Uchwała Nr XXII/167/2012 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 30 maja 2012 r. w sprawie ogłoszenia konkursu „Moja piękna zagroda” Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje: §1. Ogłasza się konkurs „Moja piękna zagroda”. §2. Powołuje się kapitułę konkursu, w składzie: 1) Burmistrz Rogoźna lub Jego Zastępca, 2) Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie lub Wiceprzewodniczący, 3) Przedstawiciel Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa Rady Miejskiej w Rogoźnie, 4) Przedstawiciel Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Rady Miejskiej w Rogoźnie, 5) Przedstawiciel Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie, 6) Przedstawiciel Rogozińskiego Centrum Kultury, 7) Pracownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, 8) Przedstawiciel Stowarzyszenia Sołtysów Województwa Wielkopolskiego, 9) Przedstawiciel Towarzystwa Przyjaciół Rogoźna, 10) Kustosz w Muzeum Regionalnym im. Wojciechy Dutkiewicz w Rogoźnie. §3. Kapituła konkursu ocenia zgłoszone posesje na podstawie regulaminu konkursu stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały. §4. Laureaci konkursu otrzymują nagrody rzeczowe. §5. Dopuszcza się możliwość pozyskania dodatkowych środków na nagrody z innych źródeł niż budżet gminy. §6. Wykonanie uchwały powierza się kapitule konkursu i Burmistrzowi Rogoźna. §7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Załącznik do Uchwały Nr XXII/167/2012 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 30 maja 2012 r. Regulamin konkursu „Moja piękna zagroda” Warunki uczestnictwa 1) W konkursie „Moja piękna zagroda” mogą wziąć udział właściciele i użytkownicy zagród wiejskich położonych na terenie Gminy Rogoźno. 2) Uczestnictwo w konkursie należy zgłosić składając w Urzędzie Miejskim deklarację, która powinna zawierać: dane zgłaszającego, adres posesji, zgodę na nieodpłatne publikowanie zdjęć posesji, zgodę na przetwarzaniu danych osobowych do celów konkursu. Deklaracje do wypełnienia będą dostępne w Biurze Rady Urzędu Miejskiego i u sołtysów. Kryteria oceny 1) Kapituła konkursu podczas oceny zgłoszonych posesji ocenia następujące kryteria: a) racjonalność rozplanowania i zagospodarowanie poszczególnych obiektów, b) stan i estetyka posesji, c) wystrój i ukwiecenie fasad budynków, d) zagospodarowanie ogrodu, e) zagospodarowanie terenu (żywopłot, kącik rekreacji i wypoczynku, ciekawe aranżacje, wkład pracy własnej). Harmonogram konkursu 1) Uczestnictwo w konkursie można zgłaszać do końca czerwca danego roku w Urzędzie Miejskim (Biuro Rady). 2) Ocena zgłoszonych posesji będzie miała miejsce w miesiącu lipcu, po powiadomieniu zainteresowanych osób. 3) Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się podczas dożynek gminnych. Postanowienia końcowe 1) Liczba nagrodzonych pozostawiona jest do uznania kapituły konkursu i zależy od wysokości środków przeznaczonych na ten cel w budżecie gminy w danych roku. 2) Zwycięzca konkursu może ponownie wziąć w nim udział po trzech latach. 3) Dokumentacja związana z przebiegiem konkursu prowadzi Biuro Rady w Urzędzie Miejskim. | |