Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza 2018: Zarządzenie Nr 311/2018 Burmistrza Rogoźna z dnia 31 grudnia 2018 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Zarządzenie Nr OR.0050.1.311.2018

Burmistrza Rogoźna

z dnia 31 grudnia 2018 r.

 

w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 994 ze zm.) oraz art. 41 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2137) zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

Z dniem 31 grudnia 2018 r. odwołuję Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych powołaną zarządzeniem nr OR.0050.1.9.2015 Burmistrza Rogoźna z dnia 19 stycznia 2015 r., zmienionego zarządzeniami nr: OR.0050.1.119.2016 z dnia 9 maja 2016 r. oraz OR.0050.1.153.2017 z dnia 24 lipca 2017 r.

 

§ 2.

Z dniem 1 stycznia 2019 r. powołuję Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:

  1. Maria Stachowiak – Przewodnicząca Komisji,
  2. Małgorzata Kasprzak – Wiceprzewodnicząca Komisji,
  3. Paulina Sulinowska-Dybek – Sekretarz,
  4. Małgorzata Filipiak – członek Komisji,
  5. Ewelina Kowalska – członek Komisji,
  6. Piotr Warnke – członek Komisji,
  7. Małgorzata Dubis – członek Komisji.

 

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

drukuj pobierz pdf