Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: PROTOKÓŁ nr 30/2021 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 września 2021 roku o godz. 15.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

PROTOKÓŁ nr   30/2021

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 22 września 2021 roku o

godz. 15.00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, ul. Nowa 2.

 

Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Komisji Krzysztof Nikodem.

Przewodniczący stwierdził, że na 3 członków Komisji w obradach bierze udział 2 członków Komisji. Komisja

jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do

niniejszego protokołu.

 

Przystąpiono do omówienia przedstawionego porządku obrad.

Proponowany porządek obrad:

 

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Kontrola działalności Rogozińskiego Centrum Kultury.
  5. Kontrola działalności Ośrodka za Jeziorem.
  6. Wolne glosy i wnioski.
  7. Zakończenie posiedzenia.

 

Ad. 2 Przyjęcie porządku obrad.

Porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Przystąpiono do punktu 3 – przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4. Kontrola działalności RCK.

Na samym początku pan przewodniczący poinformował, że odbyły się dwa spotkania robocze pierwsza w siedzibie RCK 20 września od godz. 9:00 do godz. 12:00, druga w siedzibie OSiR w dniu 15 września 2021 r od godziny 9:00 do godziny 12:30.

W sprawie kontroli dzialalności RCK przeanalizowano dokumenty za okres od 1 stycznia 2021 roku do sierpnia roku bieżącego. Plan finansowy w tym okresie został poddany pięciokrotnym korektom z powodu COVID-19. Korekty dotyczyły przenoszenia środków między poszczególnymi instytucjami – RCK, Muzeum a Biblioteką.

Skontrolowano faktury co do zgodności z planem i umowami.

Nr faktur: 8/02/2021, FS 178/ww/2021, 31/03/2021, FS-296223/21/MEPLI/06, 22/8.2021, FM/00000174/08/2021 /A, FV/1600/2021/08,

Faktury jasno i merytorycznie opisane, żadnych uwag nic wniesiono.

Poddano pod wątpliwość co do zasadności Członkostwa RCK w Polskim Związku Motorowodnym Składka członkowska 300 zł

 

Członkowie komisji skontrolowali również umowy dotyczące wynajmu pomieszczeń oraz terenu na potrzeby  baru „Kociak”. Pan dyrektor poinformował, że ta sprawa jest już rozwiązana i ogródek objęty zostanie opłatą od stycznia przyszłego roku. Dodatkowo na parkingu przed „Kociakiem” zostaną wymalowane pasy by uporządkować sposób parkowania zatrzymujących się tam aut.

 

Ad. 5 Kontrola działalności Ośrodka za Jeziorem.

Przewodniczący Krzysztof Nikodem poinformował, że kontroli poddano wykonanie planu finansowego za okres od 1 stycznia 2021 do sierpnia 2021. OSiR ze względu na zaistniałą sytuację związaną z COVID19 nie był w stanie zrealizować założonego planu finansowego zwłaszcza w zakresie zaplanowanych imprez co spowodowało znaczne obniżenie dochodów tej jednostki. Pomimo tego, jednostka organizowała zadania związane z cateringiem i organizowaniem imprez w dozwolonym zakresie.

Skontrolowano Zestawienia sald i obrotów porównując je z fakturami zakupów oraz sprzedaży. Nieprawidłowości w rozliczeniach i opisywaniu faktur zakupowych nie stwierdzono, zastosowano się do zaleceń Komisji Rewizyjnej z zeszłego roku.

Na dzień 31 czerwca przychody z usług wykonane na poziomie 45,10 %.

Dotacja przedmiotowa wykorzystana na poziomie 75,64% (mocno przekroczona).

 

 

Ad. 6 Wolne glosy i wnioski.

Brak

 

Ad. 7 Zakończenie posiedzenia.

Posiedzenie komisji zakończono o godz. 15.20 – protokołowała Anna Mazur.

 

 

 

drukuj pobierz pdf