowcy będą mieli taka możliwość bądź Burmistrz będzie mógł wyznaczyć osobę, która jednorazowo przejedzie się.

Radna E. Wysocka jak jest cena biletów?

Z- ca Burmistrza R. Tomaszewska odpowiedziała, że ceny biletów są zróżnicowane od długości trasy. Na najkrótszej trasie bilet ulgowy kosztuje 0,80 gr. Ceny są 2 zł 70 gr; 3 zł. 70 gr. Natomiast cena biletu miesięcznego na najdłuższej trasie to 59 zł.         

Uchwała została przyjęta jednogłośnie 13 radnych ,,za” w obecności 13 radnych -  załącznik nr 3 do protokołu.

 

 

Projekt przedsatwił P. Andrzejczak.

b)       ustanowienia zwolnień i ulg w opłatach za korzystanie z usług autobusowego transportu publicznego na regularnych liniach komunikacji gminnej oraz międzygminnej organizowanej przez Gminę Rogoźno;

Radny J. Łatka wniósł poprawkę do regulaminu § 2 pkt a) o dopisanie słowa ,,dzieci     i młodzież”.

Autopoprawka została przyjęta jednogłośnie 13 radnych ,,za” w obecności 13 radnych.  

Uchwała została przyjęta jednogłośnie 13 radnych ,,za” w obecności 13 radnych – załącznik nr 4 do protokołu.

 

 

Projekt przedsatwiła M. Kachlicka.

  c) zmieniające uchwałę Nr VII/64/2015 z 25 marca 2015 r. w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Obornickiego,

Uchwała została przyjęta jednogłośnie 13 radnych ,,za” w obecności 13 radnych – załącznik nr 5 do protokołu.

 

Projekt uchwały przedstawiła M. Kachlicka.

  d) zmieniające uchwałę Nr VII/61/2015 z 25 marca 2015 r. w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Obornickiego,

Uchwała została przyjęta jednogłośnie 13 radnych ,,za” w obecności 13 radnych – załącznik nr 6 do protokołu.

 

Projekt uchwały przedstawiła M. Kachlicka.

e) zmieniające uchwałę Nr VII/63/2015 z 25 marca 2015 r. w sprawie pomocy finansowej dla Gminy Oborniki,

Uchwała została przyjęta jednogłośnie 13 radnych ,,za” w obecności 13 radnych – załącznik nr 7 do protokołu.

 

Projekt uchwały przedstawiła M. Kachlicka.

f) zmieniające uchwałę Nr VII/62/2015 z 25 marca 2015 r. w sprawie pomocy finansowej dla Gminy Oborniki,

Uchwała została przyjęta jednogłośnie 12 radnych ,,za” w obecności 12 radnych – załącznik nr 8 do protokołu.

 

Przystąpiono do punktu 4 wolne wnioski i informacje.

Radny Z. Chudzicki zgłosił wniosek, że na prośbę mieszkańców ul. Szerokiej jest prośba o ustawienie tabliczki informującej o ulicy.  

Wniosek został przyjęty jednogłośnie 12 ,,za” w obecności 12 radnych.  

 

 

5. Zakończenie.

Po wyczerpani porządku obrad Przewodniczący Rady trzykrotnym uderzeniem Laską Przewodniczącego zamknął obrad VIII Sesji VII kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie.

 

Posiedzenie zakończono o godz. 7:35

Protokół sporządziła D.  Ślachciak

Rogoźno, dnia 21 kwiecień 2015 r.

 

drukuj pobierz pdf