Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 29/2021 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 18 sierpnia 2021 roku o godz. 09.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2

PROTOKÓŁ nr 29/2021

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 18 sierpnia 2021 roku o godz. 09.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzył i posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Komisji Krzysztof Nikodem.

Przewodniczący stwierdził, że na 3 członków Komisji w obradach bierze udział 2 członków Komisji. (nieobecna usprawiedliwiona – radna Ewa Wysocka). Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

Proponowany porządek obrad:

 

  1. Otwarcie obrad. Stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Kontrola funkcjonowania GOPS w zakresie realizacji zadań finansowych ze środków budżetu Gminy.
  5. Wolne glosy i wnioski. Sprawy bieżące.
  6. Zakończenie posiedzenia.

Ad. 3 Przyjęcie porządku obrad.

Komisja nie wniosła zmian do porządku obrad.

 

Ad. 4 Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół z poprzedniego posiedzenia komisji został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 5 Kontrola funkcjonowania GOPS w zakresie realizacji zadań finansowych ze środków budżetu Gminy.

Pan przewodniczący Krzysztof Nikodem poinformował członków komisji i gości,  że 16 sierpnia w siedzibie GOPS odbyło się robocze posiedzenie komisji gdzie kontrolowano zgodnie z planem Komisji Rewizyjnej realizację zadań Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej ze środków własnych Budżetu Gminy,

Kontrolą zostały objęte materiały dotyczące: pieczy zastępczej, dożywiania i zasiłki celowe.

W roku 2020 w rodzinach zastępczych przebywało 34 dzieci natomiast w placówkach zastępczych 9 dzieci.

Komisja skontrolowała listy wypłat nr 0000316/2020, 20/X/2020, 20/XI/2020, 15/XI/2020, 19/XI/2020 oraz noty księgowe o nr: 28/2020 z dnia 14.05.2020, 39/2020 z dnia 14.05.2020, 42/2020 z dnia 01. 06.2020, 86/2020 z dnia 20.10.2020,85/2020 z dnia 20.10.2020, 90/2020 z dnia 13.11.2020, 97/2020 z dnia 20.11.2020, 95/2020 z dnia 20.11.2020, 96/2020 z dnia 20.11.2020, 102/2020 z dnia 30.11.2020, 109/2020 z dnia 28.12.2020.

Z dożywiania w roku 2020 łącznie skorzystało 527 dzieci.

Komisja skontrolowała następujące dokumenty:

Listy dzieci dożywianych przez GOPS – październik 2020 z notą księgową nr 5/2020.

Listę uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie – październik 2020 nota księgowa nr 000024/2020SP2.

Listę wypłat Nr GOPS.p.4115.XIId.2020 za miesiąc grudzień 2020 – Wieloletni Rządowy Program „Posiłek w szkole i w domu”, świadczenia pieniężne na zakup posiłku lub żywności

Zasiłki celowe w roku 2020.

Łącznie z zasiłków celowych w roku 2020 korzystało 570 tj 1231 osób.

126 osób korzysta powyżej roku

33 osoby od 1-2 lat

38 osób od 2-3 lat

273 osoby powyżej 3 lat

Dokumenty kontrolowane:Listy wypłat Nr 20/XI/2020, 15/XI/2020, 18/V/2020, 19/V/2020, 7/V/2020.

Ad. 6 Sprawy bieżące.

Ad. 7 Wolne glosy i wnioski.

BRAK

 

Ad. 7 Zakończenie.

Posiedzenie komisji zostało zakończone o godz. 09.30, protokołowała Anna Mazur.

 

drukuj pobierz pdf