Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej: Protokół nr 43/2014 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytego w dniu 28 kwietnia 2014 r. o godz. 15.15 w sali nr 20 UM w Rogoźnie

Protokół nr 43/2014

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytego w dniu 28 kwietnia 2014 r.  o godz. 15.15

w sali nr 20 UM w Rogoźnie

 

Temat posiedzenia:

1.       Analiza sprawozdania finansowego gminy za 2013 rok.

2.       Analiza sprawozdań finansowych jednostek: ZEAPO, ZAMK, RCK, GOPS.

 

W posiedzeniu uczestniczyli członkowie Komisji Rewizyjnej zgodnie z listą obecności, która stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

W posiedzeniu uczestniczyli: Burmistrz RogoźnaB. Janus, Sekretarz GminyI. Sip-Michalska, Skarbnik GminyM. Kachlicka, Dyrektor ZEAPOW. Jaworski, Główna Księgowa ZEAPO – A. Wenz, Dyrektor ZAMKM. Mysłek, Główna Księgowa ZAMKK. Adamska, Kierownik GOPSE. Kowalska, Główna Księgowa GOPS – A. Mazurczak.

 

Proponowany porządek:

  1. Otwarcie i przedstawienie porządku posiedzenia.
  2. Analiza sprawozdania finansowego gminy za 2013 rok.
  3. Analiza sprawozdań finansowych jednostek: ZEAPO, ZAMK, RCK, GOPS za 2013 rok.
  4. Sprawy bieżące.
  5. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia Komisji.
  6. Wolne głosy i wnioski.
  7. Zakończenie.

Przewodniczący Komisji R. Dworzański zaproponował, aby pkt 2 zamienić z pkt. 3.

Przyjęcie protokołu przełożono na przyszłe posiedzenie Komisji.

 

Przystąpiono do realizacji punktu 3 - analiza sprawozdań finansowych jednostek: ZEAPO, ZAMK, RCK, GOPS.

 

Analiza sprawozdania finansowego Zarządu Administracyjnego Mienia Komunalnego.

Komisja Rewizyjna zapoznała się z:

1. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31 grudnia 2013 r.

2. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31 grudnia 2013 r.

3. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31 grudnia 2013 r.

4. Zestawieniem stanu kont syntetycznych za grudzień 2013 r

Analizę sprawozdania stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Analiza sprawozdań finansowych Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Placówek Oświatowych w Rogoźnie.

Komisja Rewizyjna zapoznała się z:

1. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Gimnazjum nr 1,

2. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Gimnazjum nr 1, 

3. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Gimnazjum nr 1,

4. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Gimnazjum nr 1,

5. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoła Podstawowa nr 2,

6. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoła Podstawowa nr 2,

7. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoła Podstawowa nr 2,

8. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Szkoła Podstawowa nr 2,   

9. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoła Podstawowa nr 3,

10. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoła Podstawowa nr 3,

11. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoła Podstawowa nr 3,

12. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Szkoła Podstawowa nr 3,

13. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespół Szkół w Parkowie,

14. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespół Szkół w Parkowie,

15. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespół Szkół w Parkowie,

16. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Zespół Szkół w Parkowie,

17. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespół Szkół w Gościejewie,

18. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespół Szkół w Gościejewie,

19. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespół Szkół w Gościejewie,

20. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Zespół Szkół w Gościejewie,

21. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoły Podstawowej w Budziszewku,

22. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkole Podstawowej w Budziszewku,

23. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoły Podstawowej w Budziszewku,

24. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Szkoły Podstawowej w Budziszewku,

25. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoły Podstawowej w Pruścach,

26. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkole Podstawowej w Pruścach,

27. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Szkoły Podstawowej w Pruścach,

28. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Szkoły Podstawowej w Pruścach,

29. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola nr 1,

30. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola nr 1,

31. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola nr 1,

32. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Przedszkola nr 1,

33. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola nr 2,

34. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola nr 2,

35. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola nr 2,

36. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Przedszkola nr 2,

37. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola w Parkowie,

38. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola w Parkowie,

39. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Przedszkola w Parkowie,

40. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Przedszkola w Parkowie,

41. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespołu Ekonomiczno-Administrcyjnego Placówek Oświatowych,

42. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Placówek Oświatowych,

43. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r. – Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Placówek Oświatowych,

44. Zestawieniem obrotów i sald za okres 01.01.2013 do 31.12.2013 r. – Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Placówek Oświatowych.

Analizę sprawozdania stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

 

Analiza sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Komisja Rewizyjna zapoznała się z:

  1. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31 grudnia 2013 r.
  2. Rachunek zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzony na dzień 31 grudnia 2013 r.
  3. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31 grudnia 2013 r.
  4. Zestawieniem obrotów i sald Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie na dzień 31.12.2013 r.
  5. Informacją uzupełniającą do sprawozdań finansowych za 2013 r. – ewidencja wzajemnych rozliczeń między Ośrodkiem Pomocy Społecznej z szkołami.

Analizę sprawozdania stanowi załącznik nr 4 do niniejszego protokołu.

 

Następnie ogłoszono 10 minut przerwy.

 

Analiza sprawozdania finansowego Gminy Rogoźno.

Komisja Rewizyjna zapoznała się z:

1. Bilansem z wykonania budżetu Gminy Rogoźno sporządzonym na dzień 31.12.2013 r.,

2. Bilansem jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzonym na dzień 31.12.2013 r.,

3. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r.,

4. Rachunkiem zysków i strat jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r.,

 

Do wszystkich przedstawionych sprawozdań członkowie Komisji mieli możliwość zadawania interesujących ich pytań i uzyskiwania na nie stosowanych odpowiedzi, których udzielali dyrektorzy/kierownicy omawianych jednostek oraz Skarbnik Gminy M. Kachlicka.

 

Analiza sprawozdania finansowego Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.

Komisja Rewizyjna zapoznała się z:

1. Bilansem Urzędu Miejskiego w Rogoźnie sporządzonym na dzień 31.12.2013 r.,

2. Rachunkiem zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzonym na dzień 31.12.2013 r.,

3. Zestawieniem zmian w funduszu jednostki sporządzonym na dzień 31.12.2013 r.,

4. Zestawieniem stanów kont za okres od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.

 

Do wszystkich przedstawionych sprawozdań członkowie Komisji mieli możliwość zadawania interesujących ich pytań i uzyskiwania na nie stosowanych odpowiedzi, których udzielali dyrektorzy/kierownicy omawianych jednostek oraz Skarbnik Gminy M. Kachlicka.

 

Komisja Rewizyjna nie wniosła uwag do przedłożonych sprawozdań finansowych.

 

Przystąpiono do realizacji punktu 4 – sprawy bieżące.

Radny R. Dworzański zapytał, czy Pani Skarbnik posiada informację, kiedy odbędzie się szkolenie w RIO.

Skarbnik Gminy odpowiedziała, że prawdopodobnie szkolenie się odbędzie, ale bliższy termin jeszcze jest nieznany.

Członkowie Komisji omówili również dalsze działania Komisji w zakresie procedury udzielenia Burmistrzowi Rogoźna absolutorium z wykonania budżetu.

 

 

Przystąpiono do realizacji pkt. 5 wolne głosy i wnioski.

Nikt nie zabrał głosu.

Posiedzenie zakończono o godz. 16.20

Protokół sporządziła Marika Markiewicz

Rogoźno, dnia 3 lipca 2014 r.

 

 

drukuj pobierz pdf