Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza 2014: Zarządzenie Nr 122/2014 Burmistrza Rogoźna z dnia 11 lipca 2014 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia częściowego odbioru zrealizowanego zadania pn: ”Remont świetlicy wiejskiej w m. Owieczki wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem o

ZARZĄDZENIE

NR OR.0050.1.122.2014

BURMISTRZA ROGOŹNA

z dnia 11 lipca 2014r.

 

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia  częściowego odbioru zrealizowanego zadania pn:

1. ” Remont świetlicy wiejskiej w m. Owieczki wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia„

2. „ Remont świetlicy wiejskiej w m. Laskowo wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia”

3. „ Remont świetlicy wiejskiej w m. Jaracz wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia”

 

ZARZĄDZA SIĘ:

 

§ 1.

Powołanie  Komisji do przeprowadzenia częściowego odbioru w dniu 11.07.2014r. w składzie:

1.         Tadeusz Zygmunt – przewodniczący

2.         Paweł Andrzejczak – członek

3.         Eugeniusz Cieszyński – członek

        

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

drukuj pobierz pdf