Protokół nr 33/2013 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytego w dniu 23 września 2013 r. w sali nr 20 UM w Rogoźnie, ul. Nowa 2. Temat posiedzenia: 1. Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2013 r W posiedzeniu uczestniczyli członkowie Komisji Rewizyjnej zgodnie z listą obecności, która stanowi załącznik nr 1 do protokołu. W posiedzeniu uczestniczyli: Sekretarz Gminy – I. Sip-Michalska, Skarbnik Gminy – Maria Kachlicka, Burmistrz Rogoźna – Bogusław Janus, lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu. Proponowany porządek: 1. Otwarcie i przyjęcie porządku obrad. 2. Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2013 r.- oraz sprawozdanie zespołów kontrolnych z przeprowadzonych kontroli. 3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia. 4. Sprawy bieżące. 5. Wolne głosy i wnioski. 6. Zakończenie posiedzenia. Uwag do porządku obrad nie wniesiono. Przystąpiono do realizacji punktu 2- Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2013 r., oraz sprawozdanie zespołów kontrolnych z przeprowadzonych kontroli. Informację w imieniu Pana Burmistrza przedstawiła Skarbnik Gminy Maria Kachlicka. Poinformowała, że Radni otrzymali szczegółowe sprawozdanie z wykonania budżetu za ten okres sporządzone zarówno w formie opisowej jak i tabelarycznej. Następnie M. Kachlicka przedstawiła podstawowe wskaźniki wykonania budżetu. Pytań i uwag do przedstawionej informacji nie zgłoszono. Następnie Przewodniczący Komisji R. Dworzański poinformował, że do przeprowadzenia kontroli wykonania budżetu powołane zostały dwa zespoły kontrolne w składzie: 1. Ryszard Dworzański – przewodniczący zespołu, Ewa Wysocka - członek zespołu. Przewodniczący zespołu kontrolującego R. Dworzański poinformował, że przedmiotem kontroli objęto: nadzór nad prawidłowością pobierania i rozliczania wpłat z tytułu opłaty targowej, oraz prawidłowość wydatkowania środków z działu 050 rolnictwo i rybactwo w okresie I półrocza 2013r. Uwag do przedstawionej informacji nie zgłoszono. Protokół z przeprowadzonej kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu. 2. Adam Jóźwiak – przewodniczący zespołu, Maciej Kutka – członek zespołu Informację z przeprowadzonej kontroli przedstawił członek zespołu kontrolującego M. Kutka, który poinformował, że zespół kontrolny spotkał się dwukrotnie w dniach 21 i 23 września 2013 i skontrolował następujące zagadnienia: 1. Wybrane wydatki poniesione z tytułu kar i odszkodowań na rzecz osób fizycznych i prawnych za I półrocze 2013 roku. Zespół rewizyjny skontrolował wydatki poniesione na rzecz Pana P. Marszała i nie wniósł żadnych uwag. 2. Dochody z tytułu nałożonych mandatów na Straż Miejską za I półrocze 2013 roku. Zespół kontrolny poinformował, że Straż Miejska w I półroczu 2013 roku wystawiła 15 mandatów na łączną kwotę 2050 zł, z czego do kasy Urzędu wpłynęło w I półroczu 2013 roku 1050 zł, z czego za mandaty wystawione w I półroczu 2013 roku 750 zł i 300 zł za mandaty wystawione w latach poprzednich. 3. Wybrane dochody za świetlic wiejskich w I półroczu 2013 roku. Zespół skontrolował dochody ze świetlic wiejskich w Kaziopolu i Studzieńcu. Dochody w pierwszej połowie 2013 roku kształtują się następująco: Kaziopole – 2633, 78 zł, Studzeniec – 307,00 zł. Tak wysokie dochody wsi Kaziopole wynikają z wynajmu mieszkania oraz opłat za media. Wszystkie kwoty w poszczególnych miesiącach zostały sprawdzone w dokumentach kasowych i zespół rewizyjny nie wniósł żadnych uwag. Uwag do przedstawionej informacji nie zgłoszono. Protokół z przeprowadzonej kontroli stanowi załącznik nr 4 do protokołu. Przystąpiono do realizacji punku 3 – przyjęcia protokołu z ostatniego posiedzenia. Protokół nr 32/2013 został przyjęty 3 głosami „za” przy jednym głosie „wstrzymującym” w obecności 4 członków Komisji. Przystąpiono do realizacji punktu 4 –sprawy bieżące. Nie było. Przystąpiono do realizacji punktu 5 – wolne głosy i wnioski. Nikt nie zabrał głosu.
| |