INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Urzędu Miejskiego w Rogoźnie
na stanowisko referenta do spraw obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, obronności państwa i ochrony informacji niejawnych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru ogłoszonego w dniu 17 października 2017 roku na ww. stanowisko został wybrany Pan Wiesław Ptaszyński.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wstępnej ocenie poddano wymagania co do wykształcenia, posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Na adres Urzędu wpłynęły dwie oferty. W dniu 09 listopada 2017r. do testu sprawdzającego wiedzę z zakresu znajomości przepisów określonych w ogłoszeniu o naborze przystąpiły dwie osoby. Maksymalnie kandydat mógł uzyskać 39 punktów. Następnie z kandydatami przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną. Celem rozmowy było uzyskanie wiedzy na temat przygotowania merytorycznego, treści i poprawności wypowiedzi, odporności na stres, umiejętności autoprezentacji. Z rozmowy kandydat mógł uzyskać maksymalnie 10 punktów.
Rogoźno, dnia 09 listopada 2017r.
Burmistrz Rogoźna OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY w WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH, na stanowisko urzędnicze referenta do spraw obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, obronności państwa i ochrony informacji niejawnych.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- minimum 3-letni staż pracy na stanowiskach związanych z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym, obronnością państwa,
- umiejętność obsługi pakietów biurowych (WORD, Excel, Open Office, PROTON),
- dobry stan zdrowia,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
- znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie kontroli wykonywania zadań obronnych,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie gotowości obronnej państwa,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony w czasie pokoju oraz w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie warunków i trybu planowania, finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa przez organy administracji rządowej i organy samorządu terytorialnego,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie systemów wykrywania skażeń i powiadamiania o ich wystąpieniu oraz właściwości organów w tych sprawach,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Wymagania kompetencyjne:
- umiejętność tworzenia dokumentów,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- umiejętność współpracy z innymi,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów,
- komunikatywność, rzetelność.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. 2017r., poz.1311),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).
- Zakres zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną,
- prowadzenie spraw związanych z obronnością państwa,
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną informacji niejawnych.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat (40 godzin tygodniowo).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu na adres: ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno lub pocztą na adres Urzędu j.w. z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w terminie do dnia 30 października 2017r. Życiorys (CV), list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 785 009 419.
W przypadku nie przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych powyżej, oferty będą odrzucane (na etapie weryfikacji formalnej). Wstępna selekcja kandydatów związana z weryfikacją spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie analizy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu sprawdzającego wiedzę i rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane po zakończeniu procedury rekrutacyjnej.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 922) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Burmistrz Rogoźna. Dane osobowe przetwarzane są w celu tej i przyszłych rekrutacji. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych A+w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 3,6612 %.
Rogoźno, dnia 17 października 2017r. |