INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie
na stanowisko urzędnicze Inspektor (ds. świadczeń rodzinnych) Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru ogłoszonego w dniu 28 lutego 2018 r. na ww. stanowisko została wybrana Pani Maja Machucka.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wstępnej ocenie poddano wymagania co do wykształcenia, doświadczenia oraz wymaganych dokumentów i oświadczeń. Na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie wpłynęło ogółem 17 ofert. W dniu 23 marca 2018 r. do testu sprawdzającego wiedzę z zakresu znajomości przepisów określonych w ogłoszeniu o naborze przystąpiły 4 osoby. Maksymalnie kandydaci mogli uzyskać z testu 25 punktów. Następnie z kandydatami, przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną. Celem rozmowy było uzyskanie wiedzy na temat przygotowania merytorycznego, treści i poprawności wypowiedzi, odporności na stres, umiejętności autoprezentacji. Z rozmowy kandydaci mogli uzyskać maksymalnie 10 punktów. Łącznie kandydat mógł uzyskać 35 punktów.
Pani Maja Machucka zdobyła 33 punkty.
Rogoźno, dnia 26 marca 2018 r.
KIEROWNIK
GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ROGOŹNIE
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO INSPEKTOR (DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH) W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W ROGOŹNIE NA CZAS NIEOKREŚLONY
1) Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy);
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rogoźnie
ul. Kościuszki 41B
64-610 Rogoźno
tel. 67 2-617-508, 785-009-441
Wymiar czasu pracy: pełen etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
2) Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor (ds. świadczeń rodzinnych) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie.
3) Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie ( technikum lub liceum o profilu administracyjnym) i 4 – letni staż w pracy na stanowisku obsługi biurowo administracyjnej
- lub wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym i 2 –letni staż w pracy na stanowisku obsługi biurowo administracyjnej
- niekaralność
- dobry stan zdrowia
- nieposzlakowana opinia
- komunikatywność
- odporność na stres
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
- znajomość ustawy o świadczeniach wychowawczych 500 Plus
- umiejętność sporządzania pism urzędowych i organizacji pracy biurowej
- obywatelstwo polskie
4) Wymagania kompetencyjne:
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- umiejętność pracy z trudnym klientem
- umiejętność współpracy z innymi,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- rzetelność, sumienność ,
- punktualność,
- uczciwość i lojalność,
- komunikatywność,
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja czasu pracy,
- gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,
- biegła znajomość komputera ( Microsoft Word, Exel, Internet)
5) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa wszelkich spraw związanych z realizowaniem przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych , ustawy o świadczeniach wychowawczych 500 Plus, innych właściwych
- przestrzeganie procedury obiegu dokumentów
- przestrzeganie procedury składania wniosków w każdej kategorii świadczeń
- przyjmowanie i opracowywanie wniosków w sposób umożliwiający wydanie decyzji administracyjnych
- prowadzenie i monitorowanie dokumentacji związanej z przyznaniem świadczeń rodzinnych i dodatków, świadczeń pielęgnacyjnych, świadczeń wychowawczych 500 Plus
- udzielanie porad w zakresie żądanym przez klientów w związku z przedmiotowymi ustawami, rzetelne informowanie klientów o przysługujących im prawach, wydawanie i przyjmowanie wniosków na okresy zasiłkowe
- wystawianie wszelkich decyzji dot. świadczeń rodzinnych , świadczeń wychowawczych , wprowadzanie wniosków do systemu, weryfikacja w systemie zewnętrznym EMPATIA,
- ścisła współpraca z księgową GOPS w sprawach sprawozdań, zgłoszeń do ZUS-u, ustalania co miesięcznych wydatków, zwrotów itp.
- sprawozdania dotyczące tematu świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
- współpraca z WUW Poznań w zakresie polityki zabezpieczenia społecznego
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika GOPS należą do kompetencji Inspektora ds. świadczeń rodzinnych.
6) Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- dokument poświadczający wykształcenie /świadectwo ukończenia szkoły, dyplom/
- dokumenty potwierdzające staż pracy – świadectwa pracy
- kwestionariusz osobowy – wzór dostępny w Internecie
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.)" oraz własnoręcznym podpisem.
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności - wzór dostępny w Internecie
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na adres: Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie ul. Kościuszki 41B Rogoźno 64-610 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ( ds. świadczeń rodzinnych) w terminie do dnia 15.03.2018r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP Urzędu Miejskiego /.
Aplikacje, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Kościuszki 41 B Rogoźno.
Uwaga:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.)" oraz własnoręcznym podpisem.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie/-/ mgr Ewelina Kowalska |