Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń Komisji Spraw Społecznych, Oświaty i Kultury: PROTOKÓŁ nr 26/2021 z posiedzenia Komisji Spraw Społecznych, Oświaty Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu 27 kwietnia 2021 roku o godz. 16:00 wUM w Rogoźnie

PROTOKÓŁ nr 26/2021

z posiedzenia Komisji Spraw Społecznych, Oświaty Rady Miejskiej w Rogoźnie odbytego w dniu  27 kwietnia 2021 roku o godz. 16:00 wUM w Rogoźnie.

 

 

Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczyła Przewodnicząca KSSOiK Katarzyna Erenc – Szpek.

Przewodnicząca  stwierdziła, że łącznie na 8 członków Komisji w obradach bierze udział 8  członków Komisji. Komisja jest władna do podejmowania prawomocnych wniosków.

Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu

Ponadto w obradach udział wzięli goście zgodnie z listą obecności, którą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Rozpoczęcie posiedzenia, przywitanie gości, sprawdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Funkcjonowanie Przedszkola w Parkowie.
  4. Zaopiniowanie materiałów i projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.
  5. Wolne głosy, wnioski, komunikaty.
  6. Zakończenie posiedzenia.

 

Ad. 2. Przedstawienie porządku obrad.

Przewodnicząca komisji SSOiK przedstawiła zaplanowany porządek obrad, do którego została wniesiona zmiana polegająca na wprowadzeniu punktu z przyjęciem protokołu z poprzedniego posiedzenia.

 

  1. Rozpoczęcie posiedzenia, przywitanie gości, sprawdzenie quorum.
  1. Przedstawienie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.
  3. Funkcjonowanie Przedszkola w Parkowie.
  4. Zaopiniowanie materiałów i projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.
  5. Wolne głosy, wnioski, komunikaty.
  6. Zakończenie posiedzenia.

 

 

Ad. 3 Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

 

Głosowano w sprawie: Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

ZA: 6, PRZECIW: 0, WSTRZYMUJĘ SIĘ: 1, BRAK GŁOSU: 0, NIEOBECNI: 1

Wyniki imienne:
ZA (6)
Zbigniew Tomasz Chudzicki, Katarzyna Erenc-Szpek, Longina Maria Kolanowska, Sebastian Mirosław Kupidura, Jarosław Łatka, Łukasz Andrzej Zaranek

WSTRZYMUJĘ SIĘ (1)
Maciej Adam Kutka

NIEOBECNI (1)
Hubert Kuszak

 

Ad. 4. Funkcjonowanie Przedszkola w Parkowie.

Pani dyrektor Alina Mączyńska przedstawiła Radnym prezentację przedstawiającą dokonane remonty w placówce, zmianę wystroju wnętrz sal, wyposażenie sal, zaplecza gastronomicznego oraz prace na zapleczu socjalnym i przeorganizowanie placu zabaw jak również terenu wokół przedszkola.

Pani Przewodnicząca komisji podziękowała za przepiękną prezentację i powiedziała, że jest pod wrażeniem ilości włożonej pracy w przemianę tego przedszkola od ostatniej jej wizyty.

Pytań brak.

 

Ad. 5 Zaopiniowanie materiałów i projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.

Poszczególne projekty uchwał zostały omówione przez

a) uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Rogoźno na lata 2021-2026,

b) wzoru wniosku i deklaracji o przyznanie dodatku mieszkaniowego,

c) wyrażenia zgody na sprzedaż działek nr: 197/33, 197/34 i 197/37, położone w obrębie Rogoźno, m. Rogoźno, w trybie przetargowym,

d) wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego – Pl. K. Marcinkowskiego 12/1 w Rogoźnie, w trybie bezprzetargowym,

e) wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego – ul. Kościuszki 44/4 w Rogoźnie, w trybie bezprzetargowym,

f) przekazania petycji w sprawie przygotowania komunikatu/uchwały i pakietu profilaktycznego dot. uzupełnienia niedoborów witaminy D, do rozpatrzenia wg właściwości,

g) rozpatrzenia skargi w części dot. Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie, a w części dot. Rady Miejskiej w Rogoźnie – przekazania skargi wg właściwości,

h) rozpatrzenia skargi w części dot. organu wykonawczego gminy, a w części dot. Rady Miejskiej w Rogoźnie – przekazania skargi wg właściwości,

i) uznania się za niewłaściwą do rozpatrzenia skargi i wskazania organu właściwego do jej rozpatrzenia (zmiana nazwy uchwały po KSWiP)

j) zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych,

k) zmian w budżecie Gminy Rogoźno na rok 2021.

l) uchylenia uchwały nr XXXIX/348/2020 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 30 października 2020 roku w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Kierownika GOPS w Rogoźnie. (uchwała wpłynęła po wysłaniu zaproszeń)

m) oświadczenie w sprawie wyjaśnień do Wojewody Wielkopolskiego na skargi niektórych radnych Rady Miejskiej w Rogoźnie (uchwała wpłynęła po wysłaniu zaproszeń)

1) Dot. pisma znak KN-VII.1410.45.2021.1

2) Dot. pisma znak KN-VII.1410.50.2021.1

n) przyjęcia apelu o pilne podjęcie przez Województwo Wielkopolskie budowy obwodnicy Rogoźna (uchwała wpłynęła po wysłaniu zaproszeń)

 

Ad. 6 Wolne głosy, wnioski, komunikaty.

W tym punkcie pan radny Hubert Kuszak poprosił o zabezpieczenie maili, które są związane ze skargami, które w ostatnim czasie wpłynęły do Biura Rady.

 

Ad. 7 Zakończenie.

Zakończenie posiedzenia miało miejsce o godz. 19.00 – protokołowała Anna Mazur.

 

 

drukuj pobierz pdf