Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Nabór na stanowisko inspektora (ds. świadczeń rodzinnych) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie - zakończony

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie

na stanowisko urzędnicze Inspektor (ds. świadczeń rodzinnych) Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru ogłoszonego w dniu 28 lutego 2018 r. na ww. stanowisko została wybrana Pani Maja Machucka.

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Wstępnej ocenie poddano wymagania co do wykształcenia, doświadczenia oraz wymaganych dokumentów i oświadczeń. Na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie wpłynęło ogółem 17 ofert. W dniu 23 marca 2018 r. do testu sprawdzającego wiedzę z zakresu znajomości przepisów określonych w ogłoszeniu o naborze przystąpiły 4 osoby. Maksymalnie kandydaci mogli uzyskać z testu 25 punktów. Następnie z kandydatami, przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną. Celem rozmowy było uzyskanie wiedzy na temat przygotowania merytorycznego, treści i poprawności wypowiedzi, odporności na stres, umiejętności autoprezentacji. Z rozmowy kandydaci mogli uzyskać maksymalnie 10 punktów. Łącznie kandydat mógł uzyskać 35 punktów.

Pani Maja Machucka zdobyła 33 punkty.

 

 

Rogoźno, dnia 26 marca 2018 r.


 

KIEROWNIK

GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W  ROGOŹNIE

OGŁASZA NABÓR

NA STANOWISKO INSPEKTOR (DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH) W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W ROGOŹNIE NA CZAS NIEOKREŚLONY

 

1) Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy);

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rogoźnie

ul. Kościuszki 41B

64-610 Rogoźno

tel. 67 2-617-508, 785-009-441

Wymiar czasu pracy: pełen etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę

2) Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor (ds. świadczeń rodzinnych)  w  Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie.

3) Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie ( technikum lub liceum o profilu administracyjnym) i 4 – letni staż w pracy na stanowisku obsługi biurowo administracyjnej 
  • lub wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym i 2 –letni staż w pracy na stanowisku obsługi biurowo administracyjnej
  • niekaralność
  • dobry stan zdrowia
  • nieposzlakowana opinia
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
  • znajomość ustawy o świadczeniach wychowawczych 500 Plus
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych i organizacji pracy biurowej
  • obywatelstwo polskie

4) Wymagania kompetencyjne:

  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
  • umiejętność pracy z trudnym klientem
  • umiejętność współpracy z innymi,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • rzetelność, sumienność ,
  • punktualność,
  • uczciwość i lojalność,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole, 
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • biegła znajomość komputera ( Microsoft Word, Exel, Internet)

5)  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • obsługa wszelkich spraw związanych z realizowaniem przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych , ustawy o świadczeniach wychowawczych 500 Plus, innych właściwych
  • przestrzeganie procedury obiegu dokumentów
  •  przestrzeganie procedury składania wniosków w każdej kategorii świadczeń
  • przyjmowanie i opracowywanie wniosków w sposób umożliwiający wydanie decyzji administracyjnych
  • prowadzenie i monitorowanie dokumentacji związanej z przyznaniem świadczeń rodzinnych i dodatków,  świadczeń pielęgnacyjnych, świadczeń wychowawczych 500 Plus
  •  udzielanie porad w zakresie żądanym przez klientów w związku z przedmiotowymi ustawami, rzetelne informowanie klientów o przysługujących im prawach, wydawanie i przyjmowanie wniosków na okresy zasiłkowe
  • wystawianie wszelkich decyzji dot. świadczeń rodzinnych , świadczeń wychowawczych , wprowadzanie wniosków do systemu, weryfikacja w systemie zewnętrznym EMPATIA,
  • ścisła współpraca z księgową GOPS w sprawach sprawozdań, zgłoszeń do ZUS-u, ustalania co miesięcznych wydatków,  zwrotów itp.
  • sprawozdania dotyczące tematu świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
  • współpraca z WUW Poznań w zakresie polityki zabezpieczenia społecznego
  • wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika GOPS należą do kompetencji Inspektora ds. świadczeń rodzinnych.

6) Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • dokument poświadczający wykształcenie /świadectwo ukończenia szkoły, dyplom/
  • dokumenty potwierdzające staż pracy – świadectwa pracy
  • kwestionariusz osobowy – wzór dostępny w Internecie
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.)" oraz własnoręcznym podpisem.
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności -  wzór dostępny w Internecie

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na adres: Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie ul. Kościuszki 41B  Rogoźno 64-610 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ( ds. świadczeń rodzinnych) w terminie do dnia 15.03.2018r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP Urzędu Miejskiego /.

Aplikacje, które wpłyną do GOPS  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Kościuszki 41 B Rogoźno.


Uwaga:

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.)" oraz własnoręcznym podpisem.

 

 
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie
/-/ mgr Ewelina Kowalska

 

drukuj pobierz pdf