Uchwała Nr XXII/166/2012
Rady Miejskiej w Rogoźnie
z dnia 30 maja 2012 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu "Mój piękny dom"
Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:
§ 1. Ogłasza się konkurs "Mój piękny dom".
§ 2. Powołuje się kapitułę konkursu, w składzie:
1) Burmistrz Rogoźna lub Jego Zastępca,
2) Przewodniczący Rady Miejskiej w Rogoźnie lub Wiceprzewodniczący Rady,
3) Przedstawiciel Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa Rady Miejskiej w Rogoźnie,
4) Przedstawiciel Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury Rady Miejskiej w Rogoźnie,
5) Przedstawiciel Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rogoźnie,
6) Przedstawiciel Rogozińskiego Centrum Kultury,
7) Pracownik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji Urzędu Miejskiego w Rogoźnie,
8) Przedstawiciel Stowarzyszenia Sołtysów Województwa Wielkopolskiego,
9) Przedstawiciel Towarzystwa Przyjaciół Rogoźna,
10) Kustosz w Muzeum Regionalnym im. Wojciechy Dutkiewicz w Rogoźnie.
§ 3. Kapituła konkursu ocenia zgłoszone posesje na podstawie regulaminu konkursu stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały.
§ 4. Laureaci konkursu otrzymują nagrody rzeczowe.
§ 5. Dopuszcza się możliwość pozyskania dodatkowych środków na nagrody z innych źródeł niż budżet gminy.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się kapitule konkursu i Burmistrzowi Rogoźna.
§ 7. Traci moc Uchwała Nr IX/53/2011 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie ogłoszenia konkursu „Mój piękny dom”.
§ 8. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Załącznik do Uchwały Nr XXII/166/2012 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 30 maja 2012 r.
Regulamin konkursu „Mój piękny dom”
Warunki uczestnictwa
1) W konkursie „Mój piękny dom” mogą wziąć udział właściciele i użytkownicy domów jednorodzinnych położonych na terenie Gminy Rogoźno.
2) Uczestnictwo w konkursie należy zgłosić składając w Urzędzie Miejskim deklarację, która powinna zawierać: dane zgłaszającego, adres posesji, zgodę na nieodpłatne publikowanie zdjęć posesji, zgodę na przetwarzaniu danych osobowych do celów konkursu. Deklaracje do wypełnienia będą dostępne w Biurze Rady Urzędu Miejskiego i u sołtysów.
Kryteria oceny
1) Kapituła konkursu podczas oceny zgłoszonych posesji ocenia następujące kryteria:
a) racjonalność rozplanowania i zagospodarowanie poszczególnych obiektów,
b) stan i estetyka posesji,
c) wystrój i ukwiecenie fasad budynków,
d) zagospodarowanie ogrodu,
e) zagospodarowanie terenu (żywopłot, kącik rekreacji i wypoczynku, ciekawe aranżacje, wkład pracy własnej).
Harmonogram konkursu
1) Uczestnictwo w konkursie można zgłaszać do końca czerwca danego roku w Urzędzie Miejskim (Biuro Rady).
2) Ocena zgłoszonych posesji będzie miała miejsce w miesiącu lipcu, po powiadomieniu zainteresowanych osób.
3) Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się podczas dożynek gminnych.
Postanowienia końcowe
1) Liczba nagrodzonych pozostawiona jest do uznania kapituły konkursu i zależy od wysokości środków przeznaczonych na ten cel w budżecie gminy w danych roku.
2) Zwycięzca konkursu ,może ponownie wziąć w nim udział po trzech latach.
3) Dokumentacja związana z przebiegiem konkursu prowadzi Biuro Rady w Urzędzie Miejskim.
|