Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór na stanowiska: Nabór na stanowisko urzędnicze referenta do spraw obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, obronności państwa i ochrony informacji niejawnych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Rogoźnie - zakończony

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

na stanowisko referenta do spraw obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, obronności państwa i ochrony informacji niejawnych w Wydziale Organizacyjnym
i Spraw Obywatelskich

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru ogłoszonego w dniu 17 października 2017 roku na ww. stanowisko został wybrany Pan Wiesław Ptaszyński.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Wstępnej ocenie poddano wymagania co do wykształcenia, posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Na adres Urzędu wpłynęły dwie oferty. W dniu 09 listopada 2017r. do testu sprawdzającego wiedzę z zakresu znajomości przepisów określonych w ogłoszeniu o naborze przystąpiły dwie osoby. Maksymalnie kandydat mógł uzyskać 39 punktów. Następnie z kandydatami przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną. Celem rozmowy było uzyskanie wiedzy na temat przygotowania merytorycznego, treści i poprawności wypowiedzi, odporności na stres, umiejętności autoprezentacji. Z rozmowy kandydat mógł uzyskać maksymalnie 10 punktów.

Rogoźno, dnia 09 listopada 2017r.


 

Burmistrz Rogoźna
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
w WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH,
na stanowisko urzędnicze referenta do spraw obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, obronności państwa i ochrony informacji
niejawnych.

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe lub średnie,
    2. minimum 3-letni staż pracy na stanowiskach związanych z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym, obronnością państwa,
    3. umiejętność obsługi pakietów biurowych (WORD, Excel, Open Office, PROTON),
    4. dobry stan zdrowia,
    5. nieposzlakowana opinia,
    6. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
    7. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
    8. znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
    9. znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,
    10. znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    11. znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie kontroli wykonywania zadań obronnych,
    12. znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie gotowości obronnej państwa,
    13. znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony w czasie pokoju oraz w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
    14. znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie warunków i trybu planowania, finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa przez organy administracji rządowej i organy samorządu terytorialnego,
    15. znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie systemów wykrywania skażeń i powiadamiania o ich wystąpieniu oraz właściwości organów w tych sprawach,
    16. znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Wymagania kompetencyjne:
    1. umiejętność tworzenia dokumentów,
    2. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
    3. umiejętność współpracy z innymi,
    4. umiejętność podejmowania decyzji,
    5. umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów,
    6. komunikatywność, rzetelność.
  3. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie,
    4. kserokopie świadectw pracy,
    5. kwestionariusz osobowy,
    6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
    7. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    8. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe,
    9. oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. 2017r., poz.1311),
    10. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    11. oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).
  4. Zakres zadań na stanowisku:
    1. prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną,
    2. prowadzenie spraw związanych z obronnością państwa,
    3. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym,
    4. prowadzenie spraw związanych z ochroną informacji niejawnych.
  5. Warunki pracy na danym stanowisku:
    1. wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat (40 godzin tygodniowo).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu na adres: ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno lub pocztą na adres Urzędu j.w. z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w terminie do dnia 30 października 2017r. Życiorys (CV), list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 785 009 419.

W przypadku nie przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 922) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Burmistrz Rogoźna. Dane osobowe przetwarzane są w celu tej i przyszłych rekrutacji. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych A+w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 3,6612 %.

Rogoźno, dnia 17 października 2017r.

 

drukuj pobierz pdf