Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia Burmistrza Rogoźna: Zawiadonienie o wydaniu decyzji nr GRO.6220.23.2012 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budynku inwentarskiego do celów chowu drobiu na terenie działki nr 444/3 w Parkowie

Rogoźno, dn. 05.03.2013 r.

GRO.6220.23.2012

 

 

KOMUNIKAT

 

Na podstawie art. 38, w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 8 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko podaje się do wiadomości, że w dniu 5 marca 2013 roku na wniosek Inwestora Pani Ewy Siwakowskiej wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie budynku inwentarskiego do celów chowu drobiu na terenie działki nr 444/3 w Parkowie.

Z aktami sprawy można zapoznać się w terminie 14 dni od ukazania się niniejszego ogłoszenia w tut. Urzędzie Miejskim, ul. Nowa 2, pokój nr 17 w godzinach urzędowania.

 

 

drukuj pobierz pdf