Gmina Rogoźno: Przebudowa ulicy Różanej w Rogoźnie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno, krajowy numer identyfikacyjny 57079142500000, ul. ul. Nowa 2 , 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 26 84 400, e-mail um@rogozno.pl, faks 67 26 18 075.
Adres strony internetowej (URL): www.rogozno.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak
www.bip.rogozno.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.bip.rogozno.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie
adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem itp. Adres: Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Różanej w Rogoźnie Numer referencyjny: INTZ.271.20.2020.AP Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa ulicy Różanej w Rogoźnie obejmuje roboty budowlane związane z wykonanie robót następujących branży: - roboty drogowe, - roboty na sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem wymiany przyłączy wodociągowych, - roboty związane z wykonaniem kanału technologicznego. Roboty drogowe: Zakres postępowania obejmuje przebudowę ulicy Różanej na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Działkowej. Roboty rozbiórkowe obejmują: - rozbiórka nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, - rozbiórka nawierzchni zjazdów publicznych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, - rozbiórka nawierzchni zatok postojowych z betonu asfaltowego wraz z podbudową, - rozbiórka nawierzchni jezdni z trylinki wraz z podbudową, - rozbiórka nawierzchni chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej wraz z podbudową, - rozbiórka istniejących krawężników betonowych na ławie betonowej. Roboty rozbiórkowe można wykonywać mechanicznie lub ręcznie. Roboty należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić elementów, które zostaną przekazane Inwestorowi lub mieszkańcom (dotyczy kostki wbudowanej w pasie drogowym przez Właścicieli posesji). Wybrane przez Inwestora materiały z rozbiórki należy złożyć we wskazanym miejscu (kostkę brukową z rozbiórki należy składować na paletach). Pozostały materiał pozyskany z rozbiórki należy wywieźć poza teren budowy i zutylizować na koszt Wykonawcy robót. Zakres inwestycji - wykonanie robót rozbiórkowych, - wykonanie koryta drogowego pod projektowane nawierzchnie, - regulacja wysokościowa istniejących studni i zasuw, - wykonanie krawężników, obrzeży i oporników na ławie betonowej z oporem, - wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej, - wykonanie konstrukcji nawierzchni chodników, - wykonanie konstrukcji nawierzchni opaski, - wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów indywidualnych i publicznych, - wykonanie konstrukcji nawierzchni zatok parkingowych (parkowanie równoległe i prostopadłe), - wykonanie konstrukcji nawierzchni miejsc postojowych dla posiadaczy karty parkingowej, - wykonanie konstrukcji nawierzchni pieszojezdni (sięgacze z ul. Różanej) - wykonanie elementów uspokojenia ruchu (progi zwalniające), - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, - wykonanie zieleni. Parametry techniczne przebudowywanej drogi - status drogi – droga publiczna gminna; - klasa techniczna – droga klasy D; - prędkość projektowa – Vp = 30 km/h; - szerokość jezdni – 5,00 m; - szerokość chodnika – min. 2,00 m (chodnik przylegający do jezdni); – 1,50 m (chodnik oddzielony od jezdni pasem zieleni); - kategoria ruchu – KR2; - przekrój poprzeczny daszkowy o pochyleniu poprzecznym 2,0 % do osi jezdni, - zjazdy indywidualne do posesji o szerokości min. 3,0 m i skosie 1:1, - zjazdu publiczny o szerokości min. 4.0 m i promieniu R=5.0 m, - zatoki parkingowe (parkowanie równoległe) - szerokość zatoki 2,50 m, - skos 1:1, - promień wjazdowy R=2,0 m, - zatoki parkingowe (parkowanie prostopadłe) - szerokość miejsc postojowych 2,50 m, - długość zatoki 5,00 m, Sieć kanalizacji deszczowej: W ramach zadania należy wykonać sieć kanalizacji deszczowej na ulicy Różanej w Rogoźnie na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Działkowej zgodnie z załącznikiem graficznym do projektu wykonawczego. Należy wykonać nową kanalizację deszczową z rur PVC litych, klasy S, SN8 śr. 200 oraz 315mm. Włączenie projektowanych kanałów do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej pokazano w części rysunkowej. Na kanałach zabudowane będą studnie rewizyjne prefabrykowana z kręgów betonowych śr. 1000 mm z włazem w klasie D400 zgodnie z częścią rysunkową. Do projektowanego kanału deszczowego włączone zostaną projektowane wpustu drogowe śr. 500 mm. Połączenie wpustów wykonać z rur PVC litych, klasy S śr. 200 mm. Rury PVC-u SDR 34, klasy S, SN 8 o jednolitej strukturze ścianki łączone na kielichy z uszczelkami wargowymi. Dostarczone na budowę rury powinny być proste, czyste od zewnątrz i wewnątrz, bez widocznych wżerów i ubytków spowodowanych korozją lub uszkodzeniami. Średnice i spadki podano w części rysunkowej. W projekcie zastosowano studzienki kanalizacyjne z elementów prefabrykowanych z kręgów żelbetowych o średnicy 1,0 m . Studnie prefabrykowane należy posadowić na wypoziomowanej płycie z betonu C 8/10 o grubości min. 10 m i o średnicy min. 0,10m większej niż średnica zewnętrzna kręgu betonowego. Ułożenie tej płyty będzie możliwe na zagęszczonej podsypce piaskowej. Część dolna prefabrykowana razem z kinetą z betonu C 35/45 i zamontowanymi w otworach tulejami z uszczelką tzw. przejściem również szczelnym odpowiednim dla typu i rodzaju dokonanego podłączenia rury. Kręgi studzienne łączone są z poszczególnymi elementami studni na specjalne uszczelki gumowe i posiadają fabrycznie montowane stopnie złazowe kanałowe (klamry) spełniające wymogi normy DIN 1212E , zabezpieczone tworzywem przed poślizgiem, rozmieszczone w pionie co 25 – 30cm, w układzie drabinkowym, w odległości 15cm od ściany studzienki. W zwężce studni, pod włazem (ok. 10cm), należy montować tzw. poręcz chwytną, z pręta stalowego ocynkowanego, o średnicy 30mm – w odległości 7cm od ściany. Kręgi są produkowane o wysokościach h = 1000; 750; 500; 250 mm. Grubość ścianek 125 mm. Zwężka o średnicy 1000/625 mm z wyprowadzeniem pod właz żeliwny typu ciężkiego D-400 z pokrywą wypełnioną betonem klasy C 35/45 o wysokości nie mniejszej niż 14 cm z wentylacją dla kanału deszczowego. Pierścienie dystansowe służą do dopasowania włazu do poziomu jezdni lub gruntu. Pierścienie są o średnicy wewnętrznej 625 mm i wysokości 60, 80 oraz 100 mm. Szczegóły studzienki przedstawiono w części rysunkowej. Projektuje się prefabrykowane wpusty uliczne, (lokalizacja oraz dobór według projektu drogowego) które są podłączone do projektowanych studzienek kanalizacyjnych na projektowanych kanałach deszczowych Wpusty uliczne projektuje się z elementów prefabrowanych Dn 0,50m z osadnikiem 0,95m z betonu C35/45, na którym jest ustawiony wpust uliczny kołnierzowy, z rusztem żeliwnym (nasada wpustu) o klasie D400, mocowanym w korpusie zawiasowo. Nasada wpustu powinna być tak montowana, aby pręty rusztu były ustawione prostopadle do krawędzi jezdni. W ramach zadania należy wykonać również wymianę istniejących przyłączy wodociągowych do posesji: 43, 45, 47, 49, 53, 55, 57, 59, 61, 69, 43, 75 i 77. Kanał Technologiczny: W ramach zadania należy wykonać kanał technologiczny na ulicy Różanej w Rogoźnie na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Działkowej zgodnie z załącznikiem graficznym do projektu wykonawczego. Zakres rzeczowy: - ilość studni kablowych rozdzielczych: 22 kompletów - długość budowlana kanalizacji kablowej ETAP II : 553,30 m Przedmiotem inwestycji są kanały technologiczne, zaplanowane w formie kanalizacji kablowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (studnie kablowe) na potrzeby Gminy Rogoźno oraz mieszkańców domów i użytkowników budynków. Projektowana infrastruktura umożliwi również innym operatorom telekomunikacyjnym tranzytowe i bezkolizyjne przejście przez teren inwestycji, a także możliwości doprowadzenia linii/przyłączy telekomunikacyjnych do odbiorców końcowych na terenie inwestycji. Projektowane kanały technologiczne nie będą obecnie włączone w istniejącą infrastrukturę (kanalizację kablową istniejących operatorów telekomunikacyjnych). Kanał technologiczny na ul. Różanej będzie wybudowany jako kanalizacja kablowa jednootworowa. W ramach budowy kanału technologicznego nie przewiduje się wykonania przyłączy do budynków. Studnie teletechniczne zlokalizowano w ilości oraz miejscach pozwalających na swobodne wykonanie przyszłych przyłączy do posesji. Projektowana telekomunikacyjna kanalizacja kablowa zostanie wykonana jako jednootworowa. Prace związane z budową kanalizacji kablowej zostaną wykonane wykopem otwartym z rur polietylenowych grubościennych o średnicy 110 mm ( typu RHDPE 110/6,3mm). Kanalizację kablową jednootworową lokalizuje się (w wykopach otwartych) docelowo na rzędnej -0,8/-0,7 m (dolna rzędna/górna rzędna od poziomu gruntu). Przejścia kanalizacją kablową pod drogami będą wykonane w wykopie otwartym z rur grubościennych RHDPE 110/6,3mm. Na przejściach poprzecznych przez pod jezdnią przewidziano dwie rury RHDPE 110/6,3mm. Kanalizacja kablowa w tych miejscach będzie zlokalizowana na rzędnych -1,2/-1,1 m (dolna rzędna/górna rzędna od poziomu gruntu). Łączenie odcinków prefabrykacyjnych należy wykonać za pomocą odpowiednich złączek wodoszczelnych. Studnie kablowe: Do projektowanej kanalizacji kablowej zastosować studnie kablowe typu SKR-1. Studnie wykonane powinny być w formie prefabrykatów do składania, o tak ukształtowanych powierzchniach stykowych, aby umożliwiały prawidłowy i szczelny montaż elementów. Na powierzchni prefabrykatów nie mogą występować pręty uzbrojenia, zewnętrzne powierzchnie powinny być równomiernie pokryte bitumiczną masą izolacyjną. Rury kanalizacji teletechnicznej wprowadzone powinny być równo z powierzchnią gardła, a miejsca styku wypełnić należy masą betonową. Pokrywy powinny być wyposażone w wietrzniki i posiadać zabezpieczenia przed dostępem osób nieuprawnionych: zamek zasuwowo-ryglowy, pokrywa typu PIOCH z wkładką ABLOY. W wykopach otwartych zarówno dla kanalizacji układać taśmę oznaczeniową w połowie głębokości wykopu. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a zwłaszcza w poszczególnych niżej wskazanych dokumentach, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (podstawą dokonania wyceny jest dokumentacja techniczna). Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie pomocniczy element dokumentacji przetargowej. W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca sporządzi również dokumentację powykonawczą. II.5) Główny kod CPV: 45000000-7 Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIAOkreślenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku lub wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku lub wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał: a) min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów, chodników utwardzonych o łącznej wartości tych robót co najmniej 400 000,00 zł brutto. Wymagane zakresy mogą być spełnione łącznie, tj. nie muszą dotyczyć każdej ze wskazanych robót. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami tymi są referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia. 3.3.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: a) Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie; b) Kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie; Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie i dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy PZP Wykonawca może polegać na zasobach innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji tych zasobów na potrzeby i okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagane uprawnienia budowlane powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zmianami) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIIII.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Tak a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym podpunkcie. b) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZPzamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał: a) min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów, chodników utwardzonych o łącznej wartości tych robót co najmniej 400 000,00 zł brutto. Wymagane zakresy mogą być spełnione łącznie, tj. nie muszą dotyczyć każdej ze wskazanych robót. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami tymi są referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia. 3.3.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: a) Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie; b) Kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie; Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie i dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy PZP Wykonawca może polegać na zasobach innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji tych zasobów na potrzeby i okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagane uprawnienia budowlane powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zmianami) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Czas trwania:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy – na zasadach określonych we wzorze umowy. 2. Zmiany umowy nie dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy; 3. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że zmiany postanowień umowy mogą być wprowadzone w razie zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, jedynie po akceptacji zmian i wyrażeniu zgody na ich wprowadzenie przez Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. 4. W przypadku gdy zmiany proponuje Wykonawca, warunkiem ich dokonania jest złożenie przez Wykonawcę wniosku zawierającego co najmniej: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania umowy. 5. Wprowadzone zmiany postanowień zawartej umowy na realizację niniejszego zamówienia publicznego, wymagają podpisania przez strony aneksu do umowy. 6. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy Wykonawca najpóźniej w dniu jego podpisania przedłoży dokumenty potwierdzające przedłużenie ubezpieczeń i zabezpieczeń wymaganych w ramach zawartej umowy - na czas wynikający z przedłużenia. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 14. Tajemnica przedsiębiorstwa: a) W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1010 ze zmianami)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje nie mogą być udostępnione i wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. b) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty. c) Stwierdzenie w ofercie, że dane informacyjne stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wskazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów. d) Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących: • Nazwy (firmy) oraz adresu Wykonawcy, • Ceny oferty, • Terminu wykonania zamówienia, • Okresu gwarancji, • Warunków płatności zawartych w ofercie. Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-28, godzina: 09:45, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Informacje dodatkowe: Budżet Gminy Rogoźno na realizację przedmiotowego zadania przewiduje kwotę w wysokości: 898 777,53 zł. Jednocześnie informujemy, że Gmina Rogoźno oczekuje za zawarcie umowy dot. dofinansowania ww. inwestycji w ramach Programu Funduszu Dróg Samorządowych w wysokości: 1 603 084,61 zł.
Budżet Gminy Rogoźno na realizację przedmiotowej
inwestycji przewiduje kwotę w wysokości: 2 495 049,82 zł brutto | ||||||||||||||||||||
Dokumenty do pobrania: | |
Wybór Oferty ul. Różana (wprowadził: Michał Maślanka 2020-07-10 14:21:55) rozmiar pliku: 95.4Kb | |
Zbiorcze zestawienie ofert (wprowadził: Kazimierz Lis 2020-05-29 09:37:42) rozmiar pliku: 81.9Kb | |
Załącznik nr 2 (wprowadził: Michał Maślanka 2020-05-13 12:30:24) rozmiar pliku: 28.4Mb | |
SIWZ (4). (wprowadził: Michał Maślanka 2020-05-13 12:29:48) rozmiar pliku: 1Mb | |
Załącznik 1-7 (4).d (wprowadził: Michał Maślanka 2020-05-13 12:29:48) rozmiar pliku: 63.6Kb | |
Załącznik nr 8 do SIWZ projekt umowy (3). (wprowadził: Michał Maślanka 2020-05-13 12:29:48) rozmiar pliku: 197.5Kb | |
Załącznik nr 9 RODO (3).d (wprowadził: Michał Maślanka 2020-05-13 12:29:48) rozmiar pliku: 20.6Kb |